Tweedjakke
Hi-Fi freak
Flott klokke. Fjerde handa syner gangreserve?viste seg dyrere å reparere enn tilsvarende nytt....
Gikk et par hakk opp denne gangen
Flott klokke. Fjerde handa syner gangreserve?viste seg dyrere å reparere enn tilsvarende nytt....
Gikk et par hakk opp denne gangen
GMT eller annen tidssoneFlott klokke. Fjerde handa syner gangreserve?
Jeg har ikke sjekket veldig nøye, men da jeg snakket med dem der jeg kjøpte den i sin tid, fikk jeg ikke inntrykk at det var helt kurant. Om det skyldtes tilgjengelighet eller pris, aner jeg ikke. Men kassen bærer tydelig preg av lengre tids bruk, så jeg satser ikke på reparasjon for min egen del.Certinas DS serie pleier da ha meget avanserte/gode verk. har du sjekket med en god urmaker hvor mye det vil koste å få den i orden?
Seine fredagskvelden er iallfall beste tidspunkt å shoppa på nett, og det er vel vanskeleg å ruinera seg på Invecta.Skal, skal ikke?................
Alle elskar firefelts-tabellar
Ja, og det er fine klokker de lager. Jeg har en til i bestilling.^ Får med jamne mellomrom opp reklame for Micromilspec, @Bjørn.H, og tenkjer at dei har funne ein litt kul nisje.
Ja, det skjer. Men klokkene er bestilt som parti, og da kan det skje saker og ting før du har klokka i posten.Eneste er at de har liitt lang leveringstid, bestilte min i januar i fjor fikk den i går.
Fantastisk klokkeVis vedlegget 1036431
Denne tror jeg blir en stund
Sjekket ut Hamilton Khaki med H-10 urverk?Har en pen Invicta-Subaqua klokke men som veier 360 gr.
Vis vedlegget 1047181
Tenkte å handle meg ei ny klokke (low-price), og en god del lettere. Det er viktig at klokken helst tåler min. 20 bar, er ca. 45mm i diameter. Kjøpte nettopp en Tissot Seastar 1000 til 7500,- men den sender jeg i retur. Ikke stygg, men ikke min stil. Likte heller ikke dreieskiven, så det er vel ikke dykkerklokke jeg er ute etter. .
Vis vedlegget 1047182
Noen forslag på hverdags-klokker i prissjiktet rundt 10.000,-? Automatic/kvarts/ Stål lenke, gjerne Swiss made. Enkel/chronograph.
Skal du ha en sveitsisk automatisk klokke med garantert garantert presisjon (cronometer), er vel dette den billigste på markedet:Noen forslag på hverdags-klokker i prissjiktet rundt 10.000,-? Automatic/kvarts/ Stål lenke, gjerne Swiss made. Enkel/chronograph.
Presage modellene er generelt veldig flotte klokker, men man må opp i 7-8K+ ca. For en modell for å få safir glass istedet for mineral.^ Det kan godt vera at eg avslører mental alder på 80 år no, men den Presage Araigaki-en var flott, @Entropy