Det er Audioaktøren i Horten som forhandler Sound Smith pickuper.Takket være en hyggelig samtale hos Audio art så kommer forhåpentligvis denne til Trøndelag over nyåret, skal bli spennende og se hvordan ting lyder etter denne kommer inn i kjeden! Forsåvidt like spennende å se om jeg får satt den opp riktig
Vis vedlegget 173711
Ja nå begynner det å dra seg til her hjemme, nesten synd at elektrostatene får reisepass i løpet av året, men regner med at erstatteren har noen fortrinn som oppveier ulempeneSweet
Beklager, skrivefeil fra min side. Forøvrig takk for en kjapp og hyggelig handel!Det er Audioaktøren i Horten som forhandler Sound Smith pickuper.Takket være en hyggelig samtale hos Audio art så kommer forhåpentligvis denne til Trøndelag over nyåret, skal bli spennende og se hvordan ting lyder etter denne kommer inn i kjeden! Forsåvidt like spennende å se om jeg får satt den opp riktig
Vis vedlegget 173711
Mvh Terjetroll
Jeg har ikke store erfaringer med pickuper, men denne gjør helt klart gode ting med lyden. Kort fortalt så er vel det mer kjente begrepet PraT i mine øyne definerende for Otello pickupen. Vinyl samlingen bare øker og øker, og jeg tilbringer så mye tid som mulig foran spilleren. Bare kos og hygge for å si det mildtSpennende Per, Soundsmith er upløyd territorium for min del og, følger med!
Vis vedlegget 183175
/ Morten