Mange takk for fine bilder fra et veldig trivelig besøk igår Cash63.
Du har nok rett i at jeg tidvis var fraværende, familiesvakhet det der, kobler ut alt omkring når jeg fokuserer for mye på noe.
SSM, takk for hyggelige ord, som alltid, du er ikke snau når du skryter. Du får komme innom å høre igjen snart.
Ellers tar jeg turen innom deg så snart du har fått sakene dine.
Impulse, takk, takk, jeg er forresten helt enig i din beskrivelse av Acutus. Jo, det er blitt for lenge siden, døren er åpen, kom innom.
Jeg må komme tilbake til de lydlige forskjellene når jeg har fått spilleren litt under huden.
Helt enkelt blir det vel ikke å si noe om forskjellene all den tid jeg har fått subene bedre til siden den gamle spilleren dro,
jeg har byttet en del rør i Graaf og Hovland og det faktisk halv-annen måned siden jeg pakket ned den gamle spilleren.
Mye av forskjellen er nok beskrevet i lånet av power supply tidligere i tråden (side 34), men jeg skal, når jeg får justert spilleren optimalt,
og får lyttet litt mer sammenhengende, forsøke å beskrive forskjellen.
Inntrykket igår, sånn umiddelbart, uten å ha justert, eller vite hva som skyldes hva:
Jeg har nok økt slam i bassen, med bedre definisjon og lettere fattbar bassgang. Det virker også være noe mer frigjort og naturlig oppover,
mindre presset og mindre tendens til hardhet (uten å si at det skyldes spilleren). Jeg har enda ikke jobbet med VTA, vatring,
justering av motor i forhold til beltevandring, ikke stiftetrykk eller annet. Satt opp og trykket på play.
Unison, jeg fikk Base 3.0 rett før du hentet spilleren, så jeg har ikke fått testet den noe mer.
Vi får ringes en dag snart, du må jo få spilleren opp nå (bare å ringe om jeg kan være til hjelp).