Balle Clorin
Æresmedlem
Begynner å savne Kjell Magne Bondevik jeg…
Kent i Trondheim og Kenny (H) i Sandnes. Kjenner jeg blir litt usikker...Da er det klart at Kent Ranum fra Høyre blir ordfører i Trondheim. Avtalen med V, KrF, PP, SP og MDG er i boks. Pressekonferanse på Adressa nå.
Så ille er det ikke!Begynner å savne Kjell Magne Bondevik jeg…
skal en le eller gråte? de er uansett ikke helt sann…
Nå er jeg så gjennomført lei av Erna, Sindre og Høyre at jeg snart spyr! Det er så ille at selv om de gikk til valg på "NEI til EU og ut av EØS" så ville jeg ikke stemt på dem! Heldigvis ser de ikke ut til å bytte ut Erna, så da blir det ganske lett!Dette er nå så til de grader utsøkt og gjennomført stupid, at om ikke dette blir et av Høires største banesår....
Hvordan er det med Ernas melpose? Nå er jo oppmerksomheten rettet mot Sindres pose.Merkelig at Team Erna tværer så lenge med denne listen. Gir pressen påskudd til å spekulere. De fleste "avsløringene" er ikke-saker, men folk flest leser bare ingressen, og skjønner lite av finanssjargongen.
-Tipper det ligger noe mer bak. Enten at det er full skjæring på hjemmebane, eller at Sindre allikevel ikke har helt rent mel i posen. Blir interessant å se fortsettelsen.
Det gjenstår å se. Foreløpig ingen tegn på at hun ikke skjøttet Statsministerjobben på en god måte.Hvordan er det med Ernas melpose? Nå er jo oppmerksomheten rettet mot Sindres pose.
Det er uansett ikke god krisehåndtering. Taktikken "å drives fra skanse til skanse" anbefales ikke av PR-konsulentene.
I samband med dette likte eg namnet til kommunikasjonssjefenAksjesaken: Jurist mener Statsministerens kontor (SMK) brøt loven flere ganger
Sentrale e-poster og dokumenter om Erna Solberg og Sindre Finnes er holdt unna SMKs postjournal i flere år. Slik ble håndteringen av aksjehandel og habilitet i praksis skjult for allmennheten.www.vg.no
Å joda!! Det er så nyyydelig å se at de kjører seg selv i grøfta!Det er uansett ikke god krisehåndtering. Taktikken "å drives fra skanse til skanse" anbefales ikke av PR-konsulentene.
Mehl kunne man jo gjerne tatt med seg i en pose for å nyte i hjemmets lune ro! Skjønt husvaranen nok ville ha sørget for å ende den roen i en faderlig fart!Men har Sindre rent Mehl i posen..?
Ja, men hun er seig. Hadde dette vært snakk om laksefiske ville denne kampen mot storlaksen kampen gitt mat til mange historier på den lokale puben. Men hun havner nok i håven til slutt!Nå har det kommet dit at det bare er å lene seg tilbake, føttene på bordet, mens vi venter på at pressen graver videre. Hun er ferdig nå.
Jeg tror kanskje ikke Mehl er så interessert i gamle griser som du later til å tro.Mehl kunne man jo gjerne tatt med seg i en pose for å nyte i hjemmets lune ro!
Heller at gamle griser er interessert i Mehl.Jeg tror kanskje ikke Mehl er så interessert i gamle griser som du later til å tro.
Rent bortsett fra det gamle jungelordet som sier: "Gamle griser, griser best!" så er jeg vedlig klar overJeg tror kanskje ikke Mehl er så interessert i gamle griser som du later til å tro.