Nyttårsaften 2000. Mesteparten av feiringen til år 2000 oppholdt jeg meg i et stort sametelt, sammen med venner, bål i midten og drikking med begge henda.
Men, jeg lovet meg en ting, husker jeg. At JVC boomblasteren som stod på hele tiden med typisk "glad dansemusikk" og med basskontrollen skrudd til maks, og som for min del klarte å gi meg live følelese av musikk, det gjorde så mye med humøret disse timene som ble tilbragt i dette teltet, at jeg lovet meg selv at jeg fra da av aldri mer skulle flikke på & forbedre anlegget hjemme - kun la musikkk "bedøve" meg til det positive.
Well, har ikke holdt løftet mitt 100 %... Og bassen fra en slik JVC er ikke akkurat riktig, men veldig kraftig. Så summen av løftet mitt er at er bassen - som gir live følelesen som igjen betyr at man føler å være TILSTEDE på konsert - er i orden på anlegget mitt. Ja, da holder jeg løftet og kan leve med "nesten optimalt" på resten.
Lurer på, om jeg kunne levd uten forskjellen, eller ikke forskjellen, i disse konene det her snakkes om
Jeg vil til
Asbjørn en dag og høre bass & mellombass, så til
Steinost for å kjenne bass, for å komme meg videre, for jeg heller klarer ikke la være å følge denne tråden