1)Tull. Jeg har undervist på Blindern i nærmere 10 år.
b)Med de beste skussmål.
c) Dessuten har jeg da gått på skolen i en mannsalder.
2) Selv idioter kommer inn på lærerskolene. Også folk uten studiekompetanse som har gått den sterkt overvurderte livets skole. Lærerstudenter er ekstremt svake i standarddisipliner og de velger bort de krevende fagene for å fordype seg i keramikk, vev, dukketeater, gym og musikk.
3) Beste læring utenfor skolesalen? Ja så gjør noe med det da. Hva med litt innsats og krav? Dette er ene og alene lærers ansvar. Elevene har mer og mer alternativ undervisning og de blir svakere og svakere.
6) Som sagt lærere ønsker høy lønn, masse fritid og lite elever. Hva med 4 dagers uke,. 4 mnd ferie og 4 timer hver dag? Passer det de late lærerne som knapt har rukket å bli kvisefrie før sytingen starter?
1. Undervist i form av å dosere framfor ei homogen gruppe faginteresserte med førelesningssalen som læringsarena og lytting som læringspreferanse?
Du hadde tissa deg ut i grunnskulen, veddar eg på...
b) Ja, det er mykje rart ein kan få seg til å seie i lystig
lag...
c) Du har mykje å vere takksam for til vår 270-årige tradisjon med obligatorisk grunnskule i dette landet. (same argument vil eitkvar norsk statsborgar over 16 år vere i stand til å bruke)
2) Ja! I mi tid måtte ein ha svært gode karakterar for å komme inn, så kvalitetssikringa skjedde ved inntak. Så fall statusen i læraryrket som ein flygande murstein, og nesten ingen søkte seg til lærarskulen. Etter om lag 20 års omstillingarbeid ved høgskulane, har dei no funne ut at dei må kvalitetssikre lærarane ved å evaluere dei under studiet..
Trur elles ikkje at dei utan formell studiekompetanse er dei som kjem dårlegast ut i dag...
3) Foreldra har eit krystallklart ansvar. Og mange tek det, men det kunne gjerne vore fleire....
Elles har eg nok av kollegar som prøver gamlemåten (eg er yngste lærar på min skule) Tør ikkje ha noko formeining om dei lukkast meir enn meg som jobbar noko utradisjonelt...
Elevane har meir og meir undervisning totalt, og vert likevel svakare og svakare....
4) No har eg hatt ein del andre jobbtilbod, så det kan tenkjast norsk skule mister iallfall denne læraren om KS - vår arbeidsgjevar og forhandlingsmotpart - klarer å fjerne løn ut frå mi kompetanse og min ansiennitet, kutte ferie og nekte avspasering og overtid, og i det store og heile hindre meg i å gjere ein glimrande jobb.
No vil KS ha oss inn på 3 vekers ferie...men 37,5 timars arbeidsveke, utan høve til overtid og avspasering. Lurer på kven som skal rette prøvene? kanskje foreldra skal ta seg av dette? Vi kunne kanskje framleis gjere det sjølv i slutten av juni, og starten av august og dele dei ut neste skuleår, om då ikkje elevane skal gå på skule heile tida utanom fellesferien.
Då tek eg heller jobb som ferjebillettør, bussjåfør eller oljearbeidar og får fleire dagar eg sjølv kan bestemme innhaldet av (eller kanskje hifiskribent?)
Meg er no greitt nok, eg klarer meg. Men korleis vert stoda for ungdom? Med denne trakasseringa frå arbeidsgjevaren til norske lærarar vil det om kort tid knapt finnast ein lærarstudent som ikkje har Downs syndrom eller noko meir alvorleg..