Du kan få mine militærgrønne doble 15" fjøler når jeg får på plass ny midbassløsning, Nikko. De kan brukes fra 80-800hz.Hvis jeg har forstått dette riktig. Så vil ikke Hornresp gi meg en sikker simulering når jeg prøver å senke arealet i starten av hornet. Og det er kun det som fungerer når skal prøve å få god respons oppover mot 800hz med Bms elementet.
Sånn sett vil det nok fungere bedre for en fattig snekker å konsentrere seg om å få max ut av fostex elementet og muligens bruke Bms i TH. Noe jeg vet fungerer.
Litt klokere har man jo kanskje blitt uansett da. Og inlowsound hornet som E.H presentrerte så jo riktig bra ut. Så det kan jo være noe å snuse på når mulighetene for å bruke litt mer penger på dette er tilstede. Men det er nå for jævlig at det ikke går an å få seg en gratis lunsj en gang i blandt![]()
![]()
Takker for tilbudet Berfinn. Du er i alle fall den som har kommet nærmest i å gi med en gratis lunsj. Ikke det at det er gæern lyd i de fjølene som står her nå. Men du veit mye vil ha mer og faen vil ha flerDu kan få mine militærgrønne doble 15" fjøler når jeg får på plass ny midbassløsning, Nikko. De kan brukes fra 80-800hz.Hvis jeg har forstått dette riktig. Så vil ikke Hornresp gi meg en sikker simulering når jeg prøver å senke arealet i starten av hornet. Og det er kun det som fungerer når skal prøve å få god respons oppover mot 800hz med Bms elementet.
Sånn sett vil det nok fungere bedre for en fattig snekker å konsentrere seg om å få max ut av fostex elementet og muligens bruke Bms i TH. Noe jeg vet fungerer.
Litt klokere har man jo kanskje blitt uansett da. Og inlowsound hornet som E.H presentrerte så jo riktig bra ut. Så det kan jo være noe å snuse på når mulighetene for å bruke litt mer penger på dette er tilstede. Men det er nå for jævlig at det ikke går an å få seg en gratis lunsj en gang i blandt![]()
![]()
Koster kun to flasker billigrødvin mot avhenting.![]()
Enig! Simulering blir veiledende. Luker i det minste ut ideer med grove feilFWIIW, Hornresp er ikke alltid veien lyset og livet. En god skiftnøkkel men noen ganger trenger man fast- eller momentnøkkel..
Årsaken til at hornresp ikke fungerer oppover i hornresp har ikke med stararealet, eller programmet generelt å gjøre. Det handler om at når drivern slutter å oppføre seg som et stempel - har ikke programmet noe vettuge data for hva som skjer , dvs. hvor mye mer mellomtone etc som kommer fra enheten !Hvis jeg har forstått dette riktig. Så vil ikke Hornresp gi meg en sikker simulering når jeg prøver å senke arealet i starten av hornet. Og det er kun det som fungerer når skal prøve å få god respons oppover mot 800hz med Bms elementet.
![]()
Jeg veit om den, er med beryllium?Vurdert 2435 ?
Ete gress, spise snørr, svelge tunga!I dag går vi i ring
Eller tar et steg tilbake og revurderer.
2446 aquaplas tilbake på plass.
Vis vedlegget 476482
Satser på en helg med masse musikk!!!![]()
Har kjøpt inn en hel haug med kjepphester til å ri på!Oks rider igjen - me likes!
Det blir jo vanligvis anbefalt mot å bruke motstander i serie med basselementer, hva bruker du den 10 Ohm motstanden til?Dokumentasjon er viktig i dagens samfunn!
Enten det skrives ned på seviett, toalettrull eller snørres inn på paint..
Deling 1800 mellom 2220H og 2410/2360.
Ikke perfekt men funker da på et vis
Vis vedlegget 476269
Ja 2435 er født med be, kan vel deles ned mot 800 tror jeg - skal en kun lese spec , virker det nesten som jbl sin beste over 3-4k ( inkl. 2450 be). Kanskje ikke noe opplagt valg til 2360 - men det var vel ikke 1" driver heller !Jeg veit om den, er med beryllium?Vurdert 2435 ?
Jeg har ikke lest så mye om den.
Kanskje noen har innspill?
Det er vel en 1,5" så må ha adapter.
Sitter og lytter nå og tror faktsik adapter som jeg brukte med 1" har kødda til mer enn hva jeg først har antatt..
Det er en veldig lang tut dette greiene med adapter..
Har sett litt på denne:
HD2020
En slags "mellomformat"![]()