|
Det er Eminence Deltalite neo 2515 som er brukt i disse høyttalerne.Er det vanlige Kappalite 3015/LF?
Bestykningen er som følger:Blir interessant å få en beskrivelse av sluttproduktet. Bare for min egen nyskjerrighet, - jeg ser hva diskanthornet er, men hva er øvrig bestykning?
Takker så mye!Gratulerer med fantastisk flott utført prosjekt! EKTE diy dette, ikke bare klasket sammen deler fra en røys underleverandører slik jeg driver med! Og så er det godt å se at du har god plass, ikke minst bak ht noe som er et must for å utnytte fordelene med dipol fullt ut.
Takker så mye!.Ser ut som det er laget på en fabrikk, helt fantastisk![]()
Jeg holder på,.Ble stille her...framgang med testing??
Det er du ikke alene om.Ikke sett denne tråden før nå, imponerende bygg!Spent på hva som har skjedd siden 2022.
![]()
![]()
Den blir nok enda lengre når det gjelder målinger.Sentralens lengste ettermiddag er definert.
Ikke skjedd så mye siden sist, men noen oppdaterte bilder kan jo ikke skade.Det er du ikke alene om.
Ser ille bra ut som man sier i Østfold :>}Ikke skjedd så mye siden sist, men noen oppdaterte bilder kan jo ikke skade.
Vis vedlegget 1115565
Noen utskiftninger i alteret måtte jo til. Eversoloen gjør jobben som streamer.
Vis vedlegget 1115566
Det er det helt klart!Flott anlegg og ikke minst fete DIY høyttalere!!!! Og så må det være digg med kaffebar rett i nærheten av godstolen !!![]()
Som en gammel Østfolding, tar jeg det som et kompliment.Ser ille bra ut som man sier i Østfold :>}
Samme her, flyttet for 28 år siden til Lillestrøm.Som en gammel Østfolding, tar jeg det som et kompliment.![]()
BraSer flott ut.
Takker for det!Ser flott ut.