På besøk hos Johnnnygrandis

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    torem skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Takk, ja rør på Marten virker være en magisk kombinasjon. Låter jo svært bra rett ut av boksene også !
    +1 :) Rør på Bird er nok knall. Jeg synes Marten burde brukt rør i alle demoer. Håper du blir fornøyd.
    Jepp håper det selv, noe usikker på om jeg vil ha mye å tjene på en preamp i kjeden men `time will show`må jo spille de inn så for vi hvordan det ligger ann.
    Når jeg bare blitt kvitt litt dotter i øreganger og bihuler blir det nok bare det en stor forbedring i lyden vil jeg tro.. ;D

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.490
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    johnnygrandis skrev:
    torem skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Takk, ja rør på Marten virker være en magisk kombinasjon. Låter jo svært bra rett ut av boksene også !
    +1 :) Rør på Bird er nok knall. Jeg synes Marten burde brukt rør i alle demoer. Håper du blir fornøyd.
    Jepp håper det selv, noe usikker på om jeg vil ha mye å tjene på en preamp i kjeden men `time will show`må jo spille de inn så for vi hvordan det ligger ann.
    Når jeg bare blitt kvitt litt dotter i øreganger og bihuler blir det nok bare det en stor forbedring i lyden vil jeg tro.. ;D
    Ja hør der du....ikke sikkert du hadde behøvd kjøpt rørtrinn en gang ;D ;D

gismo

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    gismo skrev:
    johnnygrandis skrev:
    torem skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Ja hør der du....ikke sikkert du hadde behøvd kjøpt rørtrinn en gang ;D ;D

gismo
    ;D ;D

Noen bilder... Blir flere når det nye racket er på plass.

Sakene er 60cm dyp så det er en utfordring å skal tilpasse dette i ett normalt rack ;D

Vedlegg

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.490
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Meget flotte disse blokkene (rettelse: utrolig flotte!! ) , men det blir nok ikke et normalt rack med den dybden nei. Spent på hva du finner på her ;)

gismo

ceroxol

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    187
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Gratulerer! :D Utrolig lekkert og sikkert en supermatch sammen med Mårten.

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    ceroxol skrev:
    Gratulerer! :D Utrolig lekkert og sikkert en supermatch sammen med Mårten.
    Takk for det Ceroxol, ja jeg tror matchen blir meget bra når innspillingsperioden er over.
    Har huset fullt av gjester så jeg er veldig begrenset ifth lyttetid i en periode men den som venter på noe godt osv. :D

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.173
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Ja, dette var lekre blanke rør-saker grandis - Gratulerer! -Er det bra futt i de?

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Takker Grumphy !

Jeg gremmes av å si det men jeg har knapt nok tilbragt 45 minutter i SS hittil men det virker være en god match mot Marten som vel må sies og være ganske lettlært. Cary kan bass det merkers raskt da den virker være tight samtidlig som den er fyldigere enn med Moon settet men denne måten å spille bass på passer nok Birdene bedre. Er nok litt lukket i toppen enda men regner med det åpner seg opp med innspillingen. Mellomtonen er magisk fra første tonedrag så den biten er allerede godkjent. Cary forteller om 100 timer i manualen der de poengtererdisse punktene :

Ser jeg kjører på veldig høy gain ifra Berkeleyen så jeg skal nok inn å justere litt på blokkene for å kompansere litt. Samtidlig skal jeg flytte meg over på 8 ohm uttaket for å se om det kan hjelpe litt.

Vedlegg

Gradient Helsinki 1.5

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.07.2004
    Antall liker
    64
    Sted
    Elverum
    Torget vurderinger
    2
    Hei.
    Ja nå er jomfrulytten gjort, første intrykk "meget pent syn" deilige glødende rør.
    HT og stol ble justert inn for lytt. Kan si at det var bass kontroll, lydbilde begynte og plassere seg etterhvert som tempen steg i blokkene.
    Tror nok klangen og detaljer kommer enda bedre frem etter 200 timers spilling+ lydbilde enda mer markant.
    Men det er ikke vanskelig å høre at dette er gromsaker som fortjener å bli spilt å kost med.
    Gratulere med nydelige blokker, får finne en kveld da det er ro i huset og hifi er varmt før vi beg å lytte.

Hilsen Morten

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    EC KONGEN skrev:
    Hei.
    Ja nå er jomfrulytten gjort, første intrykk "meget pent syn" deilige glødende rør.
    HT og stol ble justert inn for lytt. Kan si at det var bass kontroll, lydbilde begynte og plassere seg etterhvert som tempen steg i blokkene.
    Tror nok klangen og detaljer kommer enda bedre frem etter 200 timers spilling+ lydbilde enda mer markant.
    Men det er ikke vanskelig å høre at dette er gromsaker som fortjener å bli spilt å kost med.
    Gratulere med nydelige blokker, får finne en kveld da det er ro i huset og hifi er varmt før vi beg å lytte.

Hilsen Morten
    Takker for besøket Morten.

Ja vi må finne en kveld der det er mer ro i huset, vanskelig å få lyttero med tvillinger kravlende syngende over fanget. Samt at en småstressa husvert som bytter sanger i hytt og gevær før han haster ut døra for å kjøre sønnen sin på fotballkamp ;D
    Ser fram til neste visit !!!

"meget pent syn"
    Var fru grandis enig ;D ? hørte såvidt dere diskuterte utseende litt ... ;D

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.910
    Torget vurderinger
    4
    Vanvittig lekre blokker!
    Det er en ordentlig godfølelse å se på den grønne lyset etter hvert som man drar på litt. Mener å huske at det nesten ble lilla en gang vi dro på skikkelig hos Elektron, men det er mulig jeg husker feil og at det var ansiktet til Elektron som skiftet farge ;D

Utrolig bra bilder forresten! Etterbehandling sier du, der har jeg visst mye å lære (bruker stort sett bare oppskarping).

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    kjoenik skrev:
    Vanvittig lekre blokker!
    Det er en ordentlig godfølelse å se på den grønne lyset etter hvert som man drar på litt. Mener å huske at det nesten ble lilla en gang vi dro på skikkelig hos Elektron, men det er mulig jeg husker feil og at det var ansiktet til Elektron som skiftet farge ;D

Utrolig bra bilder forresten! Etterbehandling sier du, der har jeg visst mye å lære (bruker stort sett bare oppskarping).
    Takk for det kjoenik, nei det lilla lyset har jeg ikke sett enda men så har jeg ikke testet smertegrensen for disse heller ;D

Ja siden jeg kjører med en standardlinse til en Nikon D40 trenger jeg litt korrigering i etterkant. Bruker endel color corrections, fjerner endel støy med Noiseware proffesionals og skarper opp til sist (unsharp mask). Går også inn på standardjusteringene i PS og justerer nivåer, kontrast, skygger og farger om det trengs. Som oftest er Noiseware Proffesionals utrolig fint verktøy om du skyter på høy ISO uten blitz. (noe jeg gjør hele tiden)
    Har egentlig opparbeidet meg en liten rutine for hvordan jeg går fram i PS. Noen bilder gjør seg selv på 10 minutter mens andre kan jeg raskt bruke opptil 30 minutter eller mer.

Ønskedrømmen er ett Canon D5 Mark III...(Om bare Canon for ut fingern og produserer den snart ;D)

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Kvaliteten virker være knallbra på brytere vridere osv...Ekstremt massive saker !

Det er bare rør !! ;D

Vedlegg

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.490
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Meget fine blokker grandis, med sin dybde så ser jeg at racket rekker så vidt ;)
    Men greit med mye luft tenker jeg, blir vel rimelig varme?

gismo

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    gismo skrev:
    Meget fine blokker grandis, med sin dybde så ser jeg at racket rekker så vidt ;)
    Men greit med mye luft tenker jeg, blir vel rimelig varme?

gismo
    Skikkelig varme, ett vanlig rack fungerer dårlig så det blir denne mellomløsningen til rommet i kjelleren er ferdig.

Vedlegg

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Lyden begynner å gå seg mer til nå, virker som alt blir mer definert og lyden slipper HT på en bedre måte enn når de var helt nye og hvilken utrolig snert og smekk det er i bassen !!
    På innspillinger med lavt nivå ligger jeg tett oppunder max på volumkontrollen fra Berkeleyen så jeg ser at det hadde vært en fordel med en preamp.
    Håper jeg snart for tilbakemeldinger på mail fra Cary angående den feedback level justeringen som er på blokkene.

Vedlegg

Gradient Helsinki 1.5

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.07.2004
    Antall liker
    64
    Sted
    Elverum
    Torget vurderinger
    2
    Hei.
    Jeg må si du var heldig med mellom løsningen din johnny, det så bedre ut enn med den andre benken din.
    Lenge leve rør i stua.

Hilsen Morten

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.490
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    johnnygrandis skrev:
    Lyden begynner å gå seg mer til nå, virker som alt blir mer definert og lyden slipper HT på en bedre måte enn når de var helt nye og hvilken utrolig snert og smekk det er i bassen !!
    På innspillinger med lavt nivå ligger jeg tett oppunder max på volumkontrollen fra Berkeleyen så jeg ser at det hadde vært en fordel med en preamp.
    Håper jeg snart for tilbakemeldinger på mail fra Cary angående den feedback level justeringen som er på blokkene.
    Ser veldig flott ut din løsning med blokkene sånn på toppen av dette racket, hele oppsettet er jo nydelig ;)

gismo

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Takk for det EC (Ayon ;D) kongen og gismo, jeg har nettopp avsluttet en sjelesettende opplevelse med John Martyn, begynner sånn smått og forstå hvilken fantastisk innlevelse det er mulig å få med rør, mannen var skremmende tilstede i den rørbelyste lune stuen her ;D Og ikke minst hvilken artist mannen er.

Nydelig album dette her !!

Vedlegg

C

Cappuccino

Gjest
    Grattis med lekkert oppsett og ikke minst flotte nyervervede monoblokker. Har alltid likt 805 og 211 blokkene til Cary. De spiller musikk :)

Er du fornøyd med analog-delen i Berkeley´en eller tenker du på dedikert pre etter hvert?

KW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    390
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Grattis med nye lekre rørmonoblokker Johnny!
    Blir fine å varme seg på i juli/august de ;D
    Uansett lekre og det blir sikkert lyden også.

Mvh.KW

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Cappuccino skrev:
    Grattis med lekkert oppsett og ikke minst flotte nyervervede monoblokker. Har alltid likt 805 og 211 blokkene til Cary. De spiller musikk :)

Er du fornøyd med analog-delen i Berkeley´en eller tenker du på dedikert pre etter hvert?
    Takk for det Cappuccino,- De spiller aldeles nydelig i mine ører allerede...

Ser ut som jeg kan få mulighet til å teste en SLP05 preamp om ikke lenge, tipper den vil kunne styre gainstrømmen på en bedre måte en Berkeleyen. Er vel litt redd for at lyden vil bli bedre også ;D

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    KW skrev:
    Grattis med nye lekre rørmonoblokker Johnny!
    Blir fine å varme seg på i juli/august de ;D
    Uansett lekre og det blir sikkert lyden også.

Mvh.KW
    Takk

Ja faken de blir varme, tilogmed sidene blir så varme at det umulig å legge holde håndflatene inntil her.
    Triode og Klasse A så er det vel bare slik det er ;D

C

Cappuccino

Gjest
    johnnygrandis skrev:
    Cappuccino skrev:

Ser ut som jeg kan få mulighet til å teste en SLP05 preamp om ikke lenge, tipper den vil kunne styre gainstrømmen på en bedre måte en Berkeleyen. Er vel litt redd for at lyden vil bli bedre også ;D
    Tenkte også da jeg så det oppsettet at hvor er slp05...? ;)

steinost

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Antall liker
    9.731
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Cappuccino skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Cappuccino skrev:

Tenkte også da jeg så det oppsettet at hvor er slp05...? ;)
    ;D ;)

Ludo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    895
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    1
    Hei Johnny,

utrolig flotte amper du har fått deg, disse låter nok knall på høyttalerne dine :)
    Flink til å ta bilder er du også!

mvh
    Johnny :)

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Ludo skrev:
    Hei Johnny,

utrolig flotte amper du har fått deg, disse låter nok knall på høyttalerne dine :)
    Flink til å ta bilder er du også!

mvh
    Johnny :)
    Takk for det Johnny. Hyggelig at du liker bildene også !

Matchen mot mine Bird virker være svært bra i mine ører. Er nok mye rommet som setter begrensninger nå men jeg har jo spennende planer her også etterhvert.

yasman

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.10.2006
    Antall liker
    298
    Sted
    Grenland
    Torget vurderinger
    13
    johnnygrandis skrev:
    Meget pent oppsett Johnny!

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    yasman skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Meget pent oppsett Johnny!
    Takk, hyggelig at du likte oppsettet !

Espen L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Antall liker
    11.462
    Sted
    Skien
    Hei Johnnygrandis
    Dette var lekkert og se på
    Gratulerer med et flott oppsett :)
    Mvh: Espen

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Espen L skrev:
    Hei Johnnygrandis
    Dette var lekkert og se på
    Gratulerer med et flott oppsett :)
    Mvh: Espen
    Mange takk Espen, ikke like blankt som ditt men det kommer seg ;D ;D

torem

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Antall liker
    831
    johnnygrandis skrev:
    Ja faken de blir varme, tilogmed sidene blir så varme at det umulig å legge holde håndflatene inntil her.
    Ja, det gjelder å ha det gøy så lenge man kan. Snart har vi vel alle Klasse D og kjører el-bil :(

Blokkene tar seg bra ut på hedersplass. Enig med alle her.

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    torem skrev:
    johnnygrandis skrev:
    Ja, det gjelder å ha det gøy så lenge man kan. Snart har vi vel alle Klasse D og kjører el-bil :(

He he, tja faktisk har vi vært inne på tanken med el-bil men syntes det er uendelige mange problemer med disse bilene enda så det avventes fra mitt hold.

Marten og klasse D, ja kanskje det blir våres neste valg på Marten torem - Tviler litt når vi syntes rør fungerer så bra som det gjør.. Men er ikke M-ampen fra Marten klasse D da ?

Rørene speiler de underligste ting ;D

Vedlegg

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    Da var alt utsyret byttet ut utenom Birdene som har vært i mitt eie i 1,5 år. Audio Aeroen ble bytte ut med en ren Dac som er en Berkeley Alpha Dac med volumkontroll styring. Mitt kjære Moon sett gikk til en heldig kjøper inne Oslo som skulle drive ettpar Magnepan HT noe jeg vil tro er en god match. Så hvorfor bytte ut all eletronikken ? Mest fordi det er litt spennende og prøve noe nytt samt at jeg hadde lyst til å prøve rør på mine Bird da det er velkjent at dette kan være en meget god kombinasjon.

Om lydbildet var malt opp på lerret kan en si at Cary maler med en bredere pensel, det lyder fett på mange måter- Dog uten at det bikker over. Jeg kan på alle måter skjønne at rør på Bird er å foretrekke for mange, varmtklingende forsterkeri er ett must der de slipper det meste igjennom av hva den for servert både på godt og vondt.
    Cary er helt RÅE på å grave fram detaljer, jeg trodde jeg hadde den biten på plass og hadde kontroll på disse med kjente innspillinger men blokkene henter fram enda mer detaljer og presenterer de på en måte i luften som gjør hele opplevelsen enda mer ekte, ikke nok med at de er der men hver og en detalj har en spesiell egenart ved seg som gjør at den ikke smelter inn resten av lyden men står ut på en nesten fysisk levende måte. (Er det dette som gjør rør så spesielt ?) Samtidlig har lyden vokst enda mer i størrelse noe som gjør at hvert enkelt instrument og stemmer for mer luft rundt seg og som gjør at jeg sitter litt lamslått tilbake og kan lytte inn i lydbildet på en helt annen måte en tidligere. Dybden i lyden og plasseringen av instrumenter er fantastisk bra, jeg kan ikke erindre og ha hørt det bedre noen plasser, det spiller langt utenfor den fysiske stuen jeg sitter i og på noen spor er det så jeg bare blir sittende og smile dumt for meg selv, det er så åpent og nakent og avkledt at det sann fornøyelse og lytte på alle volumer.
    Kvinnelige vokaler som Eva Cassidy, Allison Krauss og Melody Gardot er ihjelspilt hos meg og har noen spor jeg kjenner svært godt allikevel oppleves disse låtene som annerledes, nyanseforskjeller fra stemmene deres smattelyder og små bevegelser som tidligere har vært undertrykt kommer fram og gjør det hele mer virkelighetsnært. Vokalene deres er til å ta og føle på og med litt dempet belysing i stuen er det ikke vanskelig å tro at jeg fått har besøk i stuen,- Utrolig morro dette her !!
    Bassen er kraftigere med Cary blokkene og må sies og passe Birdenes spillestil bedre enn med Moon settet, det sparkes basstoner utfra de fire 9" på en svært god måte og det spilles mer i dybden og ut rommet enn tidligere. Definert, god og med punch og sug som gjør det hele heftig og høre på. Hører dog at rommet gir meg endel mer utfordringer enn tidligere men dette vil det bli tatt høyde for ved byggingen av det nye rommet i kjelleren.

Jeg var litt redd for at 2x50Watt kunne bli litt smått da jeg liker å dra på litt av og til men kreftene virker være uttømmelige fra disse blokkene. Nå er vel ikke Birdene med sine laster vanskelig å dra så alt i alt er dette en meget god match også kraftmessig da jeg kan spille på langt over normalt lyttenivå uten at lyden flyter ut.
    Så ingenting negativt ? Vel jeg har mistet litt pin point i lyden. Moon settet var nok bedre her og var generelt litt strammere i fisken men dette var vel egentlig litt som forventet (?) (eller bedrer seg med innspilling eller en preamp vil jeg tippe) I tillegg har jeg lyst til å prøve en preamp i oppsettet da jeg har meget gode erfaringer med dette fra tidligere. Kjører nok litt høyt på volumkontrollen på Berkeleyen og dette medfører nok endel negativ feedback etter som jeg har lest, spesielt kan dette ha innvirkning på dynamikken. Også utifra tidligere erfaringer virker det som om lyden med en preamp i kjeden kan ytterligere forsterkerke det jeg ønsker i form av klangfarger og dynamikk selv om det skal sies at det slett ikke er dårlig her nå.
    En annen ting jeg reagerer litt på er at Cary sier blokkene trenger 5 minutter oppvarming før de spiller bra !? Dette er så missvisende som det går ann. Det spiller heller dårlig de første 20 minuttene før det da begynner og åpne seg opp og alt kommer til sin rett. Mrk. at dette er fra kaldstart og ikke fra Standby til ON, så jeg tar ett forbehold her men uansett verdt å merke da jeg satt tilbake litt slukøret tilbake når jeg skrudde blokkene på første gangen -:)

Alt i alt er jeg meget fornøyd og selv om blokkene ikke er innspilt enda er det som kommer videre en ren bonus.

KentOve

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.09.2008
    Antall liker
    8
    Sted
    Karmøy
    Utrolig flotte disse Cary rør monoblokkene!

Ut i fra det du skriver, forstår jeg på deg at du over lengre tid har tenkt på og få teste ut rør på Marten. Lurer derfor på om det har vært andre rør forsterkere oppe til vurdering/test før du bestemte deg å gå for Cary ? Viss det har seg sånn at det har vært andre rør forsterkere oppe til kamp mot Cary, hadde det vært hyggelig om du kunne fortelle oss hvilke disse var, og hva som fikk deg til å velge Cary :)

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    KentOve skrev:
    Utrolig flotte disse Cary rør monoblokkene!

Ut i fra det du skriver, forstår jeg på deg at du over lengre tid har tenkt på og få teste ut rør på Marten. Lurer derfor på om det har vært andre rør forsterkere oppe til vurdering/test før du bestemte deg å gå for Cary ? Viss det har seg sånn at det har vært andre rør forsterkere oppe til kamp mot Cary, hadde det vært hyggelig om du kunne fortelle oss hvilke disse var, og hva som fikk deg til å velge Cary :)
    Takker !

Det sto mellom EAR 509, Wavac eller disse Cary blokkene alle har vel sine likheter og selvom jeg ikke hadde muligheter til å prøve alle hjemme i stuen hadde jeg gode indikasjoner på at alle ville matche Birdene ganske bra utifra hva jeg har lest og erfaringer fra de jeg har hatt kontakt med.

-----

Passerer såvidt 25 timer med blokkene nå og det er som cappuccino sier det spiller musikk med stor M :)

EiK

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Antall liker
    726
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    4
    !

Gratulerer med nye rørmonoblokker, Johnny

Et flott oppsett som jo må låte bra, kan ikke tenke annet ;D

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.487
    Torget vurderinger
    13
    !

EiK skrev:
    Gratulerer med nye rørmonoblokker, Johnny

Et flott oppsett som jo må låte bra, kan ikke tenke annet ;D
    Takk for gratulasjoner Eik !

Det låter annerledes med rør det skal sies, tok litt tid før jeg fikk taket på den nye lyden men etter innspilling og noen timer å bli kjent med lyden kan jeg skjønne at mange liker rør så godt !

Seriøst ! - jeg må gjøre noe med den finsishen på disse Absorbent platene mine ;D

Vedlegg

torem

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Antall liker
    831
    johnnygrandis skrev:
    torem skrev:
    johnnygrandis skrev:

He he, tja faktisk har vi vært inne på tanken med el-bil men syntes det er uendelige mange problemer med disse bilene enda så det avventes fra mitt hold.

Marten og klasse D, ja kanskje det blir våres neste valg på Marten torem - Tviler litt når vi syntes rør fungerer så bra som det gjør.. Men er ikke M-ampen fra Marten klasse D da ?
    Ja, må jo være gøy å teste ut rør når det fungerer så bra som det gjør på Marten. Jeg burde "turt" å prøve rør selv også. Jeg kjenner jo alt for lite til M-amp til å uttale meg, men mulig de mangler litt av gløden fra rør :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn