100 titler på vinyl finnes det nok ikke i den butikken der , så den må du lengere ut på landet med.pengesluk skrev:Hello suckers!!!
Dere skulle ha vært der i går - alle de coole gutta kom, og det var juging & kakling uten like!! Men kanskje det beste var alle de gjeve damene, lett antrukket som svinset rundt bordet vårt og spanderte øl hele kvelden! Jeg sverger på at bordet danset i friluft ved flere anledninger 8) 8), enda alle hadde hendene på oversiden! De spurte etter "han kjekke svensken" også, så vi måtte si det som det var...
For ikke å snakke om de overfeite vinyltilbudene KUN i går, hele Pablo og Bluenote - rekka med jazz for 49,- Godt jeg hadde varebilen med, jeg og Grumpy handlet vel ca. 100 titler hver... : :
Og hvor var så formannen??
Og Espen, du trenger ikke dra den fiske storyen. Du lå nok på sofan med vomma i været etter en heller uestetisk økt på Robsrud Burger & Heart Disease tenker jeg! Naboen din ringte meg kl. 22 og rapporterte om foruroligende lyder fra samtlige kroppsåpninger..
Grumpy skulle tidlig opp for å reise utenlands og ordne sakene for Norge, så vi måtte desverre gi oss ved midnatt. Men morro var det! Minneverdig!
De har da fått en fin vinyløy på Bare Jazz, og at det skulle være hundre titler i den er da mer enn sannsynlig. Dvs, var mer enn hundre, inntil OVK gjorde landnåm.ssm skrev:100 titler på vinyl finnes det nok ikke i den butikken der , så den må du lengere ut på landet med.pengesluk skrev:Hello suckers!!!
Dere skulle ha vært der i går - alle de coole gutta kom, og det var juging & kakling uten like!! Men kanskje det beste var alle de gjeve damene, lett antrukket som svinset rundt bordet vårt og spanderte øl hele kvelden! Jeg sverger på at bordet danset i friluft ved flere anledninger 8) 8), enda alle hadde hendene på oversiden! De spurte etter "han kjekke svensken" også, så vi måtte si det som det var...
For ikke å snakke om de overfeite vinyltilbudene KUN i går, hele Pablo og Bluenote - rekka med jazz for 49,- Godt jeg hadde varebilen med, jeg og Grumpy handlet vel ca. 100 titler hver... : :
Og hvor var så formannen??
Og Espen, du trenger ikke dra den fiske storyen. Du lå nok på sofan med vomma i været etter en heller uestetisk økt på Robsrud Burger & Heart Disease tenker jeg! Naboen din ringte meg kl. 22 og rapporterte om foruroligende lyder fra samtlige kroppsåpninger..
Grumpy skulle tidlig opp for å reise utenlands og ordne sakene for Norge, så vi måtte desverre gi oss ved midnatt. Men morro var det! Minneverdig!
Mvh Espen
Håper hun fortsatt har CDer. Altså, ordentlig saker!Zomby_Woof skrev:Joda. Bodil har tatt tak i vinylen igjen. Det er litt å bla i nå.
Vet ikke. Hva er CD? Hun har forresten et betydelig antall laminerte minifotografier av platecovere. Lurer på hva det er for noe. 8)65finger skrev:Håper hun fortsatt har CDer. Altså, ordentlig saker!Zomby_Woof skrev:Joda. Bodil har tatt tak i vinylen igjen. Det er litt å bla i nå.
Tester du ut det vil det være som å sveve på en rosa sky med champagne og sjokotrøfler. Havrelevsa som i vinyl kan byttes i noe vidunderligZomby_Woof skrev:Vet ikke. Hva er CD? Hun har forresten et betydelig antall laminerte minifotografier av platecovere. Lurer på hva det er for noe. 8)65finger skrev:Håper hun fortsatt har CDer. Altså, ordentlig saker!Zomby_Woof skrev:Joda. Bodil har tatt tak i vinylen igjen. Det er litt å bla i nå.
Hva hjelper det med mer fritid, når denne ikke blir brukt til å være med på årets OVK begivenhet (denne gangen med gjeve damer ved bordet og strippedamer straks man var uten bord)??! Tror likevel at jobbyttet vil gi positive bidrag til mer helse, mer fritid, mer musikk, mer tid med sluket som lydkonsulent, mindre lønnsslaveri og mindre reisetid.Zomby_Woof skrev:Ser ut som jeg gikk glipp av årets desiderte begivenhet... Sånn går det når man er halvsjuk, hjemme fra jobb, og ikke tilstrekkelig fri for samvittighet til å reise til byen for å være sosial likevel.
Terryboy har begynt å jobbe litt mindre enn før? Virker som en ytterst helsebringende forandring. Mer musikk, mindre lønnsslaveri. Bra!
Og hva i H*** skal forresten Sluket med flere titler på vinyl? Mener å huske at platespilleren er minus plint og i løse deler.... ;D
Hehe, høres ut som at det kan bli et artig besøk! ;Dcash 63 skrev:Får ikke blitt med denne gangen heller pga det før p%&¤#te skift jobbet men neste uke så på Big D
Har tipset scrooge om att ta en tur. Sa det sitter en gjeng raringer på over etg Can't fail
Jøss, var det du Sluket som kjøpte de fire Rega'ene?pengesluk skrev:Om Terryboy tør å møte opp er vel heller usikkert etter den nedsablingen av vinylspillerne mine - reinspikka løgn, teller i hvertfall 4 stk. komplette og spilleklare rigger her i tillegg til "delene" du så kjettersk henviser til..
Du har pm.aair skrev:Takk for hyggelig lag i går, ja. Suverent at våre nye medlemmer Erlandesen og Scrooge dukket opp så vi ble kjent med disse.
Det ble så vidt snakk om en Stockholm-tur ifm en Bob Dylan-konsert og tilhørende vinylshopping. Cash undersøker saken og kommer tilbake med mer info.
Ellers var det vel et par av oss som måtte gå tidlig. Og det før de spandable damene ankom...
.....men ikke i nærheten så lenge som Siegfried den germanske helt og det «frie menneske» har kjempet mot de etablerte gudene (Wotan, Loge & Co)!! I tillegg til at selve prosessen hvor han og Brünnhilde sammen skulle dø som frelsere, og gjennom sine ofre bane veien for en ny og mer naturlig verdensorden tar vesentlig mer tid å presentere på scenen enn Bob Dylan i ett fult sett inklusive ekstranummer .pengesluk skrev:Godt å slippe Dylan - han har holdt på lenge nok nå 8) 8)