- Ble medlem
- 10.09.2010
- Antall liker
- 1.328
2 typer personer som forstår binærtall? Jeg vil tro at det er flereThere are only 10 types of people who`ll understand this....![]()
|
2 typer personer som forstår binærtall? Jeg vil tro at det er flereThere are only 10 types of people who`ll understand this....![]()
Takk. Skjønner ikke hva jeg har ventet med, har ønsket meg en sånn i sikkert ti årFlott klokke og en skikkelig klassiker.
Tandberg-nostalgi!
![]()
Tandberg sort
Klokkens design hyller Tandbergs estetikk og norsk innovasjon. Tilgjengelig i to farger, med sveitsisk Sellita SW200-1 urverk. Forhåndsbestill nå!vondoren.no
Vis vedlegget 1101220
Vis vedlegget 1101221
Vis vedlegget 1101222
De kallar det för bioceramic ser jag och quarts/batteri ja.Kul Swatch! Kompositt, samt Quarts/batteri?
Flotte ur. Hadde kjøpt Flagship om jeg ikke hadde hatt den allerede.
Oj. Forstår eg rett at det er eit automatverk som driv ein dynamo som matar ein quartzmotor? Eller, i den dur?Jeg er rimelig imponert over presisjonen på min Grand Seiko Spring Drive Snowflake. Jeg stilte den sist ⅓ og nå har den fortet 1 sekund på 3 uker.
Viktig å ha mest mogleg sertifisert presisjon når det skal avgjerast om det er forseintkoming, eller om timen eigentleg er sluttEr ute etter et ur å bruke på jobb som yrkesfaglærer.
Noen som vet om hvor nøyaktig disse er?
Vis vedlegget 1111434
Men igjen, alle har jo en mobil idag, det blir ikke mye mer nøyaktig tid enn det.Viktig å ha mest mogleg sertifisert presisjon når det skal avgjerast om det er forseintkoming, eller om timen eigentleg er sluttNaturfagslærarane på gamlejobben min svor til slike radiokontrollerte.
Eg må, motvillig, vedgå at for meg er det eigentleg tilstrekkeleg å stilla ein gong i månaden, og vita at eg er innafor rett minutt. Eigentleg.
Synd. Eg fetisjerer presisjon.
Joda, er ett poeng, men er litt tullete å fiske mobilen fram i eningen.. Er på mobilkjøret, fort gjort å «miste» fem minutterMen igjen, alle har jo en mobil idag, det blir ikke mye mer nøyaktig tid enn det.Klokke blir jo da mer for pynt, og ca. Tid..
Min redselsfulle Invicta «Submariner» har eit malaysisk Seiko NH35-urverk, som er oppgjeve med ca slik presisjon. Erfaringa er at det funkar mykje betre i praksis enn dersom eg ikkje bryr meg. Det er ikkje slik at det driv eit kvarter på ein månad, snarare maks eit par minuttar.Huff, kan de virkelig avvike så mye som et halvt minutt pr. dagDa må de stilles hver dag🫣
Mitt Invicta-Subaqua ur, har ett bra Ronda Caliber: 8040.N movementMin redselsfulle Invicta «Submariner» har eit malaysisk Seiko NH35-urverk, som er oppgjeve med ca slik presisjon. Erfaringa er at det funkar mykje betre i praksis enn dersom eg ikkje bryr meg. Det er ikkje slik at det driv eit kvarter på ein månad, snarare maks eit par minuttar.
Diverre er byggkvaliteten sådär (ikkje alt ein får for 500 kr inkl frakt) og automatikken tok kvelden etter klokka ramla ca ein meter mot filsegolv. Difor trekkjer eg det kvar morgon (men stiller ikkje) og det fungerer heilt fint. Kanskje det eigentleg betrar presisjonen, sidan eg unngår at det luntar av garde med halvtom tank. Har lurt på det.
Fordelen (alt har både positive og negative sider) er at eg med godt samvit kan leita etter ny klokke.
Jeg har ett par beater klokker med NH35 urverk. Helson sharkdiver og Seiko Snzh57 (denne skiftet jeg urverk i selv når 7s36 begynte å bli slitt).Min redselsfulle Invicta «Submariner» har eit malaysisk Seiko NH35-urverk, som er oppgjeve med ca slik presisjon. Erfaringa er at det funkar mykje betre i praksis enn dersom eg ikkje bryr meg. Det er ikkje slik at det driv eit kvarter på ein månad, snarare maks eit par minuttar.
Diverre er byggkvaliteten sådär (ikkje alt ein får for 500 kr inkl frakt) og automatikken tok kvelden etter klokka ramla ca ein meter mot filsegolv. Difor trekkjer eg det kvar morgon (men stiller ikkje) og det fungerer heilt fint. Kanskje det eigentleg betrar presisjonen, sidan eg unngår at det luntar av garde med halvtom tank. Har lurt på det.
Fordelen (alt har både positive og negative sider) er at eg med godt samvit kan leita etter ny klokke.
Nå har det vel litt å si hva slag yrkesfag du driver med. En som lærer bort bruk av pressluftbor har nok andre behov en en som lærer bort bokføring skulle jeg tro?Er ute etter et ur å bruke på jobb som yrkesfaglærer.
Noen som vet om hvor nøyaktig disse er?
Vis vedlegget 1111434