Behøver ikke vente til i morgen med mer input om Tony for han ringte nettopp. Han syntes det var skrekkelig moro å stå på ski. Han bare savnet mer polstring i skidressen!! I går hadde han spist lutefisk sammen med både kinsere og japanere i trivelige norske omgivelser - og alle hadde smilt høflig og sagt at det var very nice, very good
. Da han kom i snakk med en medarbeider fra den japanske ambassaden utover kvelden hadde samtalen også penset inn på hifi og Tony kunne da naturligvis ikke la være å nevne hvilken norsk venn han hadde som nettopp hadde kjøpt noe av de største forsterkerne som lages i Japan. Det viste seg at han var veldig hifi interessert selv, hadde bla Accuphase hjemme, så han hadde veldig lyst til å komme en tur for å ta det hele nærmere i øyensyn om det var mulig. Han trodde også at ambassadøren ville være interessert også. Det synes jeg selvfølgelig hadde vært litt stas, så jeg ba Tony hilse og si at det ikke skulle stå på oss.
Ser ut til at jeg må planlegge med med en skikkelig premiere! Det hadde jo vært moro om vi kunne samlet litt ulike folk til en og samme seanse, for eksempel den japanske ambassadøren, den norske importøren av Wavac, min kontakt i ATI i USA, Knut Vadseth fra Fidelity, Roy Ervin fra Maritim Logg, kanskje Roysen i og med hans brede erfaring, genuine interesse og også bredekontaktflate i det audiofile miljøet i innland og utland samt evt vinner av påske-krim-konkurransen her i denne tråden. Da burde jo også baren i naborommet vært ferdigstilt så det ser ut til at det ikke vil være mangel på oppgaver fremover!
Men nå skal jeg og naboen av sted og hente Wavac-blokkene. Det har utrolig nok ordnet seg i siste liten!!! ;D ;D