Ja, det er en koselig selvfølge!Nusse skrev:Klubbkveld på Bare Jazz på torsdag? Jeg tar meg en tur.
Bjørn
Det var min tanke også, samt kanske Ringstrøm, i nød rock'n rolls om jeg ikke finner det hos Ringstrøm.Grumpy skrev:God idé med BD først EiK.
Tenkte også gå og spise føre, på Bare J finns det ju bare kaker stikker inom Rice Bowl i youngs gate der er det veldigt bracash 63 skrev:Det var min tanke også, samt kanske Ringstrøm, i nød rock'n rolls om jeg ikke finner det hos Ringstrøm.Grumpy skrev:God idé med BD først EiK.
Hyggeligt Eik Er nog i byen omtrent samtidl, vi kan vel møtes på Dippern, bra med ett alt! vid det tidspunktet er det vel flereEiK skrev:Tar gjerne en matbit, Cash.
Når tenkte du ? Regner med å være i sentrum rundt 16.00.
Hai Cafe er også billig og bra hvis det er fullt på Rice Bowl (de hadde kun 54 sitteplasser).
http://oslopuls.aftenposten.no/hvaskjer/sted/article103634.ece
cash 63 skrev:Hyggeligt Eik Er nog i byen omtrent samtidl, vi kan vel møtes på Dippern, bra med ett alt! vid det tidspunktet er det vel flereEiK skrev:Tar gjerne en matbit, Cash.
Når tenkte du ? Regner med å være i sentrum rundt 16.00.
Hai Cafe er også billig og bra hvis det er fullt på Rice Bowl (de hadde kun 54 sitteplasser).
http://oslopuls.aftenposten.no/hvaskjer/sted/article103634.ece
som ska ha for, kanske Grumpy også?
Vi snakker torsdag, gjør vi ikke?cash 63 skrev:Møtes på Dippern 16.30
Eller 'türkisches Stammtisch', som Günther Walraff prøvde seg på? 8)pengesluk skrev:Foreslår at vi abbonerer på hjørnet, og henger opp en liten messingplakket med påskriften "OVK samles her siste torsdag i måneden" - ala Lions etc.
Så bra, Grumpy! Man kan alltid stole på degGrumpy skrev:La du ikke merke til hvor glad enkelte var når du gikk Egil? Det var de som venta på Zomby. Innspillingene var jo strøkne, særlig de gode innspillingene fra Shostakovich's fjerde ;D
Jeg er så glad jeg var der. Takk Zomby!
Som trøst Egil, skal jeg se igjennom de firrene jeg har i hylla.
;DZomby_Woof skrev:Noen andre guttunger. Noen andre guttunger. ;D