Jada! Flere bilder kommer når jeg bare får rydda litt her og satt opp rør-pre'en.Dette blir jo bra Inter!! Må si jeg liker designet på de Meridian effektene ;D
Jeg vet ikke hvordan SV-233 vill funke på dine Basic.Da var en Vincent sv-233 bestillt... håper jeg blir fornøyd med det, hehe
Etter å vært uten lyd i patosene siden påske blir nok alt bra!
Det gjenstår å se da... håper jeg får hentet den til uka.Jeg vet ikke hvordan SV-233 vill funke på dine Basic.
Jeg brukte SV-233 i ca et år på mine Lyric 402. Det låt forsåvidt greit,men ble veldig slitsom å høre på i lengden.
Tøff forsterker er det hvertfall. Håper du blir fornøyd.
Det er ikke Placebo Inter! Mk II er av en annen verden, størrelse, detaljering, you name it! Du kan forvente mye forbedring de neste ukene ;DOm 3 timer skal jeg opp på Rigetjønn å oppgradere 402'ene mine til mkII! Wee
Hva kan jeg forvente ?
Edit: Jobben er gjort! Jeg skal la dem spille inn et par timer før jeg sier noe mer om saken.
Edit: Raist.. du som har hørt begge versjonene.. jeg hører ting her som jeg er SIKKER på dem ikke fikk frem like bra før. Er det bare Placebo eller er dette the real deal?
Wow!
Det ligger en LYNGDORF SDAI 2175 på bruktmarkedet som jeg er litt nyskjerrig på.
Noen som har en formening om hvordan denne vil fungere på Lyric 402?
Spennende det der Thomand!! Skal du gjøre noe med internkabling når du først er i gang? Du må legge ut en worklog her ;DNå skal 302ene mine under kniven. Nye flotte polypropylen Solen kondiser er bestillt. Koster ikke allverden av verken penger eller arbeid, så verdt ett forsøk.
Og noe helt annet. Gode nyheter. PMaudio skal 99% sikkert begynne å selge BCD spikes igjen. Oh-lala. Ikke forskjell på spikes, hææ hæ. Yeah right. Koster skjorta, men verdt å gå naken for. ;D
Det jeg hørte av den var et meget godt perspektiv og fokus men ga for lite i bassen til B&W 703. Ja, den er ganske så korrekt tror jeg(for korrekt for en del?).Vet ikke, men det jeg har hørt av lyngdorf/tact tidligere har vært utrolig kjedelig. Veldig korrekt hvis man kan si det sånn, men ingen magi.
Internkablingen blir som den blir. Har tidligere testet litt forskjellig, men endte opp med orginalkablene igjen. Moen har tydeligvis ikke brukt de uten grunnSpennende det der Thomand!! Skal du gjøre noe med internkabling når du først er i gang? Du må legge ut en worklog her ;D
Fant et par i trondheim.Har du bestillt 302? Grattis
Da styrer jeg glatt unna den forsterkeren.Hadde denne noen måneder sammen med 402 og må si meg enig med Thomand.. Ikke noe magi.. Den gjorde bare jobben sin liksom....
Hvis du mener at Patos er en typisk rock'n'roll høyttaler så kan jeg garantere at du ikke har hørt Symphonic serien, er ikke mye typisk rock'n'roll over de. De spiller akustisk i aller beste stil. Ikke koster de så mye som en tilsvarende (les:like god) Proac ville ha gjort. ;DDet jeg hørte av den var et meget godt perspektiv og fokus men ga for lite i bassen til B&W 703. Ja, den er ganske så korrekt tror jeg(for korrekt for en del?).
Litt motsatt kvaliteter av Patos? Den tror jeg ikke passer Patos likerne. Patos er vel best til rock tenkte jeg da jeg hørte 402. Ikke helt i tetsjiktet når akustisk materiale skal gjenskapes i stua?
Kan fortelle at 510'ene liker seg veldig godt her i Skien ;DDa er patosene pakket ned og drar nok til skien på lørdag, så er det bare og vente på 302mkII... Ble tomt i stua nå gitt.
Jeg tror degHvis du mener at Patos er en typisk rock'n'roll høyttaler så kan jeg garantere at du ikke har hørt Symphonic serien, er ikke mye typisk rock'n'roll over de. De spiller akustisk i aller beste stil. Ikke koster de så mye som en tilsvarende (les:like god) Proac ville ha gjort. ;D