Hvorfor blir man ikke overrasket...?
Mener Norge selv kunne stoppet asylstr?mmen - NRK Finnmark - Lokale nyheter, TV og radio
Mener Norge selv kunne stoppet asylstr?mmen - NRK Finnmark - Lokale nyheter, TV og radio
I så fall er vi i godt selskap:Så at regjeringen faktsik gjør det dere sier den ikke gjør nekter dere å ta innover dere?
Ja, er mye enig i det du sier. Men absolutt ingen skal fortelle meg at ikke navngitte FRP folk har vært mer utsatt for sjikane av mer eller mindre art enn det folk fra andre partier har vært. Det er som om de skulle være noen slags laverestående individer i alle slags former. Dette skjer med folk fra andre partier også, men langt unna det FRP'ere har vært utsatt for. Når en FRP'er gjør noe som ikke passer, så tar hetsen aldri slutt. Men når folk fra andre partier "tryner", hvor mye media-kjør blir det av dette. Jo, nesten ingen ting. Ytringsfrihet skal det være, men man skal ikke trenge å kan spalte atomer for og skjønne at med medias røde hjelpere, tar det lang tid før FRP-fobien forsvinner fra papiret og web-sidene det er skrevet på. Jeg vil bare at vi må diskutere mer sak, og IKKE person. Bare se på lakris-piper og Seg-way. Hvem er det som hele tiden "messer" om dette. Er det noen som er så dum og tror at det er det viktigste FRP-folk tenker på. At hele deres partiprogram og deres meninger om landets fremtid baserer seg på dette? Jo, når journalistene som er mye venstrevridd skal lage hatkampanje etc. da kommer de med slikt. Og det blir ikke mye respekt fra meg med et slikt nivå. Og det er så rart at venstresiden i norsk politikk hele tiden skal ha monopol på rettferdighet og vet hele tiden hva som er rett og galt. Jeg for min del er til og med enig i litt av det partiet Rødt mener, men for det meste totalt uenig. Men jeg har da like stor respekt for de som mennesker for det. De er da ikke noe laverestående individer for det. Jeg er altfor glad i mennesker, og mener at bak en hver person, er det et menneske på lik linje med en selv. "Livet er en fest", selv om man må ha beina godt plantet i jorda.Det er en tid og anledning for alt. Også skitprat og harselering.Så du/dere skjønner ennå ikke at nivået bør heves en del? At selv etternavnet på en FRP'er må harseleres med? Mulig det er artig for noen veldig få, men det er jo ikke akkurat voksenprat.Ja, jeg jobbet mye med det subtile ordspillet!Det er noe poetisk i en post som starter med minister Anusen og slutter med no shit.
![]()
Palle
For det første er det stor forskjell på fjåseri og harselering med offentlige personer og det samme mot navngitte privatpersoner, som f.eks. sine meddebattanter. Det er sunt å sparke makta på leggen, uansett hvilken politisk farge makta til enhver tid har. Som jeg har sagt før, jo høyere makta sitter jo hardere bør det sparkes.
For det andre kommer det an på saken. Diskuterer man an alvorlig sak bør lista ligge høyere. Dette er en dustesak som knapt fortjener å bli tatt på alvor. Politikere som i ramme alvor føler seg forulempet av en sangtekst, og attpå til finner det uhørt at man synger tekster med politisk innhold, eller som er blitt så pompøst navlebeskuende at de virkelig tror de kan presentere en politisk film som objektiv informasjon om sitt eget virke, ja da er det virkelig rett anledning til å både harselere og å latterliggjøre.
For øvrig har jeg store forventninger til at du nå går foran som et godt eksempel og viser hvor lista bør ligge. Du kan jo ikke bare løfte lista for andre....
Jeg har bodd i søndre nordstrand bydel i snart 30 år og det var da aldri snakk om belastningen her.Frp-politiker og nobelkomitémedlem Inger-Marie Ytterhorn reagerer på at byrådet vil plassere et stort asylmottak i hennes nabolag.
I et innlegg på bydelsbloggen til Vestre Aker Posten skriver hun at hun frykter
konsekvenser for nærmiljøet og stor belastning for handelsstand og lokale tjenester med så mange «nye nordmenn».
– Malplassert og fullstendig uten tanke på konsekvensene | ABC Nyheter«En så kraftig økt belastning på et lokalmiljø som det her legges opp til, virker både malplassert og fullstendig uten tanke på konsekvensene. Oslo har 15 bydeler. 3000 delt på 15 er 200 på hver bydel. Det ville være en rimelig og rettferdig fordeling!», skriver Ytterhorn.
Det var en del prat en tid tilbake om vi ikke burde få en offisiell Høyrehumor-gruppe i NRK. Hvem det nå er i Regjeringen som har funnet på dette er selvskreven kandidat. Fra regjeringen på Instagram.
God F-35 Jul!
Vis vedlegget 352952 Vis vedlegget 352953
Fra Regjeringen, rettere sagt Regjeringens PR-avdeling, ledet av A. Anundsen. Inntektene går til skattelette for de aller rikeste. Det er ikke så mange som er aller rikest så derfor trenger de all den hjelp de kan få.Slike pepperkakeformer vil jeg ha!! Hvor får man tak i dem???
PR-avdelingen til venstresiden har vært langt mer effektivt. Nå går halve landet og sier "Skattelette til de rikeste" i enhver sammenheng som inkluderer høyresiden. Reelle politiske diskusjoner utover dette er overflødige.Fra Regjeringen, rettere sagt Regjeringens PR-avdeling, ledet av A. Anundsen. Inntektene går til skattelette for de aller rikeste. Det er ikke så mange som er aller rikest så derfor trenger de all den hjelp de kan få.Slike pepperkakeformer vil jeg ha!! Hvor får man tak i dem???
Julen er full av symboler og bilder som slett ikke utelukkende gir positive assosiasjoner.Fint utsagn:
Men det er ikke alle som ser på kampfly som noe snilt og søtt. Mange tenker på noe mer aggressivt og får ulike assosiasjoner
Hvis en ministerpost kan få den vulgære bølla til å lære seg noen manerer, så er det vinn - vinn både for han og oss.En mer "in your face" til islamistapologetene skal man lete lenge etter.
– Sandberg blir ny innvandringsminister - NRK Norge - Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet
Betenkelig. Da mister jo regjeringen sin argeste kritiker.En mer "in your face" til islamistapologetene skal man lete lenge etter.
– Sandberg blir ny innvandringsminister - NRK Norge - Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet
Var det noen som etterlyste blåblå sans for humor?
Herlig.
Få Tybring-Gjedde som kulturminister i samme slengen, så er det Royal stright Flush.
![]()
Det samme sier sikkert noen amerikanere om Trump...Hvis en ministerpost kan få den vulgære bølla til å lære seg noen manerer, så er det vinn - vinn både for han og oss.En mer "in your face" til islamistapologetene skal man lete lenge etter.