xerxes
Æresmedlem
Enkel og grei som det skal være, men personlig foretrekker jeg arabiske tall.Vis vedlegget 407948
Vis vedlegget 407949
Denne kom i dag, ikke så glad i den sekundviseren akkurat - men den er vel til å leve med den og.
Enkel og grei som det skal være, men personlig foretrekker jeg arabiske tall.Vis vedlegget 407948
Vis vedlegget 407949
Denne kom i dag, ikke så glad i den sekundviseren akkurat - men den er vel til å leve med den og.
Slett ikke. PP driver ikke med denslags. Jeg var kanskje ikke klar nok på at noen av bildene jeg la ut var av spesialutførelser for å hedre en eller annen artist, mens andre ganske enkelt er av musikere som er kjente for å ha en viss klokkefetisj.har Patek Phillippe virkelig produsert en Eric Clapton utgave? Hva blir det neste Patek Phillippe the Bjøro Håland edition
Ser ut som det er unbraco nøkkelen som følger med for å skifte reim. Det er skrudde lugs på denne.Hva er ståldingsen som ligger ved siden av?
Nå var jo Miles litt utenom den vanlige jazzmusiker da. Han kjørte Ferrari og hadde bla. en Patek Philippe klokke, og her er han med en Rolex Daytona.Bortsett fra Clapton-utgaven så er koster vel ikke disse klokkene mer enn en anstendig forsterker. Vi har råd til dem, men vi liker dem ikke. Jeg har en Breitling, men det står ikke Miles Davis på den. Jeg håper at folk er i stand til å kjøpe klokker og kameraer uten å styres av hvilken artist de liker. Jeg setter stor pris på Coltrane, Davis, Monk og Clapton, men jeg lar ikke det styre mitt valg av klokke eller kamera.