B
break_out
Gjest
Viktig å ta noen pust i bakken å nyte det er klart, og en skulle tro at du er godt skodd en tid fremmover. Det klør virkelig når en ser på denne tråen din med alt dette nye utstyret, men jeg har ikke midlene for tiden.. Du ser jeg skal bruke penger på trær, busker og stein.. hage skal det bli rundt huset. Men skal nokk få lurt inn en div post i budsjettet for et mindre innkjøp.. kanskje. Når det gjelder step-up har jeg laget meg en med Jensen transformatorer. Denne saken jobber ekstremt bra med min PU og lydbildet vokser etter hvert, vurderte hurtig innspilling i starten, men den var så bra uten at jeg heller blir med på oppturen gradvis.
Lukter forresten litt på disse Zyx PUene, er det noen som har kjennskap?
Lukter forresten litt på disse Zyx PUene, er det noen som har kjennskap?
Tror nok det stopper for en stund nå break_out. Både av hensyn til økonomi og faktisk lyst. Man må stoppe opp og nyte oppgraderingen, hvis ikke blir det bare jag.
Jeg skal spille inn pu og bli kjent med den. Lodde om trafo, og på sikt lete etter annen step-up-anordning. Men, etter det skal det roes ned og spilles musikk ;D Tross alt det det handler om.
Jeg har tatt det litt sånn i bolker. Jeg tok kabler i våres/sommer, vinylriggen nå, og ja, det er godt å kunne anse noe for "ferdig". Jeg tenker litt sånn at når jeg skal gjøre noe, så må jeg gjøre det sånn at det monner. Liker bedre å ta en skikkelig oppgradering på ett område en å flikke litt her og litt der (bytte av cd-spiller ble litt sånn, men det kostet meg heller ikke noe).
På sikt kunne jeg godt tenkt meg nyeste utgave av Merlin VSM i pianolakk, men det blir IKKE i nær fremtid, om overhode.
Forsterkeriet blir stående. Skulle jeg testet noen annet der måtte det vært én mot to GM20. Hovlanden min gir jeg IKKE slipp på.