4 halvlitere og en flaske hver dag?? Bare du eller er dere flere?50 liter holder i tre uker hos meg.....
Oj ja, det var voldsomt.4 halvlitere og en flaske hver dag?? Bare du eller er dere flere?
Drikker du så mye hver dag har du faktisk et problem. Sorry men slik er det.
4 halvlitere og en flaske hver dag?? Bare du eller er dere flere?
Her kaller vi melk for fjøs-øl.
Drikker stort sett bare pol øl, Hansa Sterkøl, GullMack og Staropramen til hverdags, Nøgne Ø og Kinn i helgen. Livet er for kort for kjipt øl.Apropos fjongt og mengder:
Jeg er glad i å prøve nye slag og ting fra mikrobryggerier, men det går stort sett i maskin-øl, enkle ting som Rema Bare Øl (Grans) og Aass Pils, og en sjelden gang importert fra Egersund Berentsens Rogalandspils. 2-4 halvlitere to ganger i uken.
Er vel strengt tatt ikke et problem dersom man selv eller omgivelsene rundt en ikke definerer det som et problem? Kroppen tåler nok greit fire øl om dagen uten noen nevneverdige problemer på kort eller lang sikt. Ikke at jeg selv nødvendigvis føler for å drikke fire øl hver dag, men i helgene derimot…4 halvlitere og en flaske hver dag?? Bare du eller er dere flere?
Jeg er mest enig med ungene på den der.
Ku-pjolterHer kaller vi melk for fjøs-øl.
WooooW, litt a ei platesamlingFullført første matte prøve på nesten 20 år idag, feirer med en av mine favoritter.
Flandern er digg
Vis vedlegget 785257
Drikk noen til så går det over.Vis vedlegget 811694
I got erection
@LMC