Får vi vote mulighet også? DAMN. Blir morro detta ;D
Vedlegg
-
384.4 KB Visninger: 534
Kanonbra tiltak dette , Taskeladdn er Konge ;DDa stakk jeg avgårde... Satser på at det er kommet mange gode forslag ang adresse når jeg kommer tilbake... Her er den midlertidige adressen.. http://www.hjemmesideservice.com/testing
Nah, jeg kommer til å koble cdspilleren i Denon'en analogt og så går det videre til 556'en tenker jeg. På lengre sikt skal jeg bytte ut 2106'en med rørpre'en jeg har, men først må jeg sende den til USA for en liten oppgradering. Koste peng!Ja absolutt!! Som sagt så funka det bra med Denon 3805 og Meridian 555..
Men skal du kjøre CD spilleren rett i 556en når du får X1 kabelen? Jeg prøvde det med Sonyen og 557 og det var øredøvende høyt selv når spilleren stod på minimum..
;D Låter hinsides bra IV. Skjønner godt din begeisting. Og jeg vet noe ikke dere vet. Time will show ;D ;D
Dipol??;D Låter hinsides bra IV. Skjønner godt din begeisting. Og jeg vet noe ikke dere vet. Time will show ;D ;D
Haaaallooo! Tenkte å fortelle litt om min beste lytteopplevelse noen sinne, det var rett og slett ubeskrivelig og jeg opplevde den idag ;D Jeg var innom Strandberg her i Skien og skulle høre på et par Patos og noe elektronikk. Endte opp med at jeg bestilte et par b410, en yamaha stereo forsterker, Yamaha cdspiller og litt ekstra stash, blant annet et par mit kabler Så stod jeg da å snakket med snorre en stund og tilslutt så jeg drømme oppsettet; Patos Symphonic IV med et rent Electrocompaniet oppsett. 700 Electrocompaniet watt på hver høyttaler! Dette låt helt sinnsykt! Fra de øverste frekvenser og ned til den kjellerdype bassen var alt en eneste drøm, jeg ble helt forelsket så nå er det bare å spare Vil nå erklære meg totalfrelst Patosvenn 8)
Forresten så fortalte snorre meg etter litt skryting av anlegget(fra meg) at han sitter med nøyaktig samme hjemme. Den HELDIGGRISEN Jaja jeg ble trøstet med at han ikke begynte med det beste han heller så... Jaja, Patos er merket!
Racket er jeg meget fornøyd med. Koster litt, men veldig godt fornøyd. Fleksibelt, solid og ikke minst pent i mine øyne.Hei igjen, takk for en fin velkomst som patos venn ;D Bilder kommer etterhvert men først skal jeg skaffe meg nytt rack, har lyst på et som ligner ditt Thomand. Det hadde passet meg perfekt! Uansett, nå synes jeg du skal fortelle hva som kommer, hva skal skje med symphonicene? Har ikke råd til dem men er uansett nysgjerrig Og blir de enda bedre enn de er nå skal jeg ta med et par cd'er, en sovepose og bo på strandberg en stund ;D("prøvelytte" )
Morsomt å høre at også andre handlet patos hos Snorre, tror han er en meget god Patos venn
Jepp. Skal prøve å få tatt noen bilder i løpet av dagen for å legge ut på siden "vår" ;DVart en ekstra lang ferie.. =) Godt =)
Jeg kommer til å bestille navn til hjemmesiden på mandagen.. Hadde vært greit on noen hadde registrert seg på siden og testet ut forumet.. Slik at jeg får rettet opp alle småfeil får man "åpner" den..
Det er bare å trykke signup øverst på siden når man er inne på forum delen..
www.hjemmesideservice.com/testing
Har kun hørt apex hos pmaudio. Lyrix gold har jeg derimot hørt hjemme, og da samtidig med 402. Jeg endte da opp med 402, da krixen ble litt giftig i mellomtonen i mitt rom. Krixen hadde overraskende nok også litt mer bass.thomand, prøvde ikke du ut Krix Apex 3 for en stund tilbake? I så fall hva var inntrykket?, feks samenlignet med L 302?
Beklager... Var ikke meningen.. Er enda på ferie... Reiser sørover først på søndagen.. Men nå er siden oppe å går.. Test ivei =)Taskeladdn: Tror siden er nede for øyeblikket. Kommer ikke inn på den. Kan det stemme?
En utrulig hyggelig og intresang pm var det og =)Du har forresten en pm på patos forumet taskeladdn.
Jeg er der jeg... Ikke særlig aktiv så langt, men...Hvor mange av dere har fått meldt dere inn da? Er det bare meg og taskeladdn til nå?
Den virker fint for meg.
Mvh. Johan