Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2021

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.691
    Antall liker
    9.292
    Sted
    Trondheim
    Hareide har ikke fått med seg at fotballen brukes politisk både her og der. SIden mange bruker den politisk, burde UEFA faktisk ta standpunkt i politiske saker slik at fotballen ikke blir misbrukt. Skuffende av Hareide (omtrent som den fotballen han har fått RBK til å spille).
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    3.353
    Bodø/Glimt var som Spania i dag. Tusen pasninger, total dominans, mye fikst - men ingen mål. Molde med god innsats og krute god buss.
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.321
    Antall liker
    3.485
    Torget vurderinger
    4
    Odd gjør jobben :)
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    3.353
    Bakenga er i fantastisk form med fem mål på to kamper for Odd. Han driver en egen idrett sier trener Nordnes.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    Likevel ligger Odd fortsatt bak Enga.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.691
    Antall liker
    9.292
    Sted
    Trondheim
    Beviset på at fotball er et lagspill? Bakenga var vel ikke akkurat en måltyv i Tromsø. Og Botheim fungerte ikke spesielt godt verken i RBK eller Stabæk. Derfor er det et mysterium for meg hvorfor man fokuserer så veldig på enkeltspillere.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    3.353
    Odd har forresten avgitt færre poeng enn Vålerenga og kan i teorien gå forbi når de to hengekampene er spilt.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    I så fall må han vel bytte navn?
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    3.353
    Spør Solskjær.
    Det største mysteriet i fotballverden akkurat nå er hvorfor Pogba fungerer så godt på det Franske landslaget og så dårlig på ManU. Mulige forklaringer fra nærstående og eksperter spriker, noen hevder at han spiller mer tilbaketrukket i ManU, at han får mer frihet i spillet på landslaget, noen drar frem Kante, den Engelske pressen, lagkamerater.

    Frankrikes landslagssjef Didier Deschamps vegrer seg for å uttale seg om mysteriet Paul Pogba.
    – Jeg vil ikke gå inn på det, for hvis jeg sier noe, så blir det ...
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    3.353
    Tok den først nå BT, litt tregt nett her. Good one!
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    Men hvorfor kuttes alltid siste og ikke første del av Mushagalusa?
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    3.353
    Må ikke overgå deg selv nå da BT, jeg kjenner lusa på gangen ;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: BT

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    Når Hareide hele tiden må forklare hva han egentlig mente når han uttaler seg i media så kanskje vi nærmer oss en forklaring på hvorfor laget han trener sjeldent fremstår sånn som han mener de skal.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    3.353
    Han beklaget i allefall at han sa det han mener.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    Litt usikker på hva han faktisk beklaget.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    3.353
    Hareide er åpenbart umusikalsk. Det kan ikke være bare enkelt å stå frem som audiofil i Rosenborg-garderoben.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    Ingen åpne homofile i herrefotball, mens det er ganske vanlig i damefotball. Hva er forklaringen på det, tro?
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    3.353
    Husker dere t-skjorten som hang på veggen på et kontor på Brann stadion og som skapte røre etter ett teams intervju med Forren. "Damefotball hva er det? Ikke er det fotball og ikke er det damer". Det er jo en annen måte å si at noen ikke er menn også (og noen spiller rævva fotball). Slike ting MÅ fotballen selv ta avstand til synes nå jeg.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    Kan Hareide slå persen fra i fjor på 4 strake tap?
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.106
    Antall liker
    9.413
    Ingen åpne homofile i herrefotball, mens det er ganske vanlig i damefotball. Hva er forklaringen på det, tro?
    Knegg. Det er riktig at det finnes homofile i damefotball, selv om det skurrer litt.... :)
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    RBK har to indreløpere som kan true i motstanderens felt. Hva gjør Hareide? Plasserer Zachariassen på vingen, hvor han fungerer dårlig, og Tagseth på benken.

    Straks Tagseth kom inn ble de bedre. Men hvorfor Hoff er fast på laget er en gåte.
     

    Stein 99

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    931
    Molde er vant til å få trille ball. Det får de ikke mot B/G. Molde kjører i 10 min og så er det BG resten. Når MFK har ball kommer det 3 stk. med en gang og henter ballen. Vinner 2e ball og 3 e ball hele tiden. Et lag med stor løpskapasitet kan nå langt og få mange seiere. De kommer også bakfra og tar ballen fra Mfk spiller mens han parkerer og tenker seg om og det er det ikke tid til. 2-0 til Molde var et lite ran i denne kampen men serie-gullet vil sikkert stå mellom disse nå. Rosenborg er helst ute tror jeg. Molde pleier å gå inn i en periode med slapphet og tap, men vi får se. Ellers imponert over KBK.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.909
    Antall liker
    1.916
    Sted
    Sortland
    ...... 2-0 til Molde var et lite ran i denne kampen men serie-gullet vil sikkert stå mellom disse nå. Rosenborg er helst ute tror jeg. Molde pleier å gå inn i en periode med slapphet og tap, men vi får se. Ellers imponert over KBK.
    Glimt mangler en skikkelig spiss. - Men Botheim skal få tid til å utvikle seg.
    Blir nok ikke gull i år, men det er vel viktigere at de presterer i Europa?
    Bare å håpe at Legia Warzawa er dårlig forberedt og ser på Glimt som rein walk-over.
    Rosenborg er bare trist nå. Fylt stallen med halvskadde 30-åringer.
    Ikke spesielt potent.
    Noe Hareide vel har understreket de siste dagene, sjøl om jeg ikke klarer å hisse meg opp over hans uttalelser angående Pride.
    Litt gammeldags og ute av takt må da være lov?
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Tabellen pr. dato er litt artig. I tillegg til de som det alltid skal snakkes om så ligger Kr.sund og Viking der med en foreløpig los på pallen, Kr.Sund uten å lage særlig med mål og Viking som taper nær sagt annenhver kamp med mye mål. Tipper at de sakker akterut etter hvert men kjekt at de er der.

    Brann er i dyp shit, en ting er at de ligger på bunn pr. i dag men de har 3 kamper mer spilt enn de foran i tillegg, ser slettes ikke bra ut. Men heier på dem fremover, vi må ha dem her.

    Skjermbilde 2021-06-26 kl. 13.24.33.png
     
    M

    medlem215396

    Gjest
    Hva nå Rosenborg?
    RBK må ha resultater fort og satser på kort sikt. Henter inn ukjente spillere som har prestert tidligere og burde istedet vise tålmodighet og satse på ungdom. Ved å satse ungt, tiltrekker du deg unge talenter. Odin Thiago Holm sa noe lignende ift hans eget klubbvalg.
    …….. men hva vet vel jeg?
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.653
    Antall liker
    3.353
    Dere glemmer Lillestrøm. Sju kamper og fire av dem har de vunnet. Med tre seire i hengekampene er det andreplass bak Molde.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Har på ingen måte glemt dem men fant ingen «hvis om tabell» . Gleder meg til hengekampene er spilt.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.909
    Antall liker
    1.916
    Sted
    Sortland
    Håper Brann-styret har ryggrad til å ta en tur i OBOS-ligaen med åpne øyne, bruke tiden der til å bygge en struktur og en stamme av litt gammelt og mye nytt.
    Nedrykk kan ikke unngås i år; så istedet for å få panikk og handle halvgode nødløsninger håper jeg de slipper til ungdommen slik at de har eliteserieerfaring når de rykker opp igjen etter 2022 sesongen.
    Vi trenger Brann i toppen av norsk fotball.

    Trønderne trenger vel å ta en samling i bånn de også?
    Hareide har vel ikke plutselig blitt en dårlig trener?
    Spillerstallen virker litt sammenrasket uten noen overordnet plan, og det Holm sier er virkelig ille; ikke bare for RBK men faktisk for norsk fotball.
    Rosenborg burde være spydspissen i talentutviklingen i Norge når man tenker på hvilke økonomiske ressurser de har.

    🇳🇴 Heia Bodø/Glimt:)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn