D
Danke
Gjest
Her blir det Metallica Through the never bluray og to lavprosent spesialøl. St Eriks IPA og Double Chocolate Stout..
Det er ellers en The og kaffe butikk ved siden av Strømstad bad, der har de god kaffe og det koster ikke så mye heller. Men klart jeg er stadig innom Konsum, og kan sjekke hva kaffeblokkene koster.Danke: Stikk innom Systemet, og forsikre deg om utvalget før jeg kommer din vei...Litt lenger opp ligger Konsum. Gidder du å se hva prisen på kaffeblokkene fra Arvid Nordquist er?
Danke, Danke! Stikk bort og se, du..
Er ikke lenge til det åpner en på Gjøvik heller. Har vært innom på Hamarbutikken en del ganger, går aldri tomhendt ut derfra.Vi har fått ny favorittbutikk i byen, og jeg har allerede erklært meg som fast kunde.
Vis vedlegget 408049
Rett ved siden av polet, gangavstand fra heimen, ikke meg imot.
Vis vedlegget 408050
Vis vedlegget 408051
Lokale godsaker. Stort utvalg, og ikke en eneste øl fra de store. Helt fint spør du meg.
På fat ja, var på 3 små rum i gøteborg, en av mine absolutte favoritt utesteder.Karmeliet fra fat? Var det på Amundsen? De har i hvert fall hatt det og det var knallbra. Nesten like bra som en perfekt lagret 750ml flaske. Oppi all hypen rundt mikrobryggerier har klassisk belgisk øl fått alt for liten oppmerksomhet her hjemme.
Siden juleøl kun skal nytes i måneder med R i navnet så et det på høy tid:
A sixpack a day keep the doctor away.....Voff: Ja. Dersom du greier å holde kontroll på inntaket. ..
New England IPAJuicy Ale ish.? Hvordan smaker dette?