motoren
Æresmedlem
Av med toppen oct og ta et bildeHåber ikke Esoteric bedriver slikt snusk. Men har aldri tatt av topplokket. Dypt i bassen går den iaff.
mvh
God helg
mvh
Av med toppen oct og ta et bildeHåber ikke Esoteric bedriver slikt snusk. Men har aldri tatt av topplokket. Dypt i bassen går den iaff.
mvh
Ikke mye "rusk" i en Esoteric akkurat...Av med toppen oct og ta et bildeHåber ikke Esoteric bedriver slikt snusk. Men har aldri tatt av topplokket. Dypt i bassen går den iaff.
mvh
God helg
mvh
Slik skal en skikkelig spiller se utIkke mye "rusk" i en Esoteric akkurat...Av med toppen oct og ta et bildeHåber ikke Esoteric bedriver slikt snusk. Men har aldri tatt av topplokket. Dypt i bassen går den iaff.
mvh
God helg
mvh
Vis vedlegget 257722
Tror nok ikke du har blitt lurt oct,flott spiller
De _ER_ amatører, dette er snakk om en gjeng fra en hifiklubb som ikke får betalt noe som helst for disse testene, såvidt meg bekjent.."Det som derimot ble problemstillingen er at jeg klarer å skille Edge G CD fra de tre andre og min omtale får derfor et ikke ubetydelig subjektivt tilsnitt. Som nevnt er det etter min mening små forskjeller mellom digitale kilder og dermed er det mulig for andre å tolke og konkludere på en annen måte enn meg etter en måned med Edge G CD i hus."
Hmm.. de virker som amatører disse folkene. Og de har tydeligvis ganske liten integritet eller ryggrad eller tro på egne ferdigheter dersom de må "dikte opp" nye lytteinntrykk etter de har åpnet panserert og opplevd at selvtilliten som lydanmelder plutselig har sunket. Men, hadde sikkert vært artig med opprinnelig omtale. Kanskje de til og med der har forstått noe riktig ut fra det de har hørt?
Denne "krigen" ang denne Edge spiller har du allerede tapt i andre tråder her inne."Det som derimot ble problemstillingen er at jeg klarer å skille Edge G CD fra de tre andre og min omtale får derfor et ikke ubetydelig subjektivt tilsnitt. Som nevnt er det etter min mening små forskjeller mellom digitale kilder og dermed er det mulig for andre å tolke og konkludere på en annen måte enn meg etter en måned med Edge G CD i hus."
Hmm.. de virker som amatører disse folkene. Og de har tydeligvis ganske liten integritet eller ryggrad eller tro på egne ferdigheter dersom de må "dikte opp" nye lytteinntrykk etter de har åpnet panserert og opplevd at selvtilliten som lydanmelder plutselig har sunket. Men, hadde sikkert vært artig med opprinnelig omtale. Kanskje de til og med der har forstått noe riktig ut fra det de har hørt?
Man kommer til et punkt hvor det er best å kapitulere.Edge- spilleren er bare et enkelt- slag i krigen.
Så lenge et testpanel vet eller tror noe som helst på forhånd om det produktet som testes (pris, utseende, merke, teknologi, tidligere omtaler osv.) er det umulig å stole på testresultatet.
Edge- spilleren er bare et enkelt- slag i krigen.
Klarte du å få solgt den, eller ga du den bort?Edge- spilleren er bare et enkelt- slag i krigen.
Krig? Pick your fights!!!
Hilsen offiser og tidligere eier av Edge GCD
Mener jeg ga rundt 3K for den Uavhengig av hvordan den så ut på innsiden hadde den ingen problemer med å forsvare den prisen i hvert fallKlarte du å få solgt den, eller ga du den bort?Edge- spilleren er bare et enkelt- slag i krigen.
Valgte selv og bygge den om litt... bare litt daMener jeg ga rundt 3K for den Uavhengig av hvordan den så ut på innsiden hadde den ingen problemer med å forsvare den prisen i hvert fallKlarte du å få solgt den, eller ga du den bort?Edge- spilleren er bare et enkelt- slag i krigen.
det ingen hemmelig at basen i en ayre cd afspiller er en oppo bluray. Men Ayre har dog brugt enorm meget tid på strømforsyningen der i. Så den er delvist bygget i ColoradoHåndbygget i ColoradoProduseres spillerne i US?Kina lager jo kopier av biler, av alt annet..hvorfor ikke også en cdspiller ? Ayre er forøvrig Amerikansk
mvh
Se det ja,dette kan bli spennende men tviler på at du får noen med deg å teste sammen med dem orginale?Hei
Min nysgjerrighet tok overhånd. Kunne ikke la være og måtte få dem testet. Nå er komplett sett med Nordost Odin kinarøver versjon på vei hjem til meg. Er det noen med Nordost originale (trenger ikke å være Odin haha) som vil teste dem med ''mine'' kabler? Ville vært spennende å finne ut hvor dårlig/gode de er..
interessant lesing:Se det ja,dette kan bli spennende men tviler på at du får noen med deg å teste sammen med dem orginale?Hei
Min nysgjerrighet tok overhånd. Kunne ikke la være og måtte få dem testet. Nå er komplett sett med Nordost Odin kinarøver versjon på vei hjem til meg. Er det noen med Nordost originale (trenger ikke å være Odin haha) som vil teste dem med ''mine'' kabler? Ville vært spennende å finne ut hvor dårlig/gode de er..
mvh
For de som måtte være interessert: Det er to forskjellige kinarøver-Nordostkabler til salgs på Finn nå.
Begge to blir solgt som om det skulle være ekte vare, bortsett fra at selgerne innrømmer at alt ikke er som det skal gjennom prisforlangende.
Det er bare å ta kontakt med meg neste gang du skal selge noen "tullekabler"Trenger ikke være uekte vare Forde de er billige. Har selv solgt Nordost og Audioquest billig som var garantert ekte men ville bare bli kvitt tullekablene.
For de som måtte være interessert: Det er to forskjellige kinarøver-Nordostkabler til salgs på Finn nå.
Begge to blir solgt som om det skulle være ekte vare, bortsett fra at selgerne innrømmer at alt ikke er som det skal gjennom prisforlangende.
Hvis WBT-kontaktene ser like ut, har kjenningen din også blitt lurt. Ekte ODIN RCA er bestykket med kostbare WBT NextGen. Har til nå ikke sett noen kinarøvere med NextGen. Tror ikke det finnes fake WBT NextGen pr. i dag, og dersom røverene skulle ha brukt ekte WBT NextGen, ville utsalgsprisen på kinamikket ha steget kraftig.En kjenning av meg har originalene, og uten at jeg ennå har fått sammenlignet direkte, ser kopien identisk ut. Særlig selve kabelen ser svært lik ut. WBT-kontaktene ser også identisk ut med originalen.
Da Frank Robert var vennlig nok til å sende meg et par med kinarøver Odin`s, har jeg nå startet en liten test av kablene.
Vis vedlegget 283659
Sånn innledende er kvalitetsinntrykket av kablene godt. En kjenning av meg har originalene, og uten at jeg ennå har fått sammenlignet direkte, ser kopien identisk ut. Særlig selve kabelen ser svært lik ut. WBT-kontaktene ser også identisk ut med originalen. Dessverre er loddingen forseglet av lim, slik at jeg ikke kan se hvordan kvaliteten er på kabler og lodding. Dette underbygger min teori om at selve kabelen kommer fra den samme underleverandøren/fabrikken som også forsyner Nordost med råvarer. Originalen er imidlertid montert i USA. Denne er utvilsomt fake, da serienummeret OD8010 er identisk på alle kabler som jeg har sett på nettet.
Lytteinntrykket er at dette ikke er dårlige kabler. Sammenlignet med de Nordost Frey-kablene jeg bruker til vanlig, klarer de seg svært godt. Ut over det har jeg fått for lite tid med de, til å si noe mer kvalifisert.
Jeg håper å få muligheten til å teste de mot originalen hos kjenningen min, som altså har et par etterhvert. Det kan jo bli interessant.
Originalen koster i dag svimlende 111.000 kroner. Så om disse spiller like bra, så er det jo tankevekkende...
En annen tankevekkende tanke er at piratvarer faktisk er ulovlige.
Tror heller det er andre som forfekter dette synet bør føre denne debatten videre.*ler godt* Akkurat den påstanden får du ta opp med Roar Malmin, som har laget elektronikken min.
Han heter RM her inne. Lykke itl!
Tror heller det er andre som forfekter dette synet bør føre denne debatten videre.*ler godt* Akkurat den påstanden får du ta opp med Roar Malmin, som har laget elektronikken min.
Han heter RM her inne. Lykke itl!
Hvordan så forsterkerverden ut FØR Hypex Ncore eksisterte?
Ødelegger vel hele tråden nå
Tja. Sånn som jeg leses Audirvanas innlegg, sier han at det ikke er noen nevneverdig hørbar forskjell mellom Kinamikket og originale Nordost. Mitt spissformulerte synspunkt er at store hørbare forskjeller mellom kabler tyder på at noe annet er feil et eller annet sted i anlegget. Det er ingen positiv egenskap ved et anlegg at det "avslører kabelforskjeller". Sånn sett er det en kompliment til RM og elektronikken at det ikke er noen forskjell å høre.Hei
Siden det er fredagskveld....Elektronikken din må være deffekt eller feilkonstuert