Den der går hjem hos hipsterne. Walkmanmer vel ennå mere attraktivt. Finn.no
Den der går hjem hos hipsterne. Walkmanmer vel ennå mere attraktivt. Finn.no
Takk for det RogerFint å sykle i dag bortsett fra vindenFikk medvind fra Drammen og hjem Hvordan var det i Hakadal? Det er vel ikke helt innafor å sykle sammen hvis en ikke er fra samme kohort, men jeg ser flere som gjør det! Vi kan kanskje prøve å ta en tur i løpet av påsken?Her blir det til Hakadal og gamle veien hjem, igår var det mye vind. Er det lov og sykle sammen med noen med to meter'n
God tur
Låter som ett mindre bra vägval, medvind ut och motvind hem.Ut til Hakadal er det delvis grus på sykkelveien Gamleveien er veldig fin men satt i motvind hjem
Beste vägen hem till slut Kul att du fick CVK medlemskap FiggeLåter som ett mindre bra vägval, medvind ut och motvind hem.
Eller i hårdträning redan?
Enig og god påske til deg også motorenDet er viktig å drømme, livet blir litt bedre da flotte produkter
Ha en god påske
mvh
Jag kan hämta, bara någon annan betalar.Frister veldig En sykkel tur nå
Begagnad hifi och stereo (hifitorget.se)
En meget bra riaa etter alt å dømme Det er vel den forrige versjonen hvis jeg ikke tar helt feil! Den siste versjonen heter Titan Pro.Frister veldig En sykkel tur nå
Begagnad hifi och stereo (hifitorget.se)
He he, skal innrømme at sykkelrelatert musikk er det dårlig med i samlinga Jon Queen med I want to ride my bicycle og Kraftwerk, Tour de france er vel eneste jeg kommer på! Får ta meg sammenGod påske til dere også. Regner med at du har denne og en del andre sykkelplater
Vis vedlegget 710528
Får spille litt flere påskegule skiver Quincy The Dude, gult er kult Quincy er en unikum av en musiker og produsent, hands down!
Vis vedlegget 710857
Her kan du finne en vanlig standard press, er så velprodusert att det nesten er juksDenne må jeg få meg. Jeg spør som jeg pleier Hvilken pressing anbefales? Trenger ikke være gul.
Nice! Er sånn det alltid burde være, egentligHer kan du finne en vanlig standard press, er så velprodusert att det nesten er juks
Er som Cash svarer og du finner den sikkert i en av Oslos bruktsjapper for en 100- lapp. Ellers så tror jeg den gule utgaven Fremdeles er tilgjengelig!Denne må jeg få meg. Jeg spør som jeg pleier Hvilken pressing anbefales? Trenger ikke være gul.
Jeg har den kvaliteten er grei den hørt om att orginal Mooncrest skall være meget bra.En gul plate du bare må ha i din påskesamling er Nazareth sin Razamanaz (SALVO381). Husker ikke kvaliteten på pressingen, men hvem bryr seg når musikken er så avsindig bra Tror jaggu jeg fant min egen påskeplate til i ettermiddag
Da er den satt på shortlist Om jeg får tak i gul utgave er jeg litt usikker påEn gul plate du bare må ha i din påskesamling er Nazareth sin Razamanaz (SALVO381). Husker ikke kvaliteten på pressingen, men hvem bryr seg når musikken er så avsindig bra Tror jaggu jeg fant min egen påskeplate til i ettermiddag
Burde gå greit. Jeg antar det er den gule både Platekompaniet og Big Dipper selger. Så har du et klenodium fra rockens gullalder til neste års påskeDa er den satt på shortlist Om jeg får tak i gul utgave er jeg litt usikker på
Hehe, ja sånn for anledningen så burde du ha den i gult, men egentlig burde aldri AC/DC sine skiver være gule, så jeg var veldig skuffa når min forhåndsbestilte røde ikke ble tilgjengelig i første utsending. Måtte ta til takke med gul, men det passa jo fint i dag Ha en strålende kveld, med godt øl og god musikk på et rått anlegg!Bare å slenge seg på @Ken-Nor Skjønner nå at jeg skulle kjøpt den Ac/Dc skiva i gult og ikke i rødt God påskeaften