Ny musikalsk gjettelek på NRK Klassisk

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.665
    Sted
    Trondheim
    Nei, hun gjorde ikke det.
    Enig i at oppgavene faktisk var gode gitt de føringene hun sikkert har. Hvem har nå skrevet musikken til disse julesangene/slagerne? Men det er jo latterlig enkelt å finne på nettet, men de som hører på dette programmet bruker kanskje ikke nettet så flittig?
    Oppgave 1, 2 og 4 var jo enkle å finne med et nettsøk. Oppgave 3 var åpenbar. Det var jo bra at hun fant et annet verk en det som alltid spilles av nr. 5, og arrangementet gjorde det litt vanskeligere (om ikke mye) å finne nr. 6. Nøtta var jo oppgave 7.

Følgende kommentar sendt som del av dagens svar:

Til slutt:
    Hvorfor må NRK ødelegge NRK Klassisk med å bare spille julemusikk hele desember? Jeg kommer ikke akkurat i julestemning av det, heller det motsatte. Når jula endelig kommer er jeg drit lei hele greia. Nå er ikke jeg blant de som hører så veldig mye på NRK Klassisk unntatt på søndag mellom 9 og 10, men i desember er kanalen definitivt uaktuell.

PS: Jeg vet at jeg antagelig retter baker for smed, men nå har du i hvert fall fått en reaksjon.
    PPS: Jeg vet om flere som ikke hører på rebus i desember på grunn av dette julefokuset.

Sist redigert:

berxter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2007
    Antall liker
    4.366
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Oooh. Min lille ekstrakommentar var noget snillere enn din.
    - Insinuerer du noe om alder/ Internettfähigkeit hos målgruppen? :cool:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn