bluesbreaker
Hundeeier
Var plasten på og uspretta?
Ja og den skal byttes.....Var plasten på og uspretta?
Mye mulig, bytter en gang, blir det ikke bedre får de tilbake skivaSamme her.
Jeg tror hele opplaget er trash.
Ser du fikk tak i Roy Harpers siste; vi må passe på ham. Iflg. The Guardian sist uke, så ble han endelig frikjent i alle rettsinstanser for overgrep mot en mindreårig for ca. 20 år siden. Men, advokater koster og Harper er nå fullstendig blakk og har måttet ta opp lån. Så, kjøp skivene hans!Vis vedlegget 350269
Første byturen på lenge var ikke forgjeves, var en tur innom en av byens godtebutikker.
Ett nøysomt utvalg, man vil jo gjerne ha noe nytt når gjestene kommer
Å nei du, akkurat denne er det jeg som baker, alltidSkikkelig ovn du har. Og kjerringa er tydeligvis god på å bake
??????Kaka er klar ? . Gleder meg til å se ditt vakre åsyn snart...
Her har jeg helt klart misforstått! Gan har jo mer med Kina å gjøre detUrbant ? På Gan ?? Har tatt med amp, blir spennende å høre den hos deg. Har faktisk ikke hørt den selv.. Danskekasser ...Hehe.. Sa han som har høyttalere ifra Volvo sin hjembygd..8)
Her tror jeg de vurderte kneskålene mine pga for sen serveringKonsentrert gjeng
Alltid beredt til å please dere bestefedre...+ for innlegg og - for bestefarsmusikk
Forskjell på å være og å oppføre seg som en.....Alltid beredt til å please dere bestefedre...+ for innlegg og - for bestefarsmusikk
Forskjell på å være og å oppføre seg som en.....Alltid beredt til å please dere bestefedre...+ for innlegg og - for bestefarsmusikk
På meg virker de to tingene temmelig synonyme.... Selvom noen kjemper med nebb og klør for å virke mer freshe med gilde farger på skotøy osv..Forskjell på å være og å oppføre seg som en.....Alltid beredt til å please dere bestefedre...+ for innlegg og - for bestefarsmusikk
Jøss, tok han imot dere på hyttaOg du drev å mumlet om "urbane strøk" karmana... . Her er det første en ser når en stiger ut av bilen...
Vis vedlegget 350950