OVK: Bare Jazz!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.718
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Hade tenkt det, men blir sittende fast i betongen Torsdag kveld/natt/morgen.:p
    Men satster på en platemesse på Lørdagen isteden:)
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Lønnsforhandlinger på gang? Hils Jimmy Hoffa. :D

    Ellers. Er det noen som har mulighet til å transportere innercover til Bodil i norra?
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.527
    Antall liker
    102.867
    Torget vurderinger
    23
    Eskene er 33 x 34 x 38 cm. og veier 12,65 kg., knotete å ta på T-banen med andre ord...

    MEN, jeg tilbyr tilbringertjeneste for de i Oslo!
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Ryggsekk postet lengre opp i tråden. :D

    Hadde nok gått om en av dere automobilister hadde tatt med for omlasting i det lokale parkeringshuset. Men takker gjerne ja til utkjøring, altså. Funderer forresten på en runde med sammenligning av noen småtterier ute i neste uke en gang. Kanskje i den forbindelse? Skreisesongen er stadig pågående hos Rema, så det kan bli en matbit også.

    Rettelse. Sekken var postet i gruppekjøpstråden.... Men den er stor og grønn, om enn fortsatt mindre enn en bil. :)
     
    Sist redigert av en moderator:

    Nusse

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    397
    Antall liker
    174
    Jeg tar i alle fall sikte på å komme på Bare Jazz i morgen. noen som har tenkt seg å spise noe på forhånd??
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.527
    Antall liker
    102.867
    Torget vurderinger
    23
    I'm all for it! En touchdown med beskuelse av den nye kverna f.eks kunne vært gøy, juge & sparke litt i racket, spytte karslig i potteplantene... Kommer det noen på BJ i morgen?
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Det kan hende at FedEx kommer med noen kabler som forlot Charles deGaulle for noen timer siden. Lite sannsynlig at det blir middag i så fall, men en tur til Bodil blir det.

    Ellers har jeg PM'et litt med EHED om demo/lån av noen sånne styggedomsforsterkere som veier ingenting. Onsdag neste uke om noen er interessert i å låne øre til dem også.
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.982
    Antall liker
    11.844
    Sted
    Hus
    Kommer en tur på BJ imorgen jeg i alle fall. Kunne du ta med innercoverne til meg Sluket, for jeg kjører bil i morgen ? :)
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    PS. Om det skal sparkes i racket mitt, så setter jeg pris på medbragte tøfler. ;)
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Jeg må melde avbud, igjen.
    Må ta meg av en reklamasjon på vaskeren til Bartis. :(
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Bartis: Den kan vente.

    Scrooge: Nå er det på tide at du kommer deg bort fra samlebåndet en tur.

    Hvis ikke må jeg begynne å mase om Karl Marx og Entfremdung og sånt.
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Hehe!
    Vel. Om Bartis gir meg henstand, så kan det jo hende vi sees! :)
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Takk i like måte!
    Det er jo alt for lenge siden siste treff, for min del....
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Hyggelig! :)
    Jeg har jo fredagen på meg også, så sannsynligvis blir det up&go for vaskeren din i løpet av formiddagen.
    Da ses vi!
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    ..... (osv)... etter at Intelligensiaen <cough>

    Iq-for.jpg


    fra forrige selvpålagte "kaffe"-rølperi lot seg mildt overtalte til å få sin ... eh ... kontrafei fordunkle OVK's Opplysthet var det atter en gang samling helt i bånn hos Bodil.

    Fra aftenens drøye utskeielser hitklipper jeg følgende!

    IMG_1252.jpg




    Kontrafei'ene på ovenfor avbildede gents' tilhører det Forøvrige Skikt av OVK, og er påpasselig avbildet noen ørsmå nanosekunder før de tok kollektiv samling under plimsollermerket for å avgjøre hvorvidt det er grunn til å boikotte BareJazz for kun å spille Jazz og ikke nogo attåt fra BoyBands - juryen er fremdeles ikke ved sanz eller zamling - tror ikke de vet at de er foreviget i det hele tatt, langt mindre hvorfor de er tilstede ved Generalforsamlingen! Gud bedre for en gjeng jeg har rotet meg bort i ...

    Takke meg da til noen som står last & brast ved sitt evige Nick:

    I give you Mr.Slukster!

    IMG_1253.jpg


    200 kilokalorier inntak per sekund befordrer dyp respekt! Bukker & takker!! Endelig et Godtagbart bevis for at Det lønner seg å ha sukkernivå på høyde med Matterhorn når man nærmer seg et Styremøte hos Oslo Vaginal Klubb!

    Når sant skal sies (drøyt, men usant), så var det ikke bare trygge analis .. uff ... vinylister som ble sittende igjen (med regningen)

    IMG_1255.jpg


    -------------

    Takker for en finfin aften, og så sees vi igjen når det atter kribler i BS-muskelen.

    Cheers!
     
    Sist redigert:
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Kule folk. Slutt å skryt så fælt av fotografen, han har verdens letteste jobb. :D
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.527
    Antall liker
    102.867
    Torget vurderinger
    23
    Kule folk. Slutt å skryt så fælt av fotografen, han har verdens letteste jobb. :D

    Ja, takknemligere motiv skal en lete lenge etter!!! Fanken Bartis - du ligner en "better lookin' and younger brother" av MEG - har du sett det, du også? Kanskje vi ikke bare er Soul Brothers...

    Legg forøvrig merke til kvinnen i bakgrunnen av min sterkt erotiske kakespisingsseanse... hvordan hun gramser på kroppen til typen, åpenbart inspirert av luxuslegemet på hennes venstre side...:D Verdt å nevne er også fotografens svikefulle kjøp av... ja, nettopp - dere ser den på bordet der ja... en CD BOKS!!!! i OVK!!

    "Arrest" my case...
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    På et eller annet tidspunkt har vi alle sett ut som en yngre og vakrere bror av oss selv. Nå ser vi alle ut som en eldre og klokere bror av han andre.... :cool:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.527
    Antall liker
    102.867
    Torget vurderinger
    23
    Ja, men Barten er ELDRE enn meg for svarte...
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Verdt å nevne er også fotografens svikefulle kjøp av... ja, nettopp - dere ser den på bordet der ja... en CD BOKS!!!! i OVK!!

    "Arrest" my case...
    Bah! Du følger åpenbart ikke med i klassen! Som du ser av bildet nedenfor er det IKKE cd'er (selv om det er diskret skrevet Disc Four) men den nye type LP'er som kommer i forminsket box! So there!

    IMG_1257.jpg


    Herbie Mann vol 2 spiller "Real Boner".

    :p

    Cheers!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.527
    Antall liker
    102.867
    Torget vurderinger
    23
    That gives ME a boner, too! Ca. 8-9 riller på de lengste kuttene ser jeg..;) Passer bra til den traktorpickupen din...
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.090
    Noen som vil fortsette denne fascinerende debatten på BJ i morgen? Må vel kunne regnes som siste torsdag i måneden.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.527
    Antall liker
    102.867
    Torget vurderinger
    23
    Har to billetter tilovers til Victor Wooten i morgen, Cosmopolite... OVK har forkjøpsrett :D
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Aner en tanke om å bevege skrotten i retning BJ i morgen kveld, og satser på å realisere denne til 100% ila morgendagen.
    I kveld har jeg jo vært flink, ved å ha gått amok med høyttrykksvaskeren på mosegrodde steinfliser.
    Satser på at dette gir nok poeng for et "frislipp" i morgen! ;)
     

    Paulsen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Innlegg
    611
    Antall liker
    314
    Kom akkurat inn døra fra en liten spania-tur og satser på en hyggelig aften imorgen. Spise først?
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Hyggelig aften, med samtlige i god driv gjennom ølfatet.

    IMG_comp.jpg
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.718
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Såg veldigt hyggeligt ut det der:) Planen var att møte opp, men måtte stikke over grensen og hente mc'n fra service.
    Årsmøte neste!
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.090
    En flott gjeng. Takk til vår hoffotograf!
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    En litt sen ankomst for min del, så jeg skar heldigvis klar av fotoseansen. :p
    Hyggelig var det lell! :)
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.596
    Antall liker
    11.123
    Alltid hyggelig med disse møtene! Deilig og kunne prate og utveksle erfaringer i kombinasjon med til dels godt ølinntak. . .:rolleyes:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.527
    Antall liker
    102.867
    Torget vurderinger
    23
    Angrer ikke på at jeg valgte bort BJ/BS i går... Wooten "live" på Cosmopolite både ser bedre ut og låter bedre enn et knippe OVK'ere - no offense :D. Er fortsatt glad i dere da.. En spesiell hilsen til soulbrother Barten som burde angre på at han ikke ble med, du hadde hygget deg noe aldeles over et knippe med soul klassikere i makeløse utgaver!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn