Enig med dere begge!
Er ikke ute etter bytte ut noe i mitt oppsett, er veldig fornøyd!
Bare synser litt rundt forskjellige løsninger.
Vi må ha litt teknisk synsing på hfs også! Kom gjerne med innspill!
Har jo diskanter i dag som leverer ganske greit opp. 2446 drivern er ikke noe spesielt god når en passerer 7k så det bør være diskanter på plass.
Jeg har bestemt at skal høre på runde tuter.
Om det skulle kunne erstatte 2360...veit ikke...må høres

Gidder ikke kjøpe for å finne ut!
Om jeg skal no bale med dette passivt greiene, ser da mildt sagt meget utfordrende på treveis topp.
Defor, om en ser kompromissene så gjerne et 270 horn med 2446 og et 1000 horn med 2410 som ligger på loftet.
Ser for meg deling rundt 2k på et slik oppsett.
Å kjøre et beamende 270 horn opp direkte til diskant (2402 eller 2405 kanskje) ved f.eks 7k ser jeg på som uaktuelt.
Derfor, subjektivt, og pga min smak kan jeg ofre litt i toppen.
At andre vil ha det annerledes har jeg full respekt for!
Dette er bare tanker synsing fra min side, milevis fra noen som helst utførelse!
Angående gode drivere er jeg enig, det kan svare seg å putte et par ekstra kroner og få noe som gjerne låter litt bedre, samtidig gjerne blir enklere å ha med å gjøre.
Selv har jeg to drivere som jeg setter pris på i mitt oppsett.
Det er 2220 og 2446.
2220 er forbausende bra i området 200-700. Jeg leste og planla mye før jeg kjøpte disse.
De ble montert og implementert akkurat som planlagt, og virket som planlagt.
Mange har gått litt videre fra 2446 med TAD og 1,5" drivere.
Jeg mener selv 2446 er veldig god så lenge en benytter den innenfor sine rammer.
700-7k er å strekke strikken bittelitt i øvre grense, men går fint.
Snevrer en inn til 700-4k og en er veldig innafor.
VLF er litt ordblind....

når han skriver fulltone så mener han bredbånder, ja det hjelper med noe i topp og bunn.
Angående BREDBÅNDSELEMENT

så ser en at Fotsex har litt finere specs enn gjerne TB og andre som er i samme prisklasse.
Men gjerne TB har litt rettere respons uten at jeg har studert så mye.