Lov å ikke like politikere, være dypt uenig eller synes noen er ufordragelige. Men dette er totalt lavmål.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks...abynyhet?utm_content=row-1&utm_source=vgfront
"Lan Marie Ngyuen Berg og Eivind Trædal får massiv hets etter babynyhet
«Herregud, formerer hun seg og? Stakkars Norge.» Slik lyder en av mange reaksjoner på nyheten om at MDG-paret venter barn."
Massevis av dumme, ufordragelige hjernedøde og totalt forkastelige kommentarer på nettet. Overaskende mange under fullt navn også! Er moderator på en FB side som ligger "noe til høyre for midten".
Går ikke en dag uten at jeg er drittlei for at folk som mener de er enige med sidens politiske syn er så stupide at de legger ut det de gjør. I tillegg gjør de med så dårlige norsk-kunnskaper at de etter eget syn, hvis de var immigranter, skulle blitt kastet ut av landet omgående! Bodd i Norge hele livet og kan ikke skrive korrekt norsk! Ut med dem!! Bygdetullingene til høyre i det politiske landskapet fulgte helt klart ikke med i timene på skolen!
Det må tillegges at jeg ennå har tilgode å måtte moderere en nynorskbruker for dårlig språk og uhøviske formuleringer! De har klart lærere som makter å gjøre elevene interessert der borte på vestlandet!
Men jeg har en smule mistanke om at de laangt ute på høyresiden har noe å lære når det kommer til alminnelig folkeskikk! De finnes naustegubber på venstresiden også, men de formulerer seg betraktelig bedre! Selv om noen av dem også er ganske så ufordragelige!
Internett og diskusjonsfora må ha gjort noe med folk, jeg har vanskelig for å tro at de ville ha sagt alt det som skriver om de vare face to face.