Cash 63
Æresmedlem
Burde ligge i flere ovk'ere intrs att bli med på turen,såg ut som en habil platesjappe! Samt att kjøre service bil for oss sykkelister
Sist redigert:
Kjør på. Grei og billig løsningOrdner påmeldning i morrn kveld!
Ska jeg prøve få leiligheten igen?
Kaffe og pølser under rittet, og Slukket's etter rittetJeg kan være service- og følgebil! Har egnet kassevogn.
Voiture balai.....Jeg kan være service- og følgebil! Har egnet kassevogn.
Det blir sockerdrycka, hemkørd och tiltugg!Kaffe og pølser under rittet, og Slukket's etter rittetJeg kan være service- og følgebil! Har egnet kassevogn.
Markatur i helgen på grus? Lørdag eller søndag.
totte
meld deg på achri-d så booker jeg en stuga med plass til allesammen.Jeg kjøpte racer for kort tid siden og det frister med Siljan Runt.
Herlig billedserie, og som jeg har sagt før syntes jeg det er herlig offensivtDa er trolig, med forbehold om at det kan bli romhjulskross på Spikkestad, sesongen over. Den ble avsluttet med en DNF på Grote Prijs van Sykkelboden på søndag (Challenge-dekk matchet dårligere med felgbunnen enn Vittoria, neste år blir det CX-tape + mastik her). Etter snarvei til bilen og hjulbytte tok jeg et par runder til for moro skyld. Den alltid tilstedeværende fotografen Ola Morken hadde da plassert seg på løypas mest gjørmete plass og hadde allerede siktet meg inn da jeg ned kom ned den lille hellingen og fikk en fin billedserie:
https://photos.google.com/share/AF1...?key=QVo3a3VaQVdhazIxSHY1UFpTWmpTYWgxVUo2X3JR
Så trillet jeg ned til bilen for skifting, sykkelspyling, kaffe og kake. Nok er nok.
Det finnes nok værre biler å kjøre enn hr. tottes Italienske glisSå lenge det innebærer at Elmer ender som sjåfør, så synes jeg det er en strålende ide!
Är det före eller efter Siljan Runt?Vi må vel få til en uke-slutt i Grebbestad iår igen gjerne før Siljan, og som Elmer konstaterte så bør banketten legges til Lørdag kveld! vi prøvde Fredag sist og det var ikke optimalt
Så er det de og finne en dato som funker for alles,,, første tilfelle skulle kunne være siste April helgen (uke17) tenkte ellers att Kristi flygare helgen kunnet passet då det er fri Torsdag 5maj, men den Lørdagen er det dugnad på området og må høre om jeg kan slippe unna eller att dere får rake ett par timer før sykling
Helgene uke20/21 kan man se på også som seneste alt.
Blir vi fler en 3st så bør provianten økes på!