Nå er juleølen satt, og den stopper forhåpentligvis ikke på 4.7%, selv om den nok ikke blir så veldig mye sterkere heller da. Rundt 5,5 tenker jeg ...Ikke vært der, men problemet med slike butikker i Norge er vel at utvalget stopper på 4,7%?
Joa men det er gode øl på ca. 4,7 også. Hender tom at jeg kjøper øl på polet med den styrken.Ikke vært der, men problemet med slike butikker i Norge er vel at utvalget stopper på 4,7%?
Finfin IPA det der, har som regel med meg en hjem hver gang jeg har krysset grensen. Og selvfølgelig litt Innis av ymse slag.En for meg, ny IPA som stikker seg positivt litt bittert ut, har jo noen andre gode på short lista, men faller gjerne tilbake til de gode kjente fra Innis & Gunn...
mvh
Hvorfor gå over bekken etter øl?, Svenskene har ett par (miiinst!!) gode bitters , St Erik er nevnt, Bedarø Bitter er en annen...og noen andre jeg ikke husker navnet påSt. Eriks er jo heller ikke verst, men drar jeg over grensen for ølets skyld er det for de britiske ale- og bitter-variantene- som Bishop´s Finger..Shepherd´s Neame har MASSE bra..
Musicus: De to der liker jeg ikke- da henter jeg en fra Nøgne istedet..
Over tid, ja. Når det gjelder disse tilfellene, nei.Du kan ha endret smaksoppfattelse og.
Enkelte øl har Systemet noen ganger slutt på... Men Maximus og St.Peters cream stout har de ALLTID, og som en danske pleier å si så smaker det godt.... Hver gang.Fint, Weld. Det er ofte sånn det er. Jeg tenker da på flere av småbryggene vi har laget siste år..Jobber fortsatt med å få satt bøhmisk pils av egen oppskrift.
Danke: Sørger du for at Systemet i Strömstad har de der om en måned?? St. Peter er ikke bare portvakt- fyren er en kapabel brygger også Official Beer of God..
Har hatt den erfaringen med øl fra Nøisom kjøpt på byen i Fredrikstad. Det mest fantastiske var at kelner sa at de hadde problemer med den varianten, men okke som fortsatte å selge driten. Det er mer enn et uhell, men direkte nedrig!Selv forsiktig lirking resulterer i glasset fullt av skum, smaken er søt og anonym, og magen blir stappfull av luft etter en slurk eller to.
Innis&Gunn noe av det bedre i systemets utvalg! Og meget prisverdig ca 20kr flasken.
Vis vedlegget 401230
Bor Doktoren i en lille sjarmerende tidsreisen av en gatestubb midt i byen ? ?Trivelig i Telthusbakken…
Kanskje en hjembryggende tidligere Løkkahipster som holder hus der ?Nei, det er for lavt under taket der.Bor Doktoren i en lille sjarmerende tidsreisen av en gatestubb midt i byen ? ?Trivelig i Telthusbakken…
Går forbi på min vei fra haugen til maten på Vulkan.