OVK: Bare Jazz!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.123
    Jeg blir værende i Berlin til søndag, så dere får hygge dere på BJ uten meg.

    Petter.
    Tror det blir hyggerligere enn noen gang! Neida, jeg er nok bare litt misunnerlig på at du er i Berlin, og ikke jeg.

    @RogerThomas: Lille Saigon i Bernt Ankersgt. ca. 16.15 er supert. Husk, du trenger litt næring du også Thomas.
    Misunnelig skal du ikke være Grumpy. Berlinerne har et helt spesielt forhold til rakettavfyring. De holdt meg våken mesterparten av natt til idag, de siste smellene sluttet ved 5.30 tida idag. . .:rolleyes: Her snakker vi ikke om noen små puff og paff!
    Kanskje vi skulle arrangere en liten vinyltur til Berlin med OVK framtida. . .

    Petter.
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Melder pass, men ønsker med det samme alle et riktig Godt Nytt År! :)

    Jeg må (nær sagt som vanlig), jobbe. Men ikke med vinylvaskere! Derimot har vi et større arrangement på jobben torsdag-fredag, med mye lyd, lys, røykmaskiner og gudvethva.....
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Det er 'siste torsdag' i morgen igjen. Jeg tar kanskje en tur innom på vei til jobb. :)
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.090
    Hei Zomby! Når er du der? Jeg er på jobbreise til Lillestrøm i morgen, og skal på konsert i Sandvika etterpå. Men er jeg heldig, rekker jeg en kjapp tur innom på veien gjennom byen. :cool:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.521
    Antall liker
    102.855
    Torget vurderinger
    23
    Konsert på Jessheim, fikk ikke flyttet den :cool: Neste torsdag kan jo ansees som 31.02 + 7??
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Må vende nesa i retning jobben rundt åtte. Har en tanke om å forsøke å haie til meg noen sære eikenipler hos Oslo Sportslager først, og verkstedet stenger vel seks, så rett etter det en gang?
     

    Elmer Midd

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2006
    Innlegg
    423
    Antall liker
    537
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Tar en tur jeg også.
    I likhet med Zomby må jeg et ærend innom Oslo Sportslager først,
    men satser på å ankomme BJ rundt 1800.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Dessverre, er på tjenestereise i Tyskland, men ha det kult?
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.123
    Prøver og komme ved 18 tida hvis jobben tilater det. . .:rolleyes:
     

    Paulsen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Innlegg
    611
    Antall liker
    314
    Yes, prøver å være der 1800 jeg og. Grumpen,....tjenestereise til tyskland høres litt tøffel-nazi ut?
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.982
    Antall liker
    11.844
    Sted
    Hus
    Blir det ikke noe på deg i dag Cash?? :confused::rolleyes: Tar en tur innom i rundt kl 18 :)
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.982
    Antall liker
    11.844
    Sted
    Hus
    Tenkte jeg skulle fyke innom på søndag med Kent plata samt Blue Monday med New Order :)
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.982
    Antall liker
    11.844
    Sted
    Hus
    Skal skru bil i dag, men ikke umulig at jeg fyker innom etter jobben er gjort. :)
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.090
    Kalenderen for i dag viser jobbsamling med faglig innhold og påfølgende middag. Kjempesynd – er det bare jeg som opplever at «alt» skjer på torsdager? Nesten så vi burde vurdere en annen ukedag hvis flere har samme problem. Uansett, jeg må prioritere annerledes i dag, dessverre. :'(
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg kan, men trenger usåfall en matbit i forkant og deler gjerne bord med flere.
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Må NOK en gang melde pass. :(
    Denne gangen er det pass av barnebarn, ettersom opphavet skal på konsert...
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Aargh! Senvakt igjen, og tidlig i morgen. Trenger litt søvn mellom.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Tja, tidspunktet passer utmerket nlykke. Blir oppmøtet begrenset kan vi velge Lille Saigon i Bernt Ankersgt. 7. I motsatt fall kan vi velge ett av rundbordene på Taste og China i Torggt. 18.
    -Comments?
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.123
    Tja, tidspunktet passer utmerket nlykke. Blir oppmøtet begrenset kan vi velge Lille Saigon i Bernt Ankersgt. 7. I motsatt fall kan vi velge ett av rundbordene på Taste og China i Torggt. 18.
    -Comments?
    Da møtes vi på Lille Saigon, så tar vi det derfra. Nå må jeg jobbe litt igjen. . .:rolleyes:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.521
    Antall liker
    102.855
    Torget vurderinger
    23
    Sry..... hadde booket OVK i dag, lenge siden jeg har sparket dere på leggen, hehe...
    Men, er slått til bakken med sykdom og tør ikke bevege meg mer enn 5m. fra nærmeste trykkeri! Har ikke engang matlyst så da kan dere tenke dere katastrofens magnityd. Ligger og trøster meg med en forståelsesfull Dave Brubeck :D
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.123
    Sry..... hadde booket OVK i dag, lenge siden jeg har sparket dere på leggen, hehe...
    Men, er slått til bakken med sykdom og tør ikke bevege meg mer enn 5m. fra nærmeste trykkeri! Har ikke engang matlyst så da kan dere tenke dere katastrofens magnityd. Ligger og trøster meg med en forståelsesfull Dave Brubeck :D
    God bedring! Hvis jeg er syk foretrekker jeg Chet Baker på sitt mest sutrete. . .:)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Sry..... hadde booket OVK i dag, lenge siden jeg har sparket dere på leggen, hehe...
    Men, er slått til bakken med sykdom og tør ikke bevege meg mer enn 5m. fra nærmeste trykkeri! Har ikke engang matlyst så da kan dere tenke dere katastrofens magnityd. Ligger og trøster meg med en forståelsesfull Dave Brubeck :D
    God bedring! Hvis jeg er syk foretrekker jeg Chet Baker på sitt mest sutrete. . .:)
    Enig. Det er ikke noe som er mer sutrende fantastisk enn når messingklumpen til Chet'ern peker rett ned i parketten mot en dam av nattens sikkel mellom to tynne, spisse knær. -Og ikke minst med Brubeck som på sitt beste slipper pannebrasken i fritt fall ned på G-strengen i et søvnløst anfall av "Time Out". Jeg skjønner akkurat hva du sliter med Sluket. God bedring - imens skal noen av oss forsøke å ivareta dine horny og tutete interesser i hele kveld.

     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    “You don't know what love is, until you've learned the meaning of the blues, until you've loved a love you've had to lose.”

    Chet the Cheater tm
     

    Nusse

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    397
    Antall liker
    174
    Noen som har tenkt seg på Bare Jazz på torsdag??
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.090
    Jepp, denne gangen ser det ut til at jeg får det til!
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.123
    Er ikke sikker om jeg klarer det i morgen.Jobb, jobb og atter jobb. Klarer jeg og komme tidlig unna stikker jeg innom.

    Petter.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn