Gjestemedlem skrev:
Det er et trist og usympatisk men altfor vanlig karaktertrekk hos høyrepopulister å ty til slik argumentasjon. Er det noe som er galt i landet gjelder det å finne noen syndebukker som det kan gå ut over.
Jøder, muslimer, sigøynere, tatere, asylsøkere, somaliere.. listen er lang og konfliktene det skaper stygge og tildels brutale.
Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp
Her tar vi frem rasistkortet igjen som vanlig.
Dette er en realitet, når Storberget kan sto avisen med en is i hånden og si at vi sparer milliarder fordi det kommer færre innvandrere i år i forhold til i fjor, så lurer jeg på egentlig hvor mye dette egentlig koster.
Så kan du svare meg på hvorfor budsjettet for innvandring blir hemmeligholdt?
Kan jo fortelle litt om hvor mye værre min mor har fått det med denne regjeringen. Hun er 69 år og har hatt 3 hjerteinnfark.
Hun har mistet TT kortet sitt, egenandelen og for å få frikort har økt så å si hvert år siden 2005, nå ligger det til behandling at for å få frikort med 50% til neste år.
Aker sykehus skal legges ned, mange avdelinger på sykehus landet rundt har blitt lagt ned eller ska legges ned.
Danmark la frem hvor mye innvandringen kostet og det var vel 50-70 milliarder i året, jeg tror ikke at det koste noe mindre for Norge AS, mens vi leste i norske aviser at landet ville gå under med FRP sin budsjett fordi de ville øke statsbudsjettet med 59 milliarder.
Men hvis du ikke vil ha fakta er det alltid fint å dra frem rasisme kortet.