ou812rh
HiFi, humle, malt & sykkel
Kan det bli for mye sportsdrikke? Tror at en blanding av litt lyst og et par mørke vil gi toppform i mrgHur mye sportsdrikk tar du før morgendagens fellestur. mulig jeg feilberegnet % og mengde her
Kan det bli for mye sportsdrikke? Tror at en blanding av litt lyst og et par mørke vil gi toppform i mrgHur mye sportsdrikk tar du før morgendagens fellestur. mulig jeg feilberegnet % og mengde her
Jeg er tydeligvis ikke en av eliten Som jeg skrev i posten du referer til så mener jeg nødvendigvis ikke at det gir foretrukket lyd vs standard sikring, men jeg mener at det er forskjell. Eneste mulighet til å finne det ut er jo å teste God helgSikringer ja... Trodde de var bannlyst av "eliten" her inne.. . Ble nesten fristet til å teste litt, leke litt og kose seg. Fasit som gjelder for en selv, er aldri feil, for en selv.. God helg
Da er vi to.. Eliten får mene sitt... Hadde en periode hvor jeg testet hifi tuning sine billigste.. Forskjell? Ja, uten at jeg har statistikk å belegge det med, blindtest eller skylling av tarmene... Artig lell..Jeg er tydeligvis ikke en av eliten Som jeg skrev i posten du referer til så mener jeg nødvendigvis ikke at det gir foretrukket lyd vs standard sikring, men jeg mener at det er forskjell. Eneste mulighet til å finne det ut er jo å teste God helg
Bortsett fra Bjarne som sto frem så har jeg bare hørt rykter om eliten! Har hørt rykter om at de noen ganger er å finne i div.kabeltråder o.l. Nå får jeg sikkert trusselbrev fra elitenHvem er denne eliten?
I Omertà stil så blir vel det levert ved siden av et hestehode i sengajeg har i alle fall sendt mitt allerede.
Eller kl12 på Rommen imorgenI Omertà stil så blir vel det levert ved siden av et hestehode i senga
HVA! skal dere ut på tur - UTEN MIN TILLATELSE???!! har forsåvidt tid i morgen, så om det er plass til en ekstra smittebærer, så kaster jeg meg påKl 12 på Rommen imorgen
Eller kl12 på Rommen imorgen
Bjarne, vi kommer fra den rene bydelen og skal gjennom ”skitten" soneHVA! skal dere ut på tur - UTEN MIN TILLATELSE???!! har forsåvidt tid i morgen, så om det er plass til en ekstra smittebærer, så kaster jeg meg på
Du får samle navnene i en liste og legge ut her, etter hvert da. Greit å ha oversikt over eliten.Bortsett fra Bjarne som sto frem så har jeg bare hørt rykter om eliten! Har hørt rykter om at de noen ganger er å finne i div.kabeltråder o.l. Nå får jeg sikkert trusselbrev fra eliten
...hvis du ikke hører noe fra meg på en stund så kan du jo anta at eliten har.....Du får samle navnene i en liste og legge ut her, etter hvert da. Greit å ha oversikt over eliten.
Det er ikke meg. Her går skillet kun mellom god lyd og ikke så god lydDu får samle navnene i en liste og legge ut her, etter hvert da. Greit å ha oversikt over eliten.
Det blir Gamleveien hjemHVA! skal dere ut på tur - UTEN MIN TILLATELSE???!! har forsåvidt tid i morgen, så om det er plass til en ekstra smittebærer, så kaster jeg meg på
OVK-sykkeldrakter?Roger (@Cash 63 )og undertegnede på tur i Hakadal i dag, men hvor ble det av Bjarne (@bjarnetv )?
Vis vedlegget 716895
Uff da, men det kler deg ikke å være så beskjeden Bjarne Vi stod å ventet på deg i 10min.Trodde dere var litt corona-engstelige siden jeg aldri fikk noe skikkelig invitasjon, kun tullesvar, så syklet en solotur i motsatt retning
He he, ikke helt! CVK (Christiania velociped klubb) Klubben du aldri kan forlate, OmertàOVK-sykkeldrakter?
Ingenting er som menn i tettsittende lycra RogerFinnes en OV&VK trøye også, Zomby W style
Vis vedlegget 716940
Allt for mye overarmerskall være tynne som sugerør men syns Zomby treffet bra med hjul og pu'n og farvevalget er fra Orange RCA LabelIngenting er som menn i tettsittende lycra Roger
Enig motoren Liker også albumet Born to play guitar veldig godtFantastisk album og en meget habil artist som jeg liker svært godt
mvh
Liveskiva til Norah er ganske bra, men jeg kunne ønske hun hadde dratt litt mer på en gang i blant! Lyden er ok/god og de har mikset piano og Norah frem og i senter. Spesielt trommene har de lagt litt i bakgrunnen og cymbalene er tunet veldig ned (det kunne de spart seg for er min mening) Absolutt verdt pengene hvis du liker damaSe det ja, hadde helt glemt den fra Norah Jones den må jeg få bestilt
Kos deg med ny vinyl i hus
mvh
Nydelig spiller. Ser dyr ut. Når det gjelder Riaa trinn leste jeg nettopp en anmeldelse av PS audio sitt til ca 25 K. Meget fordelaktig anmeldelse av Guru Michael Fremer. Whest er kanskje ennå dyrere.Fritid er tid for hifi-planer og drømmer Dette året blir forholdsvis rolig, men kanskje noe småtteri for å optimalisere eksisterende utstyr, men neste år er det nye muligheter Planen da er en ny riaa og denne gangen er short listen veldig kort, Whest PS.40DT SE.
Vis vedlegget 710067
Så er drømmen engang å kjøpe en platespiller nr. to og da sikler jeg litt på Spindr fra Nederland Håndbygget på bestilling og basert på Garrard 301 drivverk. Fås i forskjellige farger og tilpasninger Det er lov å drømme!
Vis vedlegget 710068
Vis vedlegget 710069
Ja Spindr ser veldig bra ut og er noe å ønske seg for fremtiden PS Audio sitt riaatrinn har jeg også lest mye bra om og er 1/3 av prisen på den Whest riaaen jeg sikter inn mot. PS Audio sitt riaa trinn er nok en mer naturlig konkurrent til mitt nåværende Avid Pellere trinn!Nydelig spiller. Ser dyr ut. Når det gjelder Riaa trinn leste jeg nettopp en anmeldelse av PS audio sitt til ca 25 K. Meget fordelaktig anmeldelse av Guru Michael Fremer. Whest er kanskje ennå dyrere.
Samme det. Så lenge jeg får høre sluttresultatet. Herlige sykkelturer du får med deg. Har selv en Riaa som er veldig stille. Det får strøm fra forforsterker av samme merke. Neukomm. Er egentlig ganske fornøyd. Alltid fristende med noe nytt. Selv har jeg hatt stor forbedring med DC filter til alle komponenter i anlegget. Overraskende bra faktisk.Ja Spindr ser veldig bra ut og er noe å ønske seg for fremtiden PS Audio sitt riaatrinn har jeg også lest mye bra om og er 1/3 av prisen på den Whest riaaen jeg sikter inn mot. PS Audio sitt riaa trinn er nok en mer naturlig konkurrent til mitt nåværende Avid Pellere trinn!
Bare hyggelig BluesTakk for anbefalingen av Norah Jones liveplate. Jeg har lurt litt på hvordan det låter på LP.