Grumpy
Hi-Fi freak
Godt forslag Cash. Jeg prøver å være der kl. 16:30......Ett forslag Thai hos Rice Bowl, Ricebowl - Forside
Koselig om vi sees Zomby når du går av senvakta.
Godt forslag Cash. Jeg prøver å være der kl. 16:30......Ett forslag Thai hos Rice Bowl, Ricebowl - Forside
En gang i måneden må jeg vel STØTT få lov. Dessuten skal jeg klare en hel kveld med dere, må jeg ha noe dempende.Fylla STØTT med deg, Grumpy! Usportslig å bælme iskaldt øl når vi andre sjåfører må sutte på Farris'en.
Alternativet kunne jo være en omgang staut norsk kost på Stortorvets Gæstgiveri - rett over gata for BJ??? Kanskje du treffer noen av svire brødrene dine også
Du ska på forslaget til sluket! Diplomatisk som jag erEn gang i måneden må jeg vel STØTT få lov. Dessuten skal jeg klare en hel kveld med dere, må jeg ha noe dempende.Fylla STØTT med deg, Grumpy! Usportslig å bælme iskaldt øl når vi andre sjåfører må sutte på Farris'en.
Alternativet kunne jo være en omgang staut norsk kost på Stortorvets Gæstgiveri - rett over gata for BJ Kanskje du treffer noen av svire brødrene dine også
Men si meg Crash, må jeg bruke Google oversetter for å finne ut hvor vi skal være? ....blir det Ho Chiwawawa Ris @ grillet spisshund ANS eller? Vær litt mer presis takk.
Same, same, som de sier på de kanter!Jeg prøver å komme bort på Lille Saigon kl. 16.30 jeg også.
Hei Audion.Hej i tråden
jeg vil gerne spørge hvor man kan købe en masser af lækker jazz i EU ? Jeg søger en go butik med stort udvalg ikke i Danmark men som sender cd/lper til hele EU
Der kicka seff høstens første forkjølelse inn og BJ må avlyses for min del
Du skal virkelig ha for at du stilte Zomber'n. Det er innsats og vilje som teller. Beklager at enkelte av oss ikke holdt helt til mål når du kom. Billigøl er bare så bedrøvelig effektfullt på oss 50+. Dessuten vil jeg ha protokollført at svensken slo meg på målstreken for tredje gang på rad. Nok engang stakk han av med drømmeplata på Big Dipper som det kun var en igjen av bare minutter før Grumpern ankom heseblesende. Jeg visste det, din Mokkasvenske!!!Tydelig at enkelte jobber på fredager.... Da jeg endelig kom meg fra jobben var bare Fosse og Sluket igjen. Kjekt likevel, med prat om hus over min prisklasse, hifi over min prisklasse, og en og annen bisetning om nedskalering til OBOS-størrelse og Staslønnsbudsjett. Flotte saker, flotte folk.
Fint om noen husker dette neste gang jeg drister meg til å 'misunne' eierne av ting jeg verken har råd til eller lyst på.
Kan trøste deg med att det va ikke så mye bedre før du kom, satt og hørte om inkjøp av Lyra Atlas og ASR stora riaaTydelig at enkelte jobber på fredager.... Da jeg endelig kom meg fra jobben var bare Fosse og Sluket igjen. Kjekt likevel, med prat om hus over min prisklasse, hifi over min prisklasse, og en og annen bisetning om nedskalering til OBOS-størrelse og Staslønnsbudsjett. Flotte saker, flotte folk.
Fint om noen husker dette neste gang jeg drister meg til å 'misunne' eierne av ting jeg verken har råd til eller lyst på.
vi må vente noen uker tilSånn er'e Cash. Men samtidig er det godt å konstatere at OVK'ere stort sett bruker pengene med vett, også de som bruker mye.
Neste helg dere drar til London, er det ikke? Dere får ha god tur, og poste en drøss med bilder.
Helt riktig, Scrooge.Bra!
Men er det ikke slik at dette vanligvis går av stabelen den siste torsdagen i måneden? Da blir det i så fall den31/1.?
OK! Da ses vi 31. januar på Bare Jazz.Å fanken, jeg bomma noe alvorlig på datoen der gitt. Ellers er det helt korrekt at jeg savner dere
Vel, torsdager ble valgt av oss som startet OVK, da flere hadde barnefri akkurat denne dagen.Trist med disse torsdagene. Den ukedagen er klin umulig for meg å få til, dessverre.
Roy
Og det foregår hvorhen?BTW, torsdag førstkommende 24.01 er det duket for Håvard Stubø's Wes Montgomery tolkninger, billetter kr. 150,- og morroa starter kl. 20.00!