gismo
Æresmedlem
Ikke til å spøke med disse sveitserneSveitser på besøk!
Den siste jeg hadde i hus.....han er der ennå
gismo
Ikke til å spøke med disse sveitserneSveitser på besøk!
Kan man gratulere med Piega Premium 50 om jeg forstår deg rett da?Da har jeg fått spilt endel på Premium 50 og jeg må si at dette er morsome høyttalere. De er mye mer rocka en det jeg trodde de skulle være! Skikkelig trykk og driv i mellomtone og nedover. Samtidig har de flott oppløsning og spiller stort. Har også testet to oppgradering allerede. Orginalføttene er byttet ut med myk avdemping (mot parkettgulv) og vips så får man bedre presisjon, driv og åpenhet i lydbildet. Orginaljumperene er også byttet ut og det samme skjer en gang til
Mvh
Ja jeg har vel det enn så lenge. Det kan jo ta år og dag før de kommer og da kan det jo være at jeg vil oppgradere!Har du opgivet håbet om Densen dac?
Takker for det sandecker.Gratulerer med nye komponenter ou812, virkelig flotte HT!
Takker for hyggelig kommentar jokrisHøye stilpopeng på oppsettet ditt nå, meget behagelig for øyet og spiller sikkert knallbra også, kudos
Og svaret ble....sort?PSU snart ferdig
Takk for hyggelig kommentar cyberMeget strøkent nå, vil tro det spiller utrolig bra. God stil har'n og.
Takk for hyggelig kommentar motoren!Grattis,nydelig oppsett
mvh
Sånne bokser har lett for å overgå veggvortenDriver å tar noen A/B tester mellom MCRU Linear PSU og standard veggvorte nå. MCRU PSUen har god byggekvalitet og god finish. Får komme tilbake med mitt resultat av A/B testingen senere.
Mvh