Norsk AKG K701 forening avd. Trøndelag og den øvrige verden...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Eplemac

    Medlem
    Ble medlem
    21.01.2008
    Innlegg
    20
    Antall liker
    0
    Mulig dette er gammel nytt, men når du tar på deg headsettet og spiller av denne filen, føler du deg som en del av "hørespillet".
    http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=22913

    Fantastisk gøy! Prinsippet heter Holophonic, og lyden tas opp ved hjelp av to små mikrofoner som er plasser inne i øregangene til en dukke. Effekten får du kun med headsett på... Da jeg selv hørte denne med mine akg701, følte jeg for å publisere denne her... Ellers må alle i denne eksklusive foreningen ha en fantastisk helg!
     

    Helge_G

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.09.2006
    Innlegg
    73
    Antall liker
    1
    Får ikke den lenka til å virke på Macen min. I alle fall: Det ser ut som "vanlig" kunsthodeteknikk?

    http://www.binaural.com/binfaq.html

    Ellers syns jeg at AKG 701 gir en nokså bra illusjon av tredimensjonalt lydbilde, selv uten "crossfeed", med de begrensningene som følger med alle hodetelefoner. Det blir iallfall minst like bra som med høyttalerne mine, for romakustikken min gir ikke noen "soundstage" å snakke om.

    Jeg syns ellers også at Headroom, som ofte ellers, gir en presis beskrivelse av lyden:

    http://www.headphone.com/products/headphones/full-size/akg-k-701.php

    "Bass lovers should appreciate the clean punch and tightly focused bottom-end control of these headphones." Jeg kommer nesten ikke over hvor bra driv og rytme det er i elbassen på f.eks. blues- eller discoinnspillinger. (Veit ikke om adekvat forsterkning også har noe si her?) "those who like a very laid-back, mellow-sounding, or heavy bass presentation might want to look elsewhere". Gjelder ikke meg!
     

    Paal_Iksom

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.07.2003
    Innlegg
    790
    Antall liker
    6
    Etter omstendelig og tidkrevende registrering av ebaymedlemskap og paypal konto, fikk jeg til slutt bestilt mine 701.

    Jeg var klar over at de trengt innspilling, så jeg hadde ikke store forventninger til prestasjoner rett ut av boksen. De var da også grå/farveløse, og tilnærmet uten mikrodynamikk.
    De ble plugget inn i Tivoli pal radioen på kjøkkenet, og spilte kontinuerlig i 10 dager før jeg prøvde dem igjen, og det har skjedd store forandringer. De mangler fortsatt litt farger, men rytme, timing, dynamikk i det store og det små, ser ut til å være på plass. I hvertfall i tilstrekkelig grad til at de er artige å høre på.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    273
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Paal Iksom skrev:
    Etter omstendelig og tidkrevende registrering av ebaymedlemskap og paypal konto, fikk jeg til slutt bestilt mine 701.

    Jeg var klar over at de trengt innspilling, så jeg hadde ikke store forventninger til prestasjoner rett ut av boksen. De var da også grå/farveløse, og tilnærmet uten mikrodynamikk.
    De ble plugget inn i Tivoli pal radioen på kjøkkenet, og spilte kontinuerlig i 10 dager før jeg prøvde dem igjen, og det har skjedd store forandringer. De mangler fortsatt litt farger, men rytme, timing, dynamikk i det store og det små, ser ut til å være på plass. I hvertfall i tilstrekkelig grad til at de er artige å høre på.
    Det er min erfaring også; de manglet det siste innen farger, klang og PR&T lenge; men nå er de (eller er det jeg?) helt innspilt.

    Dette er uansett ikke rocke-ht'ere, ikke imponator-headset; ikke noe for den som er ute etter korte raske kick; dette er noe for de som vil lene seg tilbake med lange musikkstykker.. da fins det vel neppe noe som er mye bedre?

    Mvh Vidar P
     
    S

    Stover

    Gjest
    Bestilt meg en jeg også gitt. prisen er ikke verre enn at jeg tar sjansen.

    Hørte Johna sin og ble litt skuffet, men tror jeg lurte meg sjøl litt i denne 5 sekunders testen og gir den en ny sjanse. Virker bra med Naim, sier Vidar P
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.971
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Stover skrev:
    Bestilt meg en jeg også gitt. prisen er ikke verre enn at jeg tar sjansen.

    Hørte Johna sin og ble litt skuffet, men tror jeg lurte meg sjøl litt i denne 5 sekunders testen og gir den en ny sjanse. Virker bra med Naim, sier Vidar P
    Grattis S!

    VidarP gir en god beskrivelse av disse hodetelefonenes måte å håndtere musikk på.
    Bare gi dem godt tid med "rufsete" musikk på moderat lyttevolum.

    Om en vil ha mer imponator og pompøse fakter fra hodetelefoner men samtidig ha en anelse finesse intakt, kan heller foreks. noen godt innspillte Beyerdynamic DT770 i en eller annen variant være noe.....har slike selv som bærbart ::)
    Funker som bare det med en skikkelig bærbar forsterker til ;D
     
    J

    Jurassic

    Gjest
    Har hørt på AKG K701 i et par dager nå og selv om forrige eier ikke har de spilt de inn synes jeg de låter bra allerede nå.
    Har prøvd de med Stello komboen min samt med et M-audio audiophile USB lydkort og du verden å avhengige de er av elektronikken.
     

    belia

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2005
    Innlegg
    562
    Antall liker
    4
    Da var K701 bestilt fra www.elusivedisc.com. Venter spent.
    Søker derfor om medlemskap i gjengen:)
    Ellers er ny jobb og barnehage i boks i Trondheim, så melder meg også inn i Norske hifitullingers forening i Trøndelag:)
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.971
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    belia skrev:
    Da var K701 bestilt fra www.elusivedisc.com. Venter spent.
    Søker derfor om medlemskap i gjengen:)
    Ellers er ny jobb og barnehage i boks i Trondheim, så melder meg også inn i Norske hifitullingers forening i Trøndelag:)
    Grattis med 701 og ikke minst ny jobb i denne fine byen midt i landet :)
    Du skal være velkommen!
    (vi har ikke fått igang noen klubb (forening) ennå, men det er da håp....?)

    Håper å få samlet noen sjeler til en ettermiddagskaffe et sted i byen førstkommende fredag....
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    273
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Midt i landet var vel en smule.. tja, hva heter det når man mener seg midt i verden? :)
    Man skal vel strengt tatt ganske mange 100 km nordover før man nærmer seg midten vel?

    Ikke for det, det er en flott by med mange flotte hodetelefoner ser det ut til. Jeg har fått spørsmål på PM fra flere nå om hvordan det går med K701 og Beresford hodetelefonutgang; kan like gjerne si det en gang til her; det går utrolig dårlig; dac'en er super den, men hodetelefonutgangen driver simpelthen ikke K701.

    Noen andre som har prøvd? Og som har vært heldigere med sin hodetelefonutgang enn meg?

    Mvh Vidar P
     

    wilbur-x

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.07.2006
    Innlegg
    844
    Antall liker
    1
    Jeg innbiller meg at jeg har vært heldig med Citypulse, skal ikke være bombastisk da sammenligningsgrunnlaget er magert.
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.971
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Da venter jeg ett års tid til prisene synker på et ok nivå, og da er jeg også sikker på at mine 701 er ordentlig innspillt.... ;D

    Merkelig at de bruker "xlr" koblingen de brukte på den rimeligere serien, på 702, mens de nye i den rimeligere serien nå ikke bruker dem lenger.
    Hmmmm....
    Sikkert en grunn til det.

    Gleder meg til å få høre tilbakemeldinger etterhvert fra folk som har både 701 og 702.

    Hvem blir den FØRSTE?? ::) ;D
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    På meg virker det som om 702 er mer retta imot studio miljøer bla pga av farge. Den hvite fargen på 701 er nok ikke like varig ved hard bruk. Usikker på om lyden derav er forskjellig. Noen som leser seg frem til noe om dette ??
     
    A

    Arne_Belinda

    Gjest
    Dere klarer å tenne en audiofil på nippen til å kjøpe hodetelefoner det er sikkert! Jeg vurderer sterkt å tre inn i de hode-files forening og det høres jo ut i denne tråden som det er bare å sikte rett på 701? Fant disse prisene i Norge i dag:


    Er det andre hodetelefoner det er verdt å kikke på i samme slengen til samme pris? Er det noe negativt med disse å nevne? (Ser noen nevner ikke avtagbar ledning) Kommer til å bli brukt med utgang fra kvalitetsforsterker integrert i alle fall i starten. Lekre hodetelefoner dette. AB
     

    Vedlegg

    A

    Arne_Belinda

    Gjest
    Ja, det kribler heavy her nå...... Er det så at 701 er utgående i nærmeste fremtid? Siden denne 702 kommer? Er litt skeptisk på dette utenlandskjøpet, men er det relativt sikkert i de linkene som er presentert over her og jeg sparer ca 1000,- kontra CDON så...... ::) AB
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.971
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Du ser i tidligere linker her i tråden at folk har kjøpt disse ned mot 1500,- på nettet.
     

    Smibakkjen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Innlegg
    398
    Antall liker
    5
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Hr.Jemini skrev:
    Ja, det kribler heavy her nå...... Er det så at 701 er utgående i nærmeste fremtid? Siden denne 702 kommer? Er litt skeptisk på dette utenlandskjøpet, men er det relativt sikkert i de linkene som er presentert over her og jeg sparer ca 1000,- kontra CDON så...... ::) AB
    La i går inn bestilling på 701 fra CDON, så eg får vel melde meg inn her, sånn att søknad blir innvilget til de kommer i posten, forhåpentlig vis ut i veka ;D Men, har du kredittkort og betaler med det på utenlandske nettbutikker skal du jo være bombesikker, da er kredittkortselskapet ansvarlig for att du får varen du betaler for, så får du ikke dine 701, så betaler du heller ikke regningen.
     

    MagLunDeRez

    Medlem
    Ble medlem
    12.08.2006
    Innlegg
    33
    Antall liker
    0
    Jeg bestilte disse forrige uke, men avbestilte i siste liten, da jeg fant Denon AH-D2000 til samme pris på hifiklubben. Denon-ene er det beste jeg har hørt, og jeg har eid både Sennheiser hd 600 og hd 650, Beyerdynamic dt 770 880 og 990, og Grado sr 80 og sr 125, eller hva de nå heter... Lydbilde er overlegent alt jeg har hørt, detaljene kommer fram sterkere enn til og med dt 990-ene, bassen er perfekt, hører "nivåer" av bass jeg aldri har hørt før, selv på musikk jeg har testet lyd med i alle år. Diskanten er "ekte", der Sennheiser er for myke og Beyerne for harde. Dt 770 syns jeg hadde enorm dybde og tredimensjonalitet, men Denonen er MEGET bedre på dette også. Mellomtonen er magisk, stemmer puster og glir på en måte jeg aldri har hørt, kanskje hd 650-en var i nærheten, men her er det bedre. Helt utrolige. Vanvittig lyd til en vannvittig lav pris. :)

    Edit: Nå har jeg ikke hørt AKG K701, de kan sikkert være like bra, de..?
     

    hn

    Medlem
    Ble medlem
    13.09.2003
    Innlegg
    5
    Antall liker
    0
    Får 701 til under 250 dollar på ebay nå. Det er 1200-1300,- før frakt og moms (som man kan vri seg unna er man heldig). Til den prisen er det lite som kan måle seg tror jeg..

    Ingen grunn til å være skeptisk til å handle fra ebay; så lenge selgerne har en god dose positive tilbakemeldinger. Har opplevd større problemer med norske butikker samt at servicenivået er i en annen liga..
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    MagLunDeRez skrev:
    ,
    Edit: Nå har jeg ikke hørt AKG K701, de kan sikkert være like bra, de..?

    ....det er de nok... ;)...Og bedre etter mine preferanser etter å ha hørt både Denon og 701 sammen for kort tid siden. Mer luft og bedre detaljer på 701. Denon hadde litt mer bass uten at jeg vil si at denne bassen var bedre da den var litt unyansert i Denon. Men smaken er som baken , Denon er sikkert rett for noen... :)
     

    maxmekker

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.03.2005
    Innlegg
    677
    Antall liker
    321
    Torget vurderinger
    2
    Det tok sin tid før jeg skjønte poenget med ett godt headsett. Men etter at Akg 701 kom i hus ble saken en helt annen. Godlyd som bare det. En skal ha virkelig dyrt oppsett for å matche den gode lyden fra Akg 701. Men det trenger lang innspillingstid. Godt å stenge resten av verden ute og bare kose seg med good lyd.
     

    sclalars

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2006
    Innlegg
    2.397
    Antall liker
    1.719
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    1
    Hei allihop!
    Etter å ha fulgt denne tråden en stund, kunne jeg til slutt ikke dy meg, jeg måtte ha et par av disse ;D
    Fikk dem i posten i dag, koblet dem inn i Lavry dac'en min og bruker Meridian 508 som signalkilde.
    Smått imponerende lyd av disse gitt. Litt "skærp" i toppen kanskje, men jeg har forstått at det kommer til å gå seg til. (kan jo være øra mine da :) )
    Jeg har en MAE set til overs her, som jeg tenkte Audiomix skulle få lov til å gjøre om til hodetelefon-forsterker for meg. Det kan bli spennende.

    Takk til dere alle, for et godt tips!

    Mvh
    Lars
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.971
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Grattis og velkommen gutter.

    Lars:
    Skarp i toppen vil jeg ikke kalle det settet jeg har i hvertfall. Og jeg er allergisk mot slike tendenser ::) :)
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.971
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    maxmekker skrev:
    Det tok sin tid før jeg skjønte poenget med ett godt headsett. Men etter at Akg 701 kom i hus ble saken en helt annen. Godlyd som bare det. En skal ha virkelig dyrt oppsett for å matche den gode lyden fra Akg 701. Men det trenger lang innspillingstid. Godt å stenge resten av verden ute og bare kose seg med good lyd.
    En skal også sørge for at disse hodetelefonene blir foret med rikelig strøm.
     
    J

    Jurassic

    Gjest
    Trudde de fleste hodetelefonforsterkere med en viss kvalitet klarte å drive de jeg.

    Har prøvd de med mitt 1500 kroners lydkort og den klarer nesten å drive de, låter litt anstrengt hvis en guffer på men lydkortet mangler en god del på alle parametre så jeg kan ikke rettferdiggjøre bruken av hodetelefonene på den.

    Med Stello DP200 derimot begynner man å snakke, de låter skremmende godt der, ikke antydning til å låte anstrengt, stort lydbilde og meget god oppløsning. TAS testet jo den Stello'en og konkluderte med at den var meget bra og skulle man ha noe som var bedre til en fornuftig pris måtte man gå for EAR sin hodetelefonforsterker. Vet ikke hvor mye den EAR saken koster men med hodetelefoner som AKG K701 går det ikke an å ha kompromisser når det kommer til kilde og forsterker.
     

    empty

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2003
    Innlegg
    418
    Antall liker
    7
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    2
    sclalars skrev:
    Smått imponerende lyd av disse gitt. Litt "skærp" i toppen kanskje, men jeg har forstått at det kommer til å gå seg til. (kan jo være øra mine da :) )


    Takk til dere alle, for et godt tips!

    Mvh
    Lars

    La de få gå noen hundre timer. De trenger lang tid for å begynne å spille skikkelig. Sett dem i en eller annen hodetelefonutgang du har til overs, og la de gå kontinuerlig en uke eller to. Da skal du se det kommer seg.

    Hilsen Tommy
     

    Smibakkjen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Innlegg
    398
    Antall liker
    5
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Hva er det som i hovedsak blir bedre etter hundrevis av timer med innspilling?
    Virker jo lovende, men det er noe som mangler.. Men har enda ikke rukket å spille de mer enn noen få timer :-[
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.971
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Smibakkjen skrev:
    Hva er det som i hovedsak blir bedre etter hundrevis av timer med innspilling?
    Virker jo lovende, men det er noe som mangler.. Men har enda ikke rukket å spille de mer enn noen få timer :-[
    Hos meg skjedde det meste helt i toppen og i bunnen. Mest der nede egentlig.
    Bassen åpnet seg opp og ble mer presis.
    I toppen ble det liksom bare pusset litt...polert er vel et dekkende ord.
    Ja, og så ble mellomtonen også pusset litt.
    Men det største skjedde da den fikk strøm fra Dogen.
    Skjønner ikke at folk klager over manglende bass og slakk bass ::) ;D :)

    Hva mangler du og hva sammenligner du med?
     

    Smibakkjen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Innlegg
    398
    Antall liker
    5
    Sted
    Sogn og Fjordane
    emotikon skrev:
    Smibakkjen skrev:
    Hva er det som i hovedsak blir bedre etter hundrevis av timer med innspilling?
    Virker jo lovende, men det er noe som mangler.. Men har enda ikke rukket å spille de mer enn noen få timer :-[
    Hos meg skjedde det meste helt i toppen og i bunnen. Mest der nede egentlig.
    Bassen åpnet seg opp og ble mer presis.
    I toppen ble det liksom bare pusset litt...polert er vel et dekkende ord.
    Ja, og så ble mellomtonen også pusset litt.
    Men det største skjedde da den fikk strøm fra Dogen.
    Skjønner ikke at folk klager over manglende bass og slakk bass ::) ;D :)


    Hva mangler du og hva sammenligner du med?

    Bassen er der, og den går dypt, men synst den blir unaturlig anonym, i motsetning til DT 770, der den er en smule overdreven, men jeg synest det mangler litt av det "trykket" som DT 770 har i bassen. Men, det er jo fortsatt håp om att de skal komme seg, ettersom de ikke har spilt så lenge enda. En annen ting jeg synst er dårlig, er "bærekomforten", blir kanskje litt galt å si komforten, for de er svært behagelige på, så sant en sitter stille, og ikke begynder å "digge", for da faller de nesten av, klemmer litt for lite på mitt hode. Dessuten så blir ikke klokkene helt tette rundt ørene, mulig dette også kan være med på å påvirke bassgjengivelsen i negativ retning.
     

    belia

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2005
    Innlegg
    562
    Antall liker
    4
    Smibakkjen skrev:
    emotikon skrev:
    Smibakkjen skrev:
    Hva er det som i hovedsak blir bedre etter hundrevis av timer med innspilling?
    Virker jo lovende, men det er noe som mangler.. Men har enda ikke rukket å spille de mer enn noen få timer :-[

    Skjønner ikke at folk klager over manglende bass og slakk bass ::) ;D :)


    Hva mangler du og hva sammenligner du med?

    Bassen er der, og den går dypt, men synst den blir unaturlig anonym, i motsetning til DT 770, der den er en smule overdreven, men jeg synest det mangler litt av det "trykket" som DT 770 har i bassen. Men, det er jo fortsatt håp om att de skal komme seg, ettersom de ikke har spilt så lenge enda. En annen ting jeg synst er dårlig, er "bærekomforten", blir kanskje litt galt å si komforten, for de er svært behagelige på, så sant en sitter stille, og ikke begynder å "digge", for da faller de nesten av, klemmer litt for lite på mitt hode. Dessuten så blir ikke klokkene helt tette rundt ørene, mulig dette også kan være med på å påvirke bassgjengivelsen i negativ retning.
    Jeg tror nok det nivået som 701 har i bunnen er mer riktig. Jeg synes mine DT770 blir mer en en smule overdreven i lengden, noe jeg kompenserer for i Foobar. Synes det blir ok. Når jeg bruker DT770 med rør er de helt ute å kjøre. Til disse er Meyer'en mer passende, og det hele framtrer mer stramt. En transe er nok tingen for Beyer. Jeg kjører forresten USB i Meyer'en, da fungerer crossfeeden bra.

    Nå har mine 701 spilt ca 200 timer. Synes ikke det har skjedd noe revolusjonerende siste 150 timer, men bra har det blitt, på "alle" punkt. Spesielt synes jeg detaljnivået og den stramme fine bassen er besnærende. Til mine 701 kommer Meyer'en til kort, og rør høres mye bedre ut. Bassen i 701 er såpass bra at de takler rør, og mellomtonene gløder mer. Manglende crossfeed tenker jeg lite over her.

    Egentlig gøy med to såpass ulike hodetelefonoppsett.
     

    hn

    Medlem
    Ble medlem
    13.09.2003
    Innlegg
    5
    Antall liker
    0
    Bassen er der, og den går dypt, men synst den blir unaturlig anonym
    Jeg synes den er naturlig anonym. ;) Bass er stort sett ikke hovedpoenget.

    Forøvrig er orginalanlegget i Volvo V50 (oh yes! ::)) så langt unna 701 som det er mulig å komme. Aldri vært borti at jeg har skrudd bassen ned så langt det går bare for å orke høre på radio før..
     

    belia

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2005
    Innlegg
    562
    Antall liker
    4
    Litt OT, men har samme problem med min V70. Det er liksom Premium Sound med Dolby Surround og greier, men det er egentlig ikke bra.

    En tid framover blir AKG'ene oppgradert til hovedanlegget i huset, da vi flytter til Trondheim og inn til svigers enn så lenge. Hus med lytterom søkes:)
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.520
    Antall liker
    2.971
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Velkommen til Trøndelag skal du være :)

    Håper vi får anledning til å treffes ved en anledning.
    Hi-Fi Messa er jo en slik en.... ;)
     

    belia

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2005
    Innlegg
    562
    Antall liker
    4
    emotikon skrev:
    Velkommen til Trøndelag skal du være :)

    Håper vi får anledning til å treffes ved en anledning.
    Hi-Fi Messa er jo en slik en.... ;)

    Hadde vært moro å få litt kontakt med andre interesserte ja:) Har bodd i samme hageby som Smog og Bruce her i Oslo. Det hjelper på interessen å ha likesinnede i nærheten.

    Gleder meg til messa. Blir første i messa i Trondheim for min del.
     

    TOK

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.11.2007
    Innlegg
    53
    Antall liker
    0
    Mange snakker om lite bass i Akg 701. Stiller meg uforstående til det? Personlig liker jeg ikke når bassen blir full av loudnes effekt og blir pumpet inn i ørene. Akg 701 låter fantastisk sammen med min lavry da10. Jeg lurer på hvilken hodetlf forsterkere dere kan anbefale til akg 7001, har sett på 2 alternativer. 1 Vincent khv 111 eller 2 Doge 6210. Noen som har synspunkter.

    Maxmekker.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn