A
aardappeleter
Gjest
Har avtalt haik med Habicht i morgen. Tar det egentlig for gitt at dette blir høydepunktet.
Ser veldig bra ut! Fins det en egen tråd om høyttalerne dine? Link?Nå er vi i innkjøringsfasen - tror det blir bra.
Svarer for ham.Ser veldig bra ut! Fins det en egen tråd om høyttalerne dine? Link?
Svarer for ham.
Er jo en veldig lang tråd.
8x12_TOM's anlegg
Kommer med noen bilder av lytterommet mitt med litt diy på høyttalersiden, en enkel pioneer som digital kilde, via en Deqx som fungerer som dac, forforsterker, delefilter og vidre frem til 3 stk. dp forsterkere. Et oppsett som har kostet meg litt over 100 laken. Syntes det spiller ganske bra...www.hifisentralen.no
Blir spennende å komme innom dere i morgenBegynner å sitte her nå. Vi smiler og ler, foten går.
Takk. Jeg lurte.Mange lurte på hvor man får tak i det billige forsterkerkortet.
Her er det. Man kan f eks koble på en enkel laptop smps på 19V DC.
DC 24V-48V TPA3255 2.0 Digital Amplifier Board Class D Amplifier 300W*2 | eBay
Use original TPA3255. Adopt SAGAMI 7W14A inductor for audio digital class D amplifier to ensure the sound is clear and powerful. The main filter electrolytic capacitor adopts Nichicon capacity 2200UF/63V 2, 6 Nichicon FW series 10UF golden audio input coupling capacitors.www.ebay.com
Skal man opp i kvalitet og få et kort som tåler rundt 50V ser dette bra ut:
3E AUDIO 260-2-29A PFFB Stereo amplifier Module
The 3E Audio PFFB module is a high-performance Class D amplifier that can operate in stereo (BTL) or mono (PBTL) mode. It is based on the use of TPA3255 amplifier chips allowing it to develop an important power of 2x225W or 1x250W under 4Ω.www.audiophonics.fr
Og her er originalen:
TPA3255EVM Evaluation board | TI.com
View the TI TPA3255EVM Evaluation board description, features, development resources and supporting documentation and start designing.www.ti.com
Hvor mange watt man får ut av en TPA3255 kommer an på hvor mange volt man forer den med:
Vis vedlegget 954314
Dette låt brillefint fra en liten sak (8")!!!
Ja, i godstolen var det mange hakeslipp å spore når Shy's mektige system regjerte. Bliesma BE/ AE og Seas ROY i kamphumør. En av messas topp- anlegg synes jeg.Første dag unnagjort og bra respons. Vanskelig å få til det helt store, men lytterposisjonen med den gode stolen, ble det ganske ok.
HELT enigJa, i godstolen var det mange hakeslipp å spore når Shy's mektige system regjerte. Bliesma BE/ AE og Seas ROY i kamphumør. En av messas topp- anlegg synes jeg.
Må nok få hørt på disseFikk som nevnt koblet opp Fantorangene etter at du reiste W.
De har mye av den samme old school bred baffel og papir signaturen som i mine bare enda bedre og mer av alt. Dypere, litt mer frigjort/luftig, mer lettdreven, litt mindre sting i diskanten (softdome kontra alu). Delefilteret satt og klangbalansen var ganske lik mine. Altså ikke moderne slank hifi lyd men den deilige som du kan lytte til i tiiiimevis.
Det er noe med stort old school papp element uten coating i diger kasse som låter frigjort med veldig kontrollert og naturlig gjengivelse i midbassen/nedre vokal/strykere etc etc. Og de funket også med infected mushrom. Journalist-Roy satt der en god stund rundt/etter stengetid og jeg synes jeg merket at journalist hjernen var skrudd av til fordel for kose-seg hjernen
Enkelheten og ryddigheten i en toveis er befriende og i en så røslig konstruksjon får man bass også. Jeg tipper litt i øvre halvdel av 20Hz tallet.
Terningkast 6 og en høyttaler jeg hadde kjøpt sporenstreks med mindre jeg hadde vært så fiksert på å bygge selv. (Inselwind sa den kostet fiks ferdig 25* for de som er intr. Det er et kupp)
* messepris?
Og finishen var på høyde med det meste man kan kjøpe. Ekte finer på sidene og en oljet gjennomfarget mdf foran og bak med en sateng finish som ser og føles ut som en million
Det Osten sa@inselwind flotte ht, ikke bare byggekvalitet men fantastisk lyd. Dette er en møbelsnekker verdig.
Han har fått mase skryt.
Vis vedlegget 954570
Du vant!! Noe av det gøyeste jeg har hørt på en messe uten å måtte selge leilighetenFørste dag unnagjort og bra respons. Vanskelig å få til det helt store, men lytterposisjonen med den gode stolen, ble det ganske ok.