|
Takk for detTviler ikke Øyvind, Du får kose deg mens du venter..
Ikke helt sikker på det. Har dessverre ikke fått brukt anlegget så mye i vinter. Andre ting opptar tiden. Så å ha kroner bundet i dyr stereo blir litt unødvendigØyvind da! Husk det kommer en vinter igjen og da ender du opp med å kjøpe det igjen? Er det ikke bedre å la det stå i fred, til tidene snur igjen?![]()
Takker for detGrattis med nytt! Så de der på finn.no
Har trua
God helg
Passerte 5år med C1ene her om dagen, tia flyr.
Hils han jeg kjøpte av om du fortsatt har kontakt med han.
Takk takkGratulerer med flotte talereNyt helgen
mvh
Joda. Vi får se hvor lengeDer var jaggu gutten tilbake i gamet igjen.. for en stund![]()
Takk for detGratulerer! Morro å se aktivitet igjen!![]()
Takker så myeGratulerer med flotte høyttalere.
Takk så myeGratulerer med nye høyttalere![]()
Takk skal du haGratulerer med nye, flotte høyttalere! Kan ikke huske noe annet merke med mer lyd for pengene enn hos Dynaudio, uansett hvilke klasse man handler i.
Takker for detGratulerer med nye høyttalere Øyvind! Hyggelig å se at du sjekker inn i ny og ne![]()
Ja det var jo en passende anledningTakker for detJoda. Er innom her ja. Men ikke like mye skriblerier som før
Nå ble det nye høyttalere. Så sa tenkte jeg at jeg hvertfall kunne oppdatere tråden min med det
![]()
Se der jaJa det var jo en passende anledning
Fått nye høyttalere jeg også siden sist vi «snakket». Spurte deg jo litt om System Audio, men endte opp med Triangle Borea BR08. Veldig fornøyd
Vis vedlegget 1074928
Ja riktig, PM-15s2Se der jaPene høyttalere det der. Grattis
Alltid gøy når de også innfrir rent lydmessig. Marantz PM forsterker?
Flott forsterker det