TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Skål og ha en trivelig aften!
Magnolia i bakgrunden?I morgen er det arbeiderens dag, skål Endelig temperatur til å sitte ute
Vis vedlegget 1020058
Takk for det Skal være fornøyd med en liten hageflekk i byenSer ut som en trivelig uteplass dere har!
Må ikke tro alt du ser på internettet, alt i tråden her er KI/AI generertVeldig artig å se folket bak nicket!
Jeg synes det ligner mer på pre/power FLS1 og FLS4 (?)Er det en sort Audia Flight FSL 10 på venter side på det siste bilde?
gismo
Det blev en trevlig och lite ovanlig söndag, kanske lite senare än det var tänkt från början. Hemma vid 23.00.Ut på jobbreise til Stockholm og for å slippe å ta morgenflyet til Stockholm i morgen tidlig så valgte jeg å ta et tidlig ettermiddagsfly i dag Da kunne jeg møte Tommy (aka @Figge ) for en matbit og noen glass i kveld Han er jo lommekjent og guidet meg trygt innom et par gode ølbarer før en night cap på Hernö gin bar Takk for en trivelig kveld Tommy
Vis vedlegget 1021577
Vis vedlegget 1021578
Vis vedlegget 1021579
..og i morgen kan jeg kjøpe ny hjerne på 30% rabatt Vet ikke om jeg blir noe klokere av den grunn
Vis vedlegget 1021581
Er det en sort Audia Flight FSL 10 på venter side på det siste bilde?
gismo
Det er nok som Blues sier at det er FLS1 og FLS4Jeg synes det ligner mer på pre/power FLS1 og FLS4 (?)
Hva er det du hører på? klarer ikke å se det fra fugleperspektiv
Nyt dagen mister
mvh
Hipp hipp hurraVi kommer på fredag, Gardenparty
Då blir det en tung 18:e.Hipp hipp hurra
Den blir bättre på svenska, Går illa.Alternativt...
Du våkner i dukkestua i hagen etter en røff natt til 17.mai!
Lisbeth og Frode har invitert til 17.mai frokost hjemme i hagen. Situasjonen blir fort klein når Lisbeth finner Frode sovende i dukkestua.www.nrk.no
Alt dette er helt innafor så lenge du ikke ass blaster din egen datter ala Kennet i Evig Single Etter dette så tenkte jeg, Golden Shower må jo være helt innafor God 17. mai alle sammen
Da må dere se Evig Singel på tv2play, så spørs om dere ler er i hjel med 7 syke episoderJeg hadde ikke hørt om ass blasting før jeg så denne episoden og vet ikke om dette er noe som ungdommen pleier å gjøre på fest, men både jeg og fruen holdt på å le oss i hjel når vi så det på tv…
Ha den fin 17. mai dere også