Så Dee Dee på tv for en stund siden og har hørt en del på tuben av henne men det gikk ikke helt hjem kan man si
Men slik er det nå en gang
mvh

Men slik er det nå en gang
mvh
|
Aha, det viste jeg ikke! Takk for tipset og da blir det pitstop der neste gang jeg sykler forbi SpydebergSånn til info, så finnes det en stasjonskafe til, med samme eier, nemlig i Spydeberg. Bare å følge sporet østover![]()
Enig i at AN spilte godtTakk for en hyggelig dag @ou812rh. Du oppsummerer inntrykkene godt og er sammenfallende. Kan legge til Audio Note som jeg syntes spilte godt![]()
Absolutt og dette var en fin avslutning på messedagenFlott oppsummerte inntrykk, sammenfaller meget godt med egne opplevelser ang de 3+1 som du tar frem
Også hyggelig å kunne sitte rundt et felles bord med en hyggelig prat og litt skøyeraktige innspill
gismo
Enig i at AN spilte godtTrodde du nesten var programert til å trekke frem dette oppsettet jeg
![]()
Bra det er noen som gjør en innsats for fellesskapet så vi andre kan fjase rundt og ha det hyggelig, kudosVarit med som messe vert iår det var meget hyggelig og læreriktog få se hvor jobb/timers dugnad det er for og stelle i stand en hifi messe!
Idag var det litt roligere for oss så fikk en runde på noen rom som jeg misset igår, endelig var det lyd hos Dynaudio innom 3gr igår da var det bare danske prat alle gangene
Syns disse aktive Confidence 20A spillte meget bra. Kerr 200s er meget spennede trur dem hade gjort sig bra her i kjellern
Ellers syns jeg mine 3 utvalgte var Pylon Børrresen/Aavik har alltid god lyd samme med Audioaktøren med eneste som stillte med båndspiller.
Vi var en gjeng som skulle se og lytte oss rundt for og utse messens beste Lyd&Rom det var ikke en enkel uppgiftglad jeg ikke måtte ta dette beslutet på egen hånd
Fikk også anledning og møte mange av dereingen nevnt/glemt
![]()
Det er ikke alle oppsett som treffer......den ene eller andre veien.......og juryen er nådeløsEn episode fra en av våres lytte bedømmelser, i store Marten rommet fikk vi gode plasser i front og lyttet til 4spor av variert musikk, jeg og Per syns det da spillte stort og mektigt trots det ligner på en gym salSluket slaktet det vid fotknølene
for han sitter på fasiten
![]()
He he, jeg er etterhvert konvertert til mer landeveissykling da terreng ble for slitsomtDu tar vel en slik sykkel tur til helgen
18 åringen likte jeg veldig godtDu er flink å fange opp musikktips, men reagerer enda raskere på whisky-tipsDet var vel 12-åringen man burde ha 20 flasker av i kjelleren, så jeg antar det ikke er noen usmak på 18-åringen
![]()
Etter første gjennomspilling, er dette i mine ører en sterk kandidat til årets jazzalbum 2025. Whiskyen derimot, har jeg ingen formening om (holder meg unna brennevin)I dag kom det en remasted utgave av Harvey Mason sitt album, Changing Partners. Dette er et album hvor det spilles med flere trio konstellasjoner og medvirkende er Chick Corea, Stanley Clarke, Dave Grusin, Gonzalo Rubalcaba, Buster Williams, Thomas Fonnesbaek og Lar Jansson. Harvey Mason er kanskje mest kjent for å være en av grunnleggerne av supergruppen Fourplay, men han er også en av de mest brukte studiomusikerne og har spilt med en rekke kjente artister. Her har du en drøy time melodiøs kvalitets jazz av aller høyeste klasse og lyden er det heller ikke så mye å utsette på! Anbefales gjerne sammen med litt ekstra godt i glasset
”One of the most recorded drummers of all time in all genres of music, Harvey Mason ’s resume is the envy of many musicians. With over 1,000 recording sessions and fifteen solo projects to his name, the Atlantic City native has played drums alongside some of the biggest names in popular music. He’s grooved with soul stars (Aretha Franklin), jazz geniuses (Herbie Hancock), and pop queens (Cher); collaborated with famous record producers (Quincy Jones) and accompanied iconic singer-songwriters (Carole King). His ability to play and record all genres of music earned Mason the nickname “Chameleon,” a moniker referencing the title of the 1973 Herbie Hancock hit he co-wrote with the keyboardist and Bennie Maupin."
Vis vedlegget 1109628
Riktig, det blir Deanston og Glengoyne den dagenDeanston skal vi vel besøke på whisky trail turen på Edinburgh turen i høst![]()
Sving innom Tullibardine hvis dere har sjansen.
Hvis ikke så kan vi jo treffes på DeanstonSving innom Tullibardine hvis dere har sjansen.
Vi har begynt å lete etter hus i det området. Doune ved Deanston er en av plassene vi ser på![]()
Du må ha en strålende helg R og kos deg med vinyl og noe godt i glasset
mvh
Takker for der karer, men det ble med en dram da frua og meg har tenkt oss ut på sykkel i morgenJa så er helgen kommet så her må den nyttes med vinyl å et glass eller flere med noe særs godt i . Om været er godt så blir det vel noen mil på sykkel for deg (dere). Nytt den
Mvh
Denne skal absolutt sjekkes utHvis Bach hadde spilt i en jazz trio så kan det kanskje til tider ha hørt litt ut som Leszek Możdżer sin trio.