Kjøpt dynamitt for sprenging av kjeller? da blir det stort lytte rom haha. Jeg vet hva det er så haha.johnnygrandis skrev:Julaften i Juni !!
Nja.... ;Dblindlemon skrev:Et par VTL MB-450?
Jepp takk,- det virker svært lovende ved 1 lytt ...blindlemon skrev:Ay, gratulerer så mye!
Regner med at du skal fore dem rett fra Berkeley burken?
Takk for det !Bent skrev:Wow!! CAD 805 AE, gratulerer så mye med nye forsterkere.
Jøjje meg da grandis, hve er det du skal hente nå da 8) 8)johnnygrandis skrev:Da var Moon settet solgt til ny lykkelig eier.
Og jeg har allerede innkjøpt nytt som kommer inn døra senere ikveld, dette blir gøy.
Så spørs det bare hvordan jeg skal få plass til 80kg forsterker i det lille nette racket mitt ;D ;D
Takk, ja rør på Marten virker være en magisk kombinasjon. Låter jo svært bra rett ut av boksene også !JK skrev:Grattulerer! Nydelige amper det der, og så rør da gitt ;D
Takk for det gismo. Hadde med meg bærehjelp for å hente disse. Vanskelig å manøvrere alene - det er sikkert ;Dgismo skrev:Jøjje meg da grandis, hve er det du skal hente nå da 8) 8)johnnygrandis skrev:Da var Moon settet solgt til ny lykkelig eier.
Og jeg har allerede innkjøpt nytt som kommer inn døra senere ikveld, dette blir gøy.
Så spørs det bare hvordan jeg skal få plass til 80kg forsterker i det lille nette racket mitt ;D ;D
Har du truck da mann ;D
gismo
Edit: for sein som vanlig ;D ser nå
GRATULERER grandis!!!
He he, ja bommet litt der.vidarje skrev:Grattis
Ikke rart vi ikke fant riktig forsterker, de veier jo bare 72,57kg til sammen ;D
100timer innspilling, dvs vi møter hos deg på søndag
VidarJ
Takk for det ! - Ja jeg forteller det til kona også men hun ser tydeligvis ikke skjønnheten i slike rørsaker ;Dbjornh skrev:Ja, gratulerer med CAD 805 AE!!!
Flotte å se på er de!
Takk for det !relløm skrev:Gratulerer .
Blir spennede å høre på .
he he, ja ting er pågang i kjelleren jeg gleder meg stort !! Gud hvor godt det er å være audiophil !! ;DEC KONGEN skrev:Kjøpt dynamitt for sprenging av kjeller? da blir det stort lytte rom haha. Jeg vet hva det er så haha.johnnygrandis skrev:Julaften i Juni !!
Hilsen Morten
Tror egentlig ikke de er så fulle av estetisk sans heller, jeg. -de leser bare mote/interiør-blader for å se "hva som er fint". Rør-forsterkere er fint..!johnnygrandis skrev:Takk for det ! - Ja jeg forteller det til kona også men hun ser tydeligvis ikke skjønnheten i slike rørsaker ;Dbjornh skrev:Ja, gratulerer med CAD 805 AE!!!
Flotte å se på er de!
(ikke er hun audiophil heller :-\
Flotte saker! Gratulerer!johnnygrandis skrev:Takk for det ! - Ja jeg forteller det til kona også men hun ser tydeligvis ikke skjønnheten i slike rørsaker ;D
Vår ege lille Cary klubb ;Djohnnygrandis skrev:Jeg og Steinar for lage egen klubb ;D
Jeg har en manual som har ditt navn på Steinar.. ;Dsteinost skrev:Vår ege lille Cary klubb ;Djohnnygrandis skrev:Jeg og Steinar for lage egen klubb ;D
Gratulerer dette skal det bli morro å få høre på.
Steinar.
Takker for det Dazed !Dazed skrev:Flotte saker! Gratulerer!johnnygrandis skrev:Takk for det ! - Ja jeg forteller det til kona også men hun ser tydeligvis ikke skjønnheten i slike rørsaker ;D
Nei, koner liker visst ikke rør. Min klager allerede på de to bittesmå rørene på riaa-trinnet her.
Og sko er veldig betydningsfulle for de, viktige saker kan du skjønne ;D :bjornh skrev:Tror egentlig ikke de er så fulle av estetisk sans heller, jeg. -de leser bare mote/interiør-blader for å se "hva som er fint". Rør-forsterkere er fint..!johnnygrandis skrev:Takk for det ! - Ja jeg forteller det til kona også men hun ser tydeligvis ikke skjønnheten i slike rørsaker ;Dbjornh skrev:Ja, gratulerer med CAD 805 AE!!!
Flotte å se på er de!
Dette skal vi få til, det er flere som lurer på hvordan dette vil låte ;Djohnnygrandis skrev:Jeg har en manual som har ditt navn på Steinar.. ;Dsteinost skrev:Vår ege lille Cary klubb ;Djohnnygrandis skrev:Jeg og Steinar for lage egen klubb ;D
Steinar.
Pass bare på å ta med SLP 05 når du kommer !!!!!
johnnygrandis skrev:He he, ja bommet litt der.vidarje skrev:Grattis
Ikke rart vi ikke fant riktig forsterker, de veier jo bare 72,57kg til sammen ;D
VidarJ
Ja jeg for blåse i hornet og tilkalle til møte etterhvert, kanskje vi kan ta en sommer/grillfest/poolparty hos meg når kona skal bort om ikke så altfor lenge.
Dæven, Johnnygrandis, det var flotte saker! Er det 211- rør jeg ser? Deu kan bare røske ned panelovnene i lytterommet og fyre med monoblokkene fra nå av!johnnygrandis skrev:Slutte med tøysinga, det ble ettpar slike.
Flere bilder kommer når jeg ikke er så sliten, tar på hi-fi nervene dette her !!!
Du må nok gange de kilonene med minst 2 om selv(tilliten)følelsen min skal knekkes ;Dvidarje skrev:Håper du ikke fikk en knekk på selvføelsen din, "er jeg virkelig så sterk, 80kg er jo lett" ;D
Her kan du finne en del tips til ny benk http://avforum.no/forum/av-mobler/90636-vis-oss-ditt-diy-mobel-7.html
Har en mistanke om at lyden nå er ekstremt engasjerende, du klarer rett og slett ikke holde foten i ro tenker jeg
VidarJ
johnnygrandis skrev:He he, ja bommet litt der.vidarje skrev:Grattis
VidarJ
Ja jeg for blåse i hornet og tilkalle til møte etterhvert, kanskje vi kan ta en sommer/grillfest/poolparty hos meg når kona skal bort om ikke så altfor lenge.
Ja faken de ble varme, ser jeg har en on/off knapp og en annen bryter jeg kan switche mellom standby/operate men når jeg satt de i standby sto rørene fremdeles og glødet litt.tkr skrev:Dæven, Johnnygrandis, det var flotte saker! Er det 211- rør jeg ser? Deu kan bare røske ned panelovnene i lytterommet og fyre med monoblokkene fra nå av!johnnygrandis skrev:Slutte med tøysinga, det ble ettpar slike.
Flere bilder kommer når jeg ikke er så sliten, tar på hi-fi nervene dette her !!!
mvh
Bilder og lytteinntrykk kommer etterhvert, bare den jævla forkjølelsen kan gi seg snart den sitter noe jævlig i hals og bihuller... ;Dgismo skrev:Dine Marten på disse røreffekttrinnene høres ut som fløyel i mine "tanker" (må bli kun tanker da jeg ikke har hørt denne combo) , men når du har lyttet litt kan du sikkert si noe om hvordan dette oppleves for ørene også grandis
gismo
Flott !! 8)steinost skrev:Dette skal vi få til, det er flere som lurer på hvordan dette vil låte ;Djohnnygrandis skrev:Jeg har en manual som har ditt navn på Steinar.. ;Dsteinost skrev:Vår ege lille Cary klubb ;Djohnnygrandis skrev:Jeg og Steinar for lage egen klubb ;D
Steinar.
Pass bare på å ta med SLP 05 når du kommer !!!!!
Steinar.
+1 Rør på Bird er nok knall. Jeg synes Marten burde brukt rør i alle demoer. Håper du blir fornøyd.johnnygrandis skrev:Takk, ja rør på Marten virker være en magisk kombinasjon. Låter jo svært bra rett ut av boksene også !
Ah, det er slik det henger sammen. Jeg skjønte det måtte være noe sånt - en slags sammensvergelse av alle verdens venninnerbjornh skrev:Tror egentlig ikke de er så fulle av estetisk sans heller, jeg. -de leser bare mote/interiør-blader for å se "hva som er fint".