Det minner meg på to av mine gamle levereglerpengesluk skrev:Er nok is her, Imp, bare litt vel mye overvann..
-Snø er best på fjellet
-Is er best i drinken
Det minner meg på to av mine gamle levereglerpengesluk skrev:Er nok is her, Imp, bare litt vel mye overvann..
Nettopp våknet?oddgeir skrev:Jeg har ikke noe å melde. :-X
Bayer?Parelius skrev:Nettopp våknet?oddgeir skrev:Jeg har ikke noe å melde. :-X
I morgen skal jeg lage fårikål med øl. Da har jeg vel noe å melde, skulle jeg tro.
Og jeg som lurte på hvorfor du forkortet nick-et ditt til sluket.pengesluk skrev:Da var julebord nr. 6 unnagjort - kun fire igjen før jul!
Kommer akkurat fra lutefisken nå (raaaap)!! ;D ;Dottone skrev:Æsj, julebord. Det blir for altfor mye folk og mas. Ofte ren plikt.
Nei, lutefisken nærmer seg.
Liten, utvalgt gruppe gamle venner. Da glinser det i fuktige glass, svette panner og blanke øyne.
Og ertestuing og øl gjør noe helt eget med atmosfæren.
Du må ha jernhelse!pengesluk skrev:Da var julebord nr. 6 unnagjort - kun fire igjen før jul!
Alt går i grisen ;D ;D ;D - har lang trening etter et langt og aktivt liv i salg og div. foreninger. Men nå skal jeg snart ut i avl!!tkr skrev:Du må ha jernhelse!pengesluk skrev:Da var julebord nr. 6 unnagjort - kun fire igjen før jul!
mvh
Du høres ut som en godbit for SFT, Otto!ottone skrev:Apropos lutefisk, bayer etc.
Lurer på om jeg egentlig skulle hatt spesielt utslippsløyve i desember.
Ser også for meg mulig framtidig enøk med minikraftverk basert på gass-separasjon i ventilen på dass.
It's a dirty job but somebody got to do it.pengesluk skrev:Da var julebord nr. 6 unnagjort - kun fire igjen før jul!
Absolutt. Det der har jeg også tro på.realist skrev:http://www.abcnyheter.no/nyheter/vitenskap/101125/universet-big-bang
Nå tror jeg vi er inne på noe her, eller for å si det på nynorsk, now we are talking!! ;D
Thorn er riktig, men tv-en er en 12" sorthvitt reise-tv. På gangen utenfor finner den snodige engelskmannen en flatskjerm som Thorn har lagt igjen. Av en eller annen grunn uten fjernkontroll. Akkurat som når samme person bestiller laptop, så finner han en utenfor inngangsdøren uten psu. Driver Thorn med tyveri fra biler, for så å selge det til sine kunder? For etter min erfaring betyr null fjernings og null strømforsyning at tingen er stjålet. Da sier jeg resolutt nei, så fra meg blir det nei til Thorn. ;Drealist skrev:Kan noen her hjelpe meg med å finne en reklamefilmsnutt, muligens på TV2?
Det handler om en tv-reklame (THORN)?? tror jeg, men Tandberg fasett høyttalere er også sentrale, iallefall rimelig synlige i reklamesnutten, uten at de er det sentrale poenget. Fasettene hang på en vegg med en flatskjerm i midten, tror jeg, anybody?
Burnt_Island skrev:å fyre opp raketter før midnatt er sammenlignbart med ejaculatio præcox!