OVK: Bare Jazz!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.611
    Torget vurderinger
    23
    Vi har "Little Saigon" som et knall alternativ, opp i gata ved Oslo Sportslager (ved siden av inngangen til der vi spiste forrige gang) neste kvartal (ikke den første du kommer til 20 m. rundt hjørnet). Kun 30 m. før du ender opp i Møllergata. Uslåelig VFM og bælbra mat.

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.305
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Bli enige dere to hvor vi spiser. Vi kan ta den ene nå og den andre neste gang. Hadde vært kjekt å spise på steder hvor vi kan få Slukt ned maten med noe annet enn bare (sukker)vann også ....om jeg skulle få si min mening. Enkelte av disse risbolle-sjappene har jo ikke helt fått til, eller skjønt at enkelte verdsetter tilleggsnæring :).

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.611
    Torget vurderinger
    23
    Fylla STØTT med deg, Grumpy! Usportslig å bælme iskaldt øl når vi andre sjåfører må sutte på Farris'en.

Alternativet kunne jo være en omgang staut norsk kost på Stortorvets Gæstgiveri - rett over gata for BJ??? Kanskje du treffer noen av svire brødrene dine også:rolleyes:

Elmer Midd

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.06.2006
    Antall liker
    2.181
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Rekker ikke bespisninga, men tar meg en tur til Bare J. i løpet av kvelden.
    Kanskje...

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.305
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Fylla STØTT med deg, Grumpy! Usportslig å bælme iskaldt øl når vi andre sjåfører må sutte på Farris'en.

Alternativet kunne jo være en omgang staut norsk kost på Stortorvets Gæstgiveri - rett over gata for BJ??? Kanskje du treffer noen av svire brødrene dine også:rolleyes:
    En gang i måneden må jeg vel STØTT få lov. Dessuten skal jeg klare en hel kveld med dere, må jeg ha noe dempende.

Men si meg Crash, må jeg bruke Google oversetter for å finne ut hvor vi skal være? ....blir det Ho Chiwawawa Ris @ grillet spisshund ANS eller? Vær litt mer presis takk.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad

Alternativet kunne jo være en omgang staut norsk kost på Stortorvets Gæstgiveri - rett over gata for BJ Kanskje du treffer noen av svire brødrene dine også:rolleyes:
    En gang i måneden må jeg vel STØTT få lov. Dessuten skal jeg klare en hel kveld med dere, må jeg ha noe dempende.

Men si meg Crash, må jeg bruke Google oversetter for å finne ut hvor vi skal være? ....blir det Ho Chiwawawa Ris @ grillet spisshund ANS eller? Vær litt mer presis takk.
    Du ska på forslaget til sluket! Diplomatisk som jag er
    Saigon//Ho chi minh vettu!

Nusse

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    174
    Jeg prøver å komme bort på Lille Saigon kl. 16.30 jeg også.

Paulsen

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Antall liker
    315
    Jeg er også sulten ved halv fem tiden.

Audion

Fersking
    Ble medlem
    24.10.2012
    Antall liker
    0
    Hej i tråden
    jeg vil gerne spørge hvor man kan købe en masser af lækker jazz i EU ? Jeg søger en go butik med stort udvalg ikke i Danmark men som sender cd/lper til hele EU

A

aair

Gjest
    Der kicka seff høstens første forkjølelse inn og BJ må avlyses for min del :(

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Hej i tråden
    jeg vil gerne spørge hvor man kan købe en masser af lækker jazz i EU ? Jeg søger en go butik med stort udvalg ikke i Danmark men som sender cd/lper til hele EU
    Hei Audion.

Jeg tror du får bedre svar på spørsmålet ditt hvis du legger ut en egen tråd om det under vinylhjørnet. I tillegg tror jeg ikke Norge er noe godt land å eksportere fra til forbrukere i EU. Alt må jo fortolles/momses inn og ut av EU. Kanskje Svenske forum er bedre der, siden de er med i den tollfrie klubben.

MVH

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.523
    Torget vurderinger
    27
    Jeg skal forsøke å komme en tur, om jeg slipper fra jobben i anstendig tid.
    Kommer trolig rett til BareJazz.

Audion

Fersking
    Ble medlem
    24.10.2012
    Antall liker
    0
    Hej
    tak for svar det havde jeg faktisk helt glemt.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Hyggeligt igår som vanligt
    Det og møtes litt tidl og ta en matbit er en hit syns jeg, Lille Saigon 1 igår var som Sluket sa VFM defenitivt! halvlitern for 49spenn
    Bare komme opp med flere slike asiatiske perler.
    Det att de var fullt på Bj var litt synd, kanske vi kan få abbonere på stambordet en gang i månaden?

God Helg
    /Roger

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.611
    Torget vurderinger
    23
    Fin aften i går - og jamen dukket Som-bee opp helt på tampen også! Re: fullt på BJ - det er som oftest trangt der, men på gode gamle Stortorvets Gæstgiveri var det som vanlig bæltrivelig, god plass og langt større utvalg i mat og drikke, så jeg foreslår at vi flytter musikken og platene fra BJ ogtil SG!!
    Forøvrig takk til Petter'n og Fosse for konsultativ virksomhet :cool:

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Tydelig at enkelte jobber på fredager.... Da jeg endelig kom meg fra jobben var bare Fosse og Sluket igjen. Kjekt likevel, med prat om hus over min prisklasse, hifi over min prisklasse, og en og annen bisetning om nedskalering til OBOS-størrelse og Staslønnsbudsjett. Flotte saker, flotte folk.

Fint om noen husker dette neste gang jeg drister meg til å 'misunne' eierne av ting jeg verken har råd til eller lyst på. :cool:

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.305
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Tydelig at enkelte jobber på fredager.... Da jeg endelig kom meg fra jobben var bare Fosse og Sluket igjen. Kjekt likevel, med prat om hus over min prisklasse, hifi over min prisklasse, og en og annen bisetning om nedskalering til OBOS-størrelse og Staslønnsbudsjett. Flotte saker, flotte folk.

Fint om noen husker dette neste gang jeg drister meg til å 'misunne' eierne av ting jeg verken har råd til eller lyst på. :cool:
    Du skal virkelig ha for at du stilte Zomber'n. Det er innsats og vilje som teller. Beklager at enkelte av oss ikke holdt helt til mål når du kom. Billigøl er bare så bedrøvelig effektfullt på oss 50+. Dessuten vil jeg ha protokollført at svensken slo meg på målstreken for tredje gang på rad. Nok engang stakk han av med drømmeplata på Big Dipper som det kun var en igjen av bare minutter før Grumpern ankom heseblesende. Jeg visste det, din Mokkasvenske!!! :cool:

Sist redigert:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Taper aldrig mot Normenn i vinyljakt, uansett dop påvirkede eller ej ! Men du får selvfølgelig låne den av meg, om du vill

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Sånn er det med Grumps. Ikke bare legger'n seg tidlig. Han står opp seint også. :D

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad

Kan trøste deg med att det va ikke så mye bedre før du kom, satt og hørte om inkjøp av Lyra Atlas og ASR stora riaa
    og noen som låner Blue Electric pu! working class hero is something to be

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Sånn er'e Cash. Men samtidig er det godt å konstatere at OVK'ere stort sett bruker pengene med vett, også de som bruker mye.

Neste helg dere drar til London, er det ikke? Dere får ha god tur, og poste en drøss med bilder.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Sånn er'e Cash. Men samtidig er det godt å konstatere at OVK'ere stort sett bruker pengene med vett, også de som bruker mye.

Neste helg dere drar til London, er det ikke? Dere får ha god tur, og poste en drøss med bilder.
    vi må vente noen uker til
    drar 15nov. Ska se til att Grumpen bruker alle sine tekniske
    dingser før allt de er vært

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.305
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    "BARE JAZZ" 24/1
    ....rettet til 31/1
    Jeg tar et initiativ til å snurre i gang klubbkvelder på Bare Jazz fra kl. 18:00 og utover.
    Til tross for at det var fullt lokale før jul, synes jeg at vi skal gi stedet en sjanse til.

"Sædvanlig" blir det frivillig adgang til å møtes tidligere for en asiatisk matbit eller en tur innom platesjappa.
    Selv kunne jeg tenke meg begge deler og er klar for ett eller annet rett etter klokken 16:00.

/-Jan P.

Sist redigert:

Scrooge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Antall liker
    1.130
    Bra! :)
    Men er det ikke slik at dette vanligvis går av stabelen den siste torsdagen i måneden? Da blir det i så fall den31/1.?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.611
    Torget vurderinger
    23
    Det er da vel fortsatt den SISTE torsdagen i måneden, altså dene gang 31/1 som gjelder?? Har ikke hørt noe annet. Eller har du tatt over formannsvervet, Grumpy? Eller started underbruk?

A

aair

Gjest
    Bra! :)
    Men er det ikke slik at dette vanligvis går av stabelen den siste torsdagen i måneden? Da blir det i så fall den31/1.?
    Helt riktig, Scrooge.

Dette hadde vi en runde på før jul også. Da ble det presisert fra undertegnede at klubbkvelden foregår siste torsdag i måneden slik det alltid har gjort. Burde være unødvendig at det skapes forvirring rundt dette en gang til.

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.305
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Å fanken, jeg bomma noe alvorlig på datoen der gitt. Ellers er det helt korrekt at jeg savner dere :)

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.372
    Torget vurderinger
    34
    Trist med disse torsdagene. Den ukedagen er klin umulig for meg å få til, dessverre.

Roy

Bulter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Antall liker
    3.464
    Jeg er med! Også på Asia-mat i forveien, slik Grumpy antyder.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.611
    Torget vurderinger
    23
    BTW, torsdag førstkommende 24.01 er det duket for Håvard Stubø's Wes Montgomery tolkninger, billetter kr. 150,- og morroa starter kl. 20.00!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn