Sv: NorCargo på besøk
Her var det jo like mange hyggelige tilbakemeldinger som alltid.
Nå spiller det vel så forrykende i din stue Morty at du ikke har noe å frykte, hvor enn du måtte forville deg. Du er i hvert fall hjerteligst velkommen. Jeg tenkte jeg skulle invitere OAS-gutta hjem på blues, malt og pickup-testing snart (MKII, i og med at de var på en snarlig visitt med Koetsu Urushi). Men, først har vi jo et par virkelig trivelige OAS-arrangementer å se frem til.
Det har, som noen av dere kanskje har fått med dere, vært to stk DRT-XV-1S innom på besøk her. Vel, ikveld kom den tredje inn i heimen, den blir. XV-1S har imponert meg så utrolig mye i begge disse "sammenligningstestene" at jeg ikke så noen vei utenom, det måtte bare bli.
Nå vet jeg jo hva den kan, så foreløpig ligger den på benken, og blir nok liggende en liten stund. Må finne ut hva som bor i Shelter 90X før vi begynner med Dynavector-innspilling.
Kom hjem for en drøy halv-time siden, og fikk koblet opp Shelteren. Kan bare si at førsteinntrykket på lavt volum er svært lovende. En fin varme og glød. Glatt, uten skarpe kanter og ufyseligheter. Førsteinntrykket sier meg at dette klangmessig ligger et sted mellom Koetsu og Dynavector. Det kan gjøres dårligere enn det. Får komme tilbake med mer info etterhvert som jeg får tid til å jobbe litt med innstilling og inntrykkene får satt seg. Nå er volumet for lavt her til å mene noe bombastisk.
Og skulle det bli en regnfull mai, så skal nok jeg finne på noe sysle med.