PederP
Hi-Fi freak
Gratulera til Markus som gjekk til topps i 10kamp.
For et perfekt landeveisritt han gjorde! Vanskelig å forstå at det går an å sykle sånn den siste timen.Fantastisk sykkelløp i fantastiske omgivelser og fantastisk publikum og fransk sølv og bronse og første gang en mann har tatt begge gullene på landevei.
Kunne ikke vært mer enig. For en holdning til idretten som far og sønn utviser. Fikk for alvor øynene opp for det norske tikampmiljøet i EM tidligere i år. Utrolig flott at de slipper til TV på den måten gjennom hele konkurransen.En av de mest sympatiske idrettsutøvere vi har! En person jeg virkelig unner et OL gull. Tikamp er for meg den ultimate idrettsform, øvelser som drar i alle retninger, kroppslige selvmotsigelser og nødvendigheten av tekniske kunnskaper innen alle disse grener. Fantastisk.
Första klar.Ny svensk medalj idag. Eller två?
Eple faller ikke så langt fra stammen...."Hvordan var det å møte Josh Kerr?"
"Var han her? Eg såg han ikkje."
Blir spennende finale på 1500.
Dette er ikke en breddeidrett.Hur bredt hoppat han?
Ganske sikker jeg så han i svenske farger med Sweden på drakta... Dobbelt statsborgerskap pga svensk mor - hvor er problemet?Duplantis er ikke svensk. Han er amerikaner fra Lafayette, Louisiana.
Fantastisk, egen klasse.
Det blir rart. Han har svensk mor og amerikansk far. Begge var toppidrettsutøvere. Mondo hadde svensk statsborgerskap fra fødselen av, og amerikansk.Duplantis er ikke svensk. Han er amerikaner fra Lafayette, Louisiana.
Fantastisk, egen klasse.
Fortfarande lillebrors komplex?Duplantis er ikke svensk. Han er amerikaner fra Lafayette, Louisiana.
Fantastisk, egen klasse.
Ni skall inte vara så avundsjuka, ni har ju tre hoppare i eliten. Bröderna Guttormsen och Lilllefosse.Duplantis er ikke svensk. Han er amerikaner fra Lafayette, Louisiana.
Fantastisk, egen klasse.
If you fail to plan you plan to fail... det der var jo skivebom!!Taktisk miss?