PIEGA's venner :-)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Cliffmeister

    Medlem
    Ble medlem
    03.08.2020
    Innlegg
    19
    Antall liker
    55
    Sted
    Trøndelag
    Rart de ikke lager dette selv all den tid MLS 3 er såpass mye svakere i bassen enn feks C711 som er meget god her.
    Vil tro det er handler mye om økonomi, da det vil være kostbart å utvikkle en sub for dette segmentet. Spessielt når de ikke har et vell etablert marked for sub fra før. Men dette er synsing fra min side vel og merke😉 Skal du få en rask nok sub for master serien er du helt avhengig av et stort element, for å henge på hurtigheten til selve ht. Da blir det jo også veldig kostbart med en gang😅
     

    Hifisnurr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    476
    Antall liker
    487
    Sted
    Oslo
    Slaver gjør at konstruksjonen kan tune bassen lavere med slavene. For å få liv i bassene, en høykvalitets didital effekt forsterker. De går aldri tomme for strøm. Har selv ett beist til å drive mine Piega. Tviler på at noen ville klaget på hvordan de driver Coax elementet heller. En annen ting er strøm rens. Har nylig fått installert ett DC filter før trafoene. Det fjerner all støy fra dimmere og all slags forurensing fra strømnettet. Da slipper trafoene å jobbe med å fjerne den selv. Stor forbedring. Og ikke dyrt.
    God helg Piega folk :p
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.447
    Antall liker
    2.293
    Sted
    Endor
    Bass er viktig, ser på dette nå for tiden, synes det er mye nyttig her
    Litt home-theatre fokus her men mye å hente for oss stereo gutta også :cool:
    EDIT: Dette er folk som vet hva de snakker om, Anthony Grimani tar $7000 for en installasjonsjobb ...



     
    Sist redigert:

    Hifisnurr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    476
    Antall liker
    487
    Sted
    Oslo
    Fet Sub. Har sett at mange av gutta bygger basstårn. Så blir de fort lei. En bra velfungerende sub funker i stua, dersom den ikke tar opp for mye plass.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.396
    Antall liker
    1.867
    Torget vurderinger
    8
    Hahaha...
    Vet dere? 40.2 trøkker mer og spiller tøffere enn Klipsch RP280F 😁👍
    Rammstein her nå


    Hadde storebror 60.2 fantastisk høyttaler men som de fleste andre kjøpehøyttalere så mangler de litt mellombass og blir litt for snille for meg som nå har Klipsch Heritage men ja fine høyttalere
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.447
    Antall liker
    2.293
    Sted
    Endor
    Kunne tenke å prøve ut 2 sub i kombinasjon med mine Coax 90.2. Matcher disse bra med Piega og er de du har raske nok slik at de forsvinner og hjelper til i bunn uten at de henger etter? Stor forskjell med og uten sub?
    Jeg tror ikke det har så mye med kjapphet på sub å gjøre, mye mere det å ha kontroll på tid og fase = digital pre med korreksjon i fase og tid, a.la Anthem STR Pre eller Trinnov.... (Lyngdorf og NAD fikser dessverre ikke dette fullt ut mener jeg; da de ikke har korreksjon for fase) når dette sitter så faller ting på plass .... @Kalle Klovn er en som har gått fremst i bresjen for akkurat dette og alle som har gjort det samme mener han har rett, såvidt jeg vet .... jeg er også der nå og opplever enorm forskjell når dette kommer på plass :cool:
     
    Sist redigert:

    eral

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2014
    Innlegg
    234
    Antall liker
    349
    Sted
    Son
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tror ikke det har så mye med kjapphet på sub å gjøre, mye mere det å ha kontroll på tid og fase = digital pre med korreksjon i fase og tid, a.la Anthem STR Pre eller Trinnov.... når dette sitter så faller ting på plass .... @Kalle Klovn er en som har gått fremst i bresjen for akkurat dette og alle som har gjort det samme mener han har rett, såvidt jeg vet .... jeg er også der nå og opplever enorm forskjell når dette kommer på plass :cool:
    Sitter nå og lytter til rolig musikk med Vanessa Fernandez🤗 og selv om mine 90.2 spiller ned mot 26Hz så må jeg dra på litt for å få litt tyngde i bassen😄innbiller meg at et par sub ville bidratt til mere tyngde i bunn ved lave spillenivåer. Men det krever nok litt tuning for å få sub til fungere sømløst...muligens en form for digital romkorreksjon.. noe jeg ikke har i oppsett i dag.
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.447
    Antall liker
    2.293
    Sted
    Endor
    Sitter nå og lytter til rolig musikk med Vanessa Fernandez🤗 og selv om mine 90.2 spiller ned mot 26Hz så må jeg dra på litt for å få litt tyngde i bassen😄innbiller meg at et par sub ville bidratt til mere tyngde i bunn ved lave spillenivåer. Men det krever nok litt tuning for å få sub til fungere sømløst...muligens en form for digital romkorreksjon.. noe jeg ikke har i oppsett i dag.
    Jeg spilte med subwoofere uten digital korreksjon og opplevde mye på lykke og fromme, fikk det til å sitte bra, men når Trinnov kom inn ..... fyttirakkern; men smaker det så koster det :ROFLMAO:
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.608
    Antall liker
    3.202
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Sånn for ordens skyld så har jeg to stk Piega PSub1 mk ii stående uten å bli brukt. Det funket knall sammen med Coax70. Bare gi lyd hvis noen er interessert.
     

    Ken-Nor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Innlegg
    1.069
    Antall liker
    4.280
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    2
    Kunne tenke å prøve ut 2 sub i kombinasjon med mine Coax 90.2. Matcher disse bra med Piega og er de du har raske nok slik at de forsvinner og hjelper til i bunn uten at de henger etter? Stor forskjell med og uten sub?
    Ja, jeg synes de matcher veldig bra. Det er lukkede, raske subber som passer bra til musikk. Jeg bruker også Anthem's romkorreksjon for å integrere subbene med Piegaene. Jeg korrigerer opp til 300hz og kjører kun Piegane ned til 80hz, der tar AS sub1 over.
    Av høyttalerne jeg har hatt i hus er Piegane de som klarer seg best uten sub. Jeg spilte en del uten sub i starten og kunne fint levd med det, men når man har to subber stående så foretrekker jeg å bruke de.
    Men, jeg vil si at den største forskjellen ligger i det å ha en godt system for å integrere subbene med frontene. Hvis jeg ikke hadde hatt det så tror jeg at jeg hadde droppet subbene. For jeg ønsker absolutt ikke at det skal gå utover Piegane's evne til å spille så raskt og presist som de gjør, for det var en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte de.
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Ja, jeg synes de matcher veldig bra. Det er lukkede, raske subber som passer bra til musikk. Jeg bruker også Anthem's romkorreksjon for å integrere subbene med Piegaene. Jeg korrigerer opp til 300hz og kjører kun Piegane ned til 80hz, der tar AS sub1 over.
    Av høyttalerne jeg har hatt i hus er Piegane de som klarer seg best uten sub. Jeg spilte en del uten sub i starten og kunne fint levd med det, men når man har to subber stående så foretrekker jeg å bruke de.
    Men, jeg vil si at den største forskjellen ligger i det å ha en godt system for å integrere subbene med frontene. Hvis jeg ikke hadde hatt det så tror jeg at jeg hadde droppet subbene. For jeg ønsker absolutt ikke at det skal gå utover Piegane's evne til å spille så raskt og presist som de gjør, for det var en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte de.
    Jeg har/hadde en JL F113 sammen med Classic 80.2. Den sluttet å virke for et par måneder siden og jeg opplevde enorm forskjell og kjøpte nesten 2stk Arendal Sub 2s. Men så kom jeg over Coda-forsterkersettet og det var nesten som å sette en sub i systemet igjen...i mellomtiden bestilte jeg et aktivt delefilter, XM66 fra Marchand electronics. Det står nå ubrukt, men jeg tenker fremdeles å sette inn sub for fundamentets skyld, men jeg har endret litt syn på subens oppgave etter at det gikk opp for meg hva Coda-settet er i stand til. Muligens går jeg for en Arendal 2v og deler helt nede ved 40hz. Men den suben jeg egentlig ønsker meg er nok B&W DB1D..
     

    eral

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2014
    Innlegg
    234
    Antall liker
    349
    Sted
    Son
    Torget vurderinger
    1
    Ja, jeg synes de matcher veldig bra. Det er lukkede, raske subber som passer bra til musikk. Jeg bruker også Anthem's romkorreksjon for å integrere subbene med Piegaene. Jeg korrigerer opp til 300hz og kjører kun Piegane ned til 80hz, der tar AS sub1 over.
    Av høyttalerne jeg har hatt i hus er Piegane de som klarer seg best uten sub. Jeg spilte en del uten sub i starten og kunne fint levd med det, men når man har to subber stående så foretrekker jeg å bruke de.
    Men, jeg vil si at den største forskjellen ligger i det å ha en godt system for å integrere subbene med frontene. Hvis jeg ikke hadde hatt det så tror jeg at jeg hadde droppet subbene. For jeg ønsker absolutt ikke at det skal gå utover Piegane's evne til å spille så raskt og presist som de gjør, for det var en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte de.
    Jeg synes egentlig at 90.2 klarer seg bra på egen hånd uten sub og spesielt etter jeg fikk monoblokkene fra PS Audio så spiller de bra med dypbass. Det er kun ved lave spillnivåer at jeg savner litt fundament og tyngde. Utfordringen blir nok hvordan dette kan integreres uten at sub'ene påvirker den gode lyden fra front høyttalerne. Eneste måten er vel å teste ut med fare for å måtte gå til innkjøp av prosessor og romkorreksjon for å få det optimalt:unsure:
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Jeg synes egentlig at 90.2 klarer seg bra på egen hånd uten sub og spesielt etter jeg fikk monoblokkene fra PS Audio så spiller de bra med dypbass. Det er kun ved lave spillnivåer at jeg savner litt fundament og tyngde. Utfordringen blir nok hvordan dette kan integreres uten at sub'ene påvirker den gode lyden fra front høyttalerne. Eneste måten er vel å teste ut med fare for å måtte gå til innkjøp av prosessor og romkorreksjon for å få det optimalt:unsure:
    Sjekk ut delefilterne fra Marchand. Jeg valgte Xm66-xlr da denne har valgfri delefrekvens, både høy-og lavpassfilter. Og en såkalt damping-control for å øke/senke nivået akkurat rundt delefrekvensen. Dette er helt støyfritt, håndlaget produkt. Dog uten fjernkontroll, dsp osv så man må fremdeles bruke ørene.
     

    Ken-Nor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Innlegg
    1.069
    Antall liker
    4.280
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    2
    Jeg synes egentlig at 90.2 klarer seg bra på egen hånd uten sub og spesielt etter jeg fikk monoblokkene fra PS Audio så spiller de bra med dypbass. Det er kun ved lave spillnivåer at jeg savner litt fundament og tyngde. Utfordringen blir nok hvordan dette kan integreres uten at sub'ene påvirker den gode lyden fra front høyttalerne. Eneste måten er vel å teste ut med fare for å måtte gå til innkjøp av prosessor og romkorreksjon for å få det optimalt:unsure:
    Ja, det tviler jeg ikke på at de gjør. Største forbedringen her ble som nevnt gjort med korreksjon og integrering, for å få kontrollert og strammet opp i bassen. Godt mulig jeg kunne ratta meg fram til et ganske likt resultat uten subber, for Pieagene fremstår virkelig som en veldig komplett høyttaler i forhold til andre merker jeg har hatt innom, som jeg virkelig har følt at jeg har måttet supplerer med sub for å få lyden jeg ønsker.
    Når det gjelder PS Audio så har jeg virkelig fått øynene (og ørene) opp for det merket etter at jeg hadde en runde med demo og hjemlån av noen forskjellige phono pre-amper. Det var så bra lyd i PS Audio's stellar phono i mine ører og i mitt anlegg, så jeg endte opp med å kjøpe den. Så, da er også ''PS-frøet'' sådd når det kommer til fremtidig utskiftninger av annen elektronikk. Når phono pre-ampen kan låte så bra er jeg veldig interessert i å finne ut hva annet utstyr fra den gjengen kan gjøre med lyden hos meg :)
     

    eral

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2014
    Innlegg
    234
    Antall liker
    349
    Sted
    Son
    Torget vurderinger
    1
    Ja, det tviler jeg ikke på at de gjør. Største forbedringen her ble som nevnt gjort med korreksjon og integrering, for å få kontrollert og strammet opp i bassen. Godt mulig jeg kunne ratta meg fram til et ganske likt resultat uten subber, for Pieagene fremstår virkelig som en veldig komplett høyttaler i forhold til andre merker jeg har hatt innom, som jeg virkelig har følt at jeg har måttet supplerer med sub for å få lyden jeg ønsker.
    Når det gjelder PS Audio så har jeg virkelig fått øynene (og ørene) opp for det merket etter at jeg hadde en runde med demo og hjemlån av noen forskjellige phono pre-amper. Det var så bra lyd i PS Audio's stellar phono i mine ører og i mitt anlegg, så jeg endte opp med å kjøpe den. Så, da er også ''PS-frøet'' sådd når det kommer til fremtidig utskiftninger av annen elektronikk. Når phono pre-ampen kan låte så bra er jeg veldig interessert i å finne ut hva annet utstyr fra den gjengen kan gjøre med lyden hos meg :)
    Darren Myers hos PS Audio som utviklet Stellar phono-pre er også mannen bak M1200 blokkene mine så han er tydelig en mann som vet hva han driver med👍Jeg testet ut både Bryston, Vera Audio og Cary mot PS Audio og alle var bra men PS Audio blokkene hadde noe helt spesielt som de andre ikke hadde...M1200 har rør på inngangen og klasse D 1200W på utgangen som gjør de etter min mening uslåelig i denne prisklassen.
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Darren Myers hos PS Audio som utviklet Stellar phono-pre er også mannen bak M1200 blokkene mine så han er tydelig en mann som vet hva han driver med👍Jeg testet ut både Bryston, Vera Audio og Cary mot PS Audio og alle var bra men PS Audio blokkene hadde noe helt spesielt som de andre ikke hadde...M1200 har rør på inngangen og klasse D 1200W på utgangen som gjør de etter min mening uslåelig i denne prisklassen.
    Utrolig moro når det klaffer, selv har jeg prøvd veldig mange ulike forsterkersett på mine Classic 80.2 og jeg holdt nesten på å gi opp i den forstand at jeg ikke trodde jeg kom utenom suber for å bli fornøyd. Så ramlet jeg over en Coda 15.5 og fikk hakeslepp, den gav meg alt jeg kunne ønsket meg og mere til. Så kjøpte jeg 07X pre-ampen og fikk enda mer...
    Så får vi se om det blir Piega i fortsettelsen også, tenker på et høyttalerbytte til høsten. Vi får se...
     

    Cliffmeister

    Medlem
    Ble medlem
    03.08.2020
    Innlegg
    19
    Antall liker
    55
    Sted
    Trøndelag
    Personlig god erfaring med McIntosh på Piega, føler det er en knall god match. Uansett tror jeg Piega gennerelt sett trenger tilgang til godt med strøm for å virkelig åpne seg skikkelig. Potente HT er det isf, med høy morrofaktor og samtidig bunnløs detaljrikdom.
    @larkrla blir spennende å se hva som evt blir erstatte classic 80.2, stor sko å fylle. Noe du har sett deg ut eller?
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Personlig god erfaring med McIntosh på Piega, føler det er en knall god match. Uansett tror jeg Piega gennerelt sett trenger tilgang til godt med strøm for å virkelig åpne seg skikkelig. Potente HT er det isf, med høy morrofaktor og samtidig bunnløs detaljrikdom.
    @larkrla blir spennende å se hva som evt blir erstatte classic 80.2, stor sko å fylle. Noe du har sett deg ut eller?
    Må høre litt forskjellig. Det jeg liker med 80.2 er jo det herlige trøkket kombinert med den nydelige C1-coaxen. Noen ganger tenker jeg at noe mindre nivå i mellombassen i bytte mot en tørrere, mer kontant type bass hadde vært saker. Holografi kunne også vært et par hakk bedre, må vel da se på noe med smalere baffel. Om det blir Piega blir det nok C711. Har snakket med Duet’, de anbefaler også en lytt til Focal Sopra 3, de kjenner mine preferanser. Er også nysgjerrig på noen av de større fra Audio Physic, synes de har en fantastisk dynamikk. Fyne F704....det er mange fristelser der ute. Men ingen tvil om at Piega er meget bra saker.
     

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.447
    Antall liker
    2.293
    Sted
    Endor
    Jeg synes Soulution funker utrolig bra på Piega, men dd koster jo mere enn 10 kroner da :ROFLMAO:
     

    supercharger2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.07.2003
    Innlegg
    260
    Antall liker
    345
    Torget vurderinger
    1
    Må høre litt forskjellig. Det jeg liker med 80.2 er jo det herlige trøkket kombinert med den nydelige C1-coaxen. Noen ganger tenker jeg at noe mindre nivå i mellombassen i bytte mot en tørrere, mer kontant type bass hadde vært saker. Holografi kunne også vært et par hakk bedre, må vel da se på noe med smalere baffel. Om det blir Piega blir det nok C711. Har snakket med Duet’, de anbefaler også en lytt til Focal Sopra 3, de kjenner mine preferanser. Er også nysgjerrig på noen av de større fra Audio Physic, synes de har en fantastisk dynamikk. Fyne F704....det er mange fristelser der ute. Men ingen tvil om at Piega er meget bra saker.
    morsomt om du går til Sopra 3. da går du motsatt vei i forhold til meg.
     

    supercharger2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.07.2003
    Innlegg
    260
    Antall liker
    345
    Torget vurderinger
    1
    Da kan jo du fortelle litt om forskjellene mellom dem slik du opplever det😊

    Edit: er det Coax 711 du har nå?
    Jeg har Piega 80.2. I forhold til Sopra 3 er de mer potente i bunnen så de klarer seg bedre uten subber. Det er viktig for meg selv om jeg ofte bruker subber med 60 hz deling. Piegaene går endel dypere (24hz i mitt rom) og har mye større kassevolum og membranflate. Ble aldri helt komfortabel med toppen i Sopra. Her er Piega sin Coax veldig lett å like.
     

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.098
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har Piega 80.2. I forhold til Sopra 3 er de mer potente i bunnen så de klarer seg bedre uten subber. Det er viktig for meg selv om jeg ofte bruker subber med 60 hz deling. Piegaene går endel dypere (24hz i mitt rom) og har mye større kassevolum og membranflate. Ble aldri helt komfortabel med toppen i Sopra. Her er Piega sin Coax veldig lett å like.
    Ja, har aldri vært borti noen som ikke har likt Coaxen til Piega. Og det er jo nettop beryllium-diskanten til Focal som er litt vanskeligere å matche. Har heldigvis god tid på meg..og må jo ikke bytte heller.
     

    supercharger2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.07.2003
    Innlegg
    260
    Antall liker
    345
    Torget vurderinger
    1
    Ja, har aldri vært borti noen som ikke har likt Coaxen til Piega. Og det er jo nettop beryllium-diskanten til Focal som er litt vanskeligere å matche. Har heldigvis god tid på meg..og må jo ikke bytte heller.
    Jeg er usikker på den Beryllium diskanten.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Hvis vi tar Focal Electra 1037 be, så låt den ikke noe spesielt flott i mitt anlegg. Låt mer som noe greier som ikke koster noe..
    Ingenting feil, men heller ikke noe å juble for. Var liksom helt greit, men ikke mer enn det.
    Usher imponerte derimot mye mer til halve prisen.
    Og nå Piega enda litt billigere enn Usher og enda bedre totalt sett. 😊👍
     

    supercharger2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.07.2003
    Innlegg
    260
    Antall liker
    345
    Torget vurderinger
    1
    Hvis vi tar Focal Electra 1037 be, så låt den ikke noe spesielt flott i mitt anlegg. Låt mer som noe greier som ikke koster noe..
    Ingenting feil, men heller ikke noe å juble for. Var liksom helt greit, men ikke mer enn det.
    Usher imponerte derimot mye mer til halve prisen.
    Og nå Piega enda litt billigere enn Usher og enda bedre totalt sett. 😊👍
    testet du Legacy hos deg nylig?
     

    supercharger2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.07.2003
    Innlegg
    260
    Antall liker
    345
    Torget vurderinger
    1
    Var Electra jeg hadde her siste korte periode..1 mnd max?
    Legacy, hva er det, holdt jeg på å si?
    Bare så noen bilder hjemme hos en med hvite Piega Classic 40.2, tenkte det var hos deg kanskje. Legacy er amerikanske spennende saker.
     

    pp

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.05.2003
    Innlegg
    366
    Antall liker
    56
    Hei.
    Har Piega Classic 7.0 og Bluesound Powernode 2i. Hører kun via Spotify Connect, og alltid på lavt lydnivå. Lyden er bra. Men vil ha enda bedre. Derfor vurderer jeg ny forsterker 15-30.000 ca. Har satt opp et par alternativer:

    - Hegel H95 (har den på hjemlån, og det låter bra!)
    - Naim Uniti Atom (ikke mulighet til å lytte til )

    Atom er dobbelt så dyr, men har HDMI ARC og mulighet til å stille opp bassen på lavt lydnivå, noe som kan være fint for mine middelaldrende ører 👂

    Noen som har en formening om Atom'en på Piegaene? Hvordan er lyden sammenlignet med Hegel H95?
     
    Sist redigert:

    Hifisnurr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    476
    Antall liker
    487
    Sted
    Oslo
    Hei.
    Hatt Piega Classic 7.0 og Bluesound Powernode 2i. Hører kun via Spotify Connect, og alltid på lavt lydnivå. Lyden er bra. Men vil ha enda bedre. Derfor vurderer jeg ny forsterker 15-30.000 ca. Har satt opp et par alternativer:

    - Hegel H95 (har den på hjemlån, og det låter bra!)
    - Naim Uniti Atom (ikke mulighet til å lytte til )

    Atom er dobbelt så dyr, men har HDMI ARC og mulighet til å stille opp bassen på lavt lydnivå, noe som kan være fint for mine middelaldrende ører 👂

    Noem som har en formening om Atom'en på Piegaene? Hvordan er lyden sammenlignet med Hegel H95?
    Spotify er fyfy. Det første som skal bort. Det finnes mye bra brukt. Ingen av alternativene over etter min mening.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn