Cash 63
Æresmedlem
Ide'n blev plantet etter og smakt din Bl Ipa! ikke lett og hoppe etter....... men syns att Redalens microbrygg gjør ett meget bra øl her!!!Hmm, black ipa... fortell. Ble den bra?
mvh
lassemann
Ide'n blev plantet etter og smakt din Bl Ipa! ikke lett og hoppe etter....... men syns att Redalens microbrygg gjør ett meget bra øl her!!!Hmm, black ipa... fortell. Ble den bra?
mvh
lassemann
Page 24 er en favorittPolet er kanskje stengt i dag? Uansett: Listen for morgendagens ritt er ikke lang.
LANDEVEI.NO :: Nyheter :: Kultur :: ØL TIL ROUBAIX
Jeg må nok ha en til neste år også.Page 24 er en favorittPolet er kanskje stengt i dag? Uansett: Listen for morgendagens ritt er ikke lang.
LANDEVEI.NO :: Nyheter :: Kultur :: ØL TIL ROUBAIX
Pils er nå engang ganske likt pils. For det første er det industriproduksjon, ikke batchproduksjon. For det andre gir øltypen i seg selv rom for forholdsvis små variasjoner. For det tredje har pils har alltid vært en tørsteslukker. Samtidig er ølbrygging historisk sett en veldig lokal produksjon slik at de fleste steder har et lokalt bryggeri som man har knyttet relasjoner til. Det er dette man spiller på i den såkalte "unikheten".
Leter man etter unikt øl så velg noe annet enn pils, og velg øl fra småbryggerier.
Ja, likte ikke. Samme for Krekling. Det blir for mye (bær, altså). Austmann sin blåbærstout på den annen side, smaker ikke blåbær i det hele tatt. Men da blir også vitsen litt borte. Når det kommer til "øl med rart i" har jeg i grunn kun likt det jeg har prøvd av Mikkeller (på baren deres i Viktoriagade).Hm...
Noen som har drukket denne her?
Blåbær is made in the style of a south Belgian ale with added berry, Blåbær/Blueberris is a small dark berry growing high above sea level, produces a dry and spicy beer. Fruity in style and refreshing, fermented with a wild yeast.
Er den å få på systemet i Sverige, kanskje?Röda sälen fallt i smak her
Vis vedlegget 255789
får dra på Harrytur da snart.Röda sälen fallt i smak her
Vis vedlegget 255789
hehe, det hadde jo vært flott hvis det var sant. Virker som et skikkelig seriøst nettsted, det der.
Hva, "bare" seks halvlitere om dagen.. Kan man samle dem opp til helgen tru???hehe, det hadde jo vært flott hvis det var sant. Virker som et skikkelig seriøst nettsted, det der.
edit:
Da synes jeg myndighetene burde minske alkoholavgiftene på øl, slike at vi alle kan drikke 6 halvlitere om dagen!
Sjekka inn totalt 109 ulike øl fra CBC på Untappd, pluss 10-12 fra Mikkeller og andre puber. Følgende fikk full pott (5/5):Da setter denne ølhunden snart kursen mot Copenhagen Beer Celebration, jeg har sett frem til det her en stund: Copenhagen Beer Celebration | Mikkeller