....en konkurranseform som bør vedteksfestes som FORBUDT spill i enhver OVK-sammenheng!aair skrev:Tror jeg bare rekker åndelig føde hos Big Dipper. Har visst et gavekort fra en eller annen dart-konkurranse som må løses inn ;D
Du har pm.R.E.S. skrev:Da har jeg sendt en mail med søknad om innmelding i eders ærverdige klubb.
Satser på en rettferdig behandling av opptakskomiteen, he-he.
Roy
Jeg tror jeg blir med på denne brødsmulestappinga, aldri vært på det stedet, så dette vil jeg prøve !!Grumpy skrev:KONKRET FORSLAG:
For de som blir i byen etter jobb, eller ikke får lov til å komme hjem, eller bare har lystsultne, så foregår Brødsmulestappinga på Hai Kafe, Calmeyers gate 6 fra ca. 16:15 og frem til vi møtes på Bare Jazz fra ca. kl.18:00, eller litt før.
Jeg fikk nettopp avslag fordi OVK ikke planla utvidelser, så med en rettferdig opptakskomite antar jeg at det blir vanskelig R.E.S.aair skrev:Du har pm.R.E.S. skrev:Da har jeg sendt en mail med søknad om innmelding i eders ærverdige klubb.
Satser på en rettferdig behandling av opptakskomiteen, he-he.
Roy
Da får vi bare stille oss i kø til neste gang de tar opp medlemmer. Det lever jeg godt med.Roysen skrev:Jeg fikk nettopp avslag fordi OVK ikke planla utvidelser, så med en rettferdig opptakskomite antar jeg at det blir vanskelig R.E.S.
Mvh
Roysen
Jeg er jo på sett og vis bransjeaktør jeg også, og Skink er vel også bransjeaktør og medlem i OVK, tror jeg.Roysen skrev:Du trenger sikkert ikke vente så lenge. For egen del er nok min rolle som bransjeaktør et lite problem. Så får jeg tenke nøye over om jeg ønsker å avslutte mitt engasjement i Audio Norge til fordel for OVK gjengen. En slik gjeng fortjener egentlig det, men forpliktelsene kaller nok.
Mvh
Roysen
Har han ikke skiftet klær siden Horten-messa i fjorJanR skrev:
Sluket i kjent positur m/glass cola
/jan
Så koselig. Forandring fryder, så denne gangen forslår jeg Taste of China, Torggt. 18 for mat-øl-vin til en hyggelig pris.Jeg er ikke fremmed for tanken på litt mat før Bare Jazz, Grumpy!
Jeg har også lust på mat! betyr det att du byr ikvellKommer jeg også.
Om noen tenker å ta en matbit i forkant - si ifra, så møtes vi.