Lekkert!! Din egen lykkeSME ou812
saftige kontakter i renseren din gitt! må si meg overrasket da jeg så det røde flyet ditt her inne når jeg bare har hatt gleden av å beskue det på Facebook! denne tråden blir å følge, artig vinyl på snurreren din!
Her var det kadaverdisiplin, får man si! Stilig!
Militant orden her
Kos deg med skivene, vinylen og påsken
God påske til deg også gismoKos deg med skivene, vinylen og påsken
(de fættige må jobbe litt tæl...)
gismo
Huff...pass på cover så det itte knuser PU`n din nå
Nydelig vinyl spiller tenker du koser deg når det kommer til lyd på denne spillerenIkke alle kan dra på fjellet i påsken. Noen må være hjemme å spille vinyl. God påske
Vis vedlegget 313460
He he det har gått bra hittil og det settes opp kun for posseringHuff...pass på cover så det itte knuser PU`n din nåLoungin' mellow out...
gismo
Takker for hyggelig kommentar Imagine, og ja jeg koser meg med spillerenNydelig vinyl spiller tenker du koser deg når det kommer til lyd på denne spillerenIkke alle kan dra på fjellet i påsken. Noen må være hjemme å spille vinyl. God påske
Vis vedlegget 313460
Mvh Imagine
Lurer på og gi vinyl spiller en ny sjanse i det kommende lytterommet , er mange av dere som har beholdt viny spiller her inne. Prøvde jo vinylspiller her hjemme i stuen men jeg likte ikke lyden , kanskje jeg gjorde noe feil ?Takker for hyggelig kommentar Imagine, og ja jeg koser meg med spillerenNydelig vinyl spiller tenker du koser deg når det kommer til lyd på denne spillerenIkke alle kan dra på fjellet i påsken. Noen må være hjemme å spille vinyl. God påske
Vis vedlegget 313460
Mvh Imagine
Håper du prøver igjen Imagine. Hva var det du ikke likte med lyden av vinyl tidligere? Kan jo være galt satt opp eller missmatch e.l. Gi det en sjanse tilLurer på og gi vinyl spiller en ny sjanse i det kommende lytterommet , er mange av dere som har beholdt viny spiller her inne. Prøvde jo vinylspiller her hjemme i stuen men jeg likte ikke lyden , kanskje jeg gjorde noe feil ?Takker for hyggelig kommentar Imagine, og ja jeg koser meg med spillerenNydelig vinyl spiller tenker du koser deg når det kommer til lyd på denne spillerenIkke alle kan dra på fjellet i påsken. Noen må være hjemme å spille vinyl. God påske
Mvh Imagine
Mvh Imagine
Takk for vennlige ord particle GyroDecen er oppgradert så langt det går med J.A. Michell orginal deler. Riktig observert at det er en Orbe tallerken og clamp. Gir litt mer fundament og et roligere lydbilde, men ser kanskje ikke så spektakulært ut som orginal tallerken. Jeg tar alle ulempene med vinyl any given dayKjempeflott anlegg! Du ser ut til å ha funnet en fornuftig balanse mellom oppsett, tweaks og gode komponenter. Jeg hadde en Michell Gyro før, og må innrømme at jeg kjenner et lite savn. Vinyl har kanskje sine praktiske ulemper, men også mye mer sjel...
Forresten, er platespilleren din en spesialutgave? Tallerkenen og clamperen er jo de samme som sitter på toppmodellen Orbe, mens selve spilleren ser ut som en Gyro.
Er nok jeg som syntes lyden ble så anderledes fra enn og streame musikk i stedet , trur nok jeg vil gi det en sjans til , var en rega rp8 jeg prøvde husker jeg rett. Den tiden jeg var borte fra hfs så prøvde jeg både det ene og det andre Men er fornøyd slik det er nå til andre ting begynner og skjeHåper du prøver igjen Imagine. Hva var det du ikke likte med lyden av vinyl tidligere? Kan jo være galt satt opp eller missmatch e.l. Gi det en sjanse tilLurer på og gi vinyl spiller en ny sjanse i det kommende lytterommet , er mange av dere som har beholdt viny spiller her inne. Prøvde jo vinylspiller her hjemme i stuen men jeg likte ikke lyden , kanskje jeg gjorde noe feil ?Takker for hyggelig kommentar Imagine, og ja jeg koser meg med spilleren
Mvh Imagine
Skal være gal i denne hobbyen er sunt det , utrolig flott bak del på di høyttalerene og kableneJump, jump around! Testing av Nordost jumpere, Norse vs Reference. Tester i både vanlig og diagonal konfigurasjon. En gal manns verden
Vis vedlegget 318369
Oi, den leste jeg akkurat om. Den skal vist være veldig bra til prisen. Blir spennende!
Lekkert gutter, om dette spiller som det ser ut....da hadde dere en flott kveld
Takk for hyggelig lyttekveld.
Flott sak, spennende å høre hva du syns om denne, er i litt Bluesound modus sjøl