oyvindl85 sin reise i hifi verden og ymse annet :)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ThomasO

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Antall liker
    293
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    Øyvind da! Husk det kommer en vinter igjen og da ender du opp med å kjøpe det igjen? Er det ikke bedre å la det stå i fred, til tidene snur igjen? :p

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Øyvind da! Husk det kommer en vinter igjen og da ender du opp med å kjøpe det igjen? Er det ikke bedre å la det stå i fred, til tidene snur igjen? :p
    Ikke helt sikker på det. Har dessverre ikke fått brukt anlegget så mye i vinter. Andre ting opptar tiden. Så å ha kroner bundet i dyr stereo blir litt unødvendig 😄 Kan de heller stå på konto og rente seg de kronene de kan 👍 Blir nok stereo igjen. Men noe rimeligere og ok. Å oppnå den lyden jeg har i oppsettet i dag blir nok verre å få til 🙄

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Lite til ingen innhold i tråden min for tiden. Men siste nytt er kjøp av et par Dynaudio Focus 400XD. Har lyttet litt i kveld. Absolutt mange gode kvaliteter i disse. Har hatt 200XD 2 ganger før. Disse har noe mer pondus med et ekstra basselement selvsagt. Man får vel her
    IMG_20241115_153630.jpg
    en meget god pakke når man ser bruktpris opp mot ytelse. Fikk disse serdeles fordelaktig lokalt. Så for det jeg gav er dette et røveri, 😂 Men uansett. Til normal brukt pris er disse absolutt verdt å prøve ut. Nye kostet dem 65.000 kr så ikke billig heller. Men vil nok forsvare pris opp mot et komplett anlegg. En liten update fra tråden min
    IMG_20241115_153614.jpg
    IMG_20241115_153614.jpg
    ☺

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    15.932
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Grattis med nytt! Så de der på finn.no 😊
    Har trua 👍
    God helg 😊

Passerte 5år med C1ene her om dagen, tia flyr.
    Hils han jeg kjøpte av om du fortsatt har kontakt med han.

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.199
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Der var jaggu gutten tilbake i gamet igjen.. for en stund ;)

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Grattis med nytt! Så de der på finn.no 😊
    Har trua 👍
    God helg 😊

Passerte 5år med C1ene her om dagen, tia flyr.
    Hils han jeg kjøpte av om du fortsatt har kontakt med han.
    Takker for det ☺ Ble noe musikk i går. De låter bra, så absolutt. Er spesielt bassen i disse som imponerer. Husker jeg fra 200XD også. Oppover låter de litt typisk Dynaudio 👍 5 år med C1 ja. Det må en si. Du er fornøyd da antar jeg? Det er jo fantastiske høyttalere. Savner lyden fra dem innimellom selv. Har kontakt med Marijus fortsatt ja. Han savner C1 veldig mye selv. Så han blir nok å kjøpe slike igjen. Men vanskelig å finne på markedet. Spesielt her til lands.

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Der var jaggu gutten tilbake i gamet igjen.. for en stund ;)
    Joda. Vi får se hvor lenge 😂 Greit oppsett å ha når man ikke bruker det så ofte. Lyden er bra når når man først vil lytte litt. Og det kostet ikke skjorten å kjøpe dem brukt. Lettere å forsvare å ha det stående i perioder uten bruk da ☺

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Gratulerer med nye høyttalere🥳🥳
    Takk så mye ☺ Må jo gratulerer deg noen ganger på etterskudd 😄 Har vel hatt Franco Serblin og Tannoy etter Fyne? Så du hadde PMC innom på test også. Moro å teste nytt utstyr i denne hobbyen 👍

ThomasO

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Antall liker
    293
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med nye, flotte høyttalere! Kan ikke huske noe annet merke med mer lyd for pengene enn hos Dynaudio, uansett hvilke klasse man handler i.

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Gratulerer med nye, flotte høyttalere! Kan ikke huske noe annet merke med mer lyd for pengene enn hos Dynaudio, uansett hvilke klasse man handler i.
    Takk skal du ha 👍☺ Ja Dynaudio vet hva de gjør når de lager høyttalere. En av mine favoritter opp gjennom årene.

Eirik84

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Antall liker
    9.712
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Gratulerer med nye høyttalere Øyvind! Hyggelig å se at du sjekker inn i ny og ne 👍🏻

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Gratulerer med nye høyttalere Øyvind! Hyggelig å se at du sjekker inn i ny og ne 👍🏻
    Takker for det ☺ Joda. Er innom her ja. Men ikke like mye skriblerier som før 😄 Nå ble det nye høyttalere. Så sa tenkte jeg at jeg hvertfall kunne oppdatere tråden min med det 👍

Eirik84

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Antall liker
    9.712
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Takker for det ☺ Joda. Er innom her ja. Men ikke like mye skriblerier som før 😄 Nå ble det nye høyttalere. Så sa tenkte jeg at jeg hvertfall kunne oppdatere tråden min med det 👍
    Ja det var jo en passende anledning 😊
    Fått nye høyttalere jeg også siden sist vi «snakket». Spurte deg jo litt om System Audio, men endte opp med Triangle Borea BR08. Veldig fornøyd 👍🏻

IMG_5893.jpeg

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ja det var jo en passende anledning 😊
    Fått nye høyttalere jeg også siden sist vi «snakket». Spurte deg jo litt om System Audio, men endte opp med Triangle Borea BR08. Veldig fornøyd 👍🏻

Vis vedlegget 1074928
    Se der ja 👍 Pene høyttalere det der. Grattis ☺ Alltid gøy når de også innfrir rent lydmessig. Marantz PM forsterker?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn