BunnSolid
Hi-Fi entusiast
SOLD?Nope!
Vedlegg
-
39.8 KB Visninger: 692
Den får nok av kjærlighet Niels, bare spør kona mi Kun midlertidig lagring og vaakumpakket pga at jeg tidligere har fått irr på forsterker ved lagring, har irritert meg veldig og vil ikke gjøre den feilen igjen. Hvordan får jeg visning av anlegget mitt nederst ved innlegg sånn som du har?Skal du likevel ikke bruke den, eller se på den, da kan du bare sende den til meg, da vet du den blir sett på med kjærlige øyne hver eneste dag!
Fy flate den var fin!
Det høres bra ut HWF.Når du har fått bedre plass post gjærne noen bilder av systemet.CT+SX,Blir det PL også?Takk for det RS! Dette er så originalt som det kan bli, har kun gitt den noen strøk med teakolje får å få frem den varme gløden igjen. Skal ikke gjemmes bort, kun midlertidig da jeg ikke har plass i leiligheten nå. Jeg har planer for den, har en SX-1250 som skal inn i systemet også
Takk for tipset Ulf. Kjenner igjen de ja, kan ikke huske at følger med på nyinnkjøte hi-fi komponenter. Skal legge inn de fremoverLitt Silica Gel før du setter den bort, kan være en god investering. En nesten gratis forsikring mot fukt og irring - f.eks. noe slikt:
Fuktabsorber Silica Gel fuktsluker (10 poser) [SG-9965] - kr�20,00 : F10.no - Nettbutikk for datautstyr, foto, video, TV og elektriske artikler., Velkommen til vår nettbutikk
Jepp, har en PL-530 som får litt TLC nå, men den har dessverre sprekk i lokket. Vanskelig å finne nytt lokk dessverre... Jeg drømmer om 570`n din, den var bare rålekker. Gratulerer med den, ikke ofte man snubler over noe såntDet høres bra ut HWF.Når du har fått bedre plass post gjærne noen bilder av systemet.CT+SX,Blir det PL også?Takk for det RS! Dette er så originalt som det kan bli, har kun gitt den noen strøk med teakolje får å få frem den varme gløden igjen. Skal ikke gjemmes bort, kun midlertidig da jeg ikke har plass i leiligheten nå. Jeg har planer for den, har en SX-1250 som skal inn i systemet også
Takk!Ikke alle mine ebay kjøp som har vært så bra som denneJepp, har en PL-530 som får litt TLC nå, men den har dessverre sprekk i lokket. Vanskelig å finne nytt lokk dessverre... Jeg drømmer om 570`n din, den var bare rålekker. Gratulerer med den, ikke ofte man snubler over noe såntDet høres bra ut HWF.Når du har fått bedre plass post gjærne noen bilder av systemet.CT+SX,Blir det PL også?Takk for det RS! Dette er så originalt som det kan bli, har kun gitt den noen strøk med teakolje får å få frem den varme gløden igjen. Skal ikke gjemmes bort, kun midlertidig da jeg ikke har plass i leiligheten nå. Jeg har planer for den, har en SX-1250 som skal inn i systemet også
Så også de der, men ingen specs der heller. Og den første er "out of stock". Kunne vært interessant med specs, slik at jeg kan søke etter evt. alternativer.
Prøv denne : www.Facebook.com/Hifivintage eller en tysk www.pioneer-vintage.deSå også de der, men ingen specs der heller. Og den første er "out of stock". Kunne vært interessant med specs, slik at jeg kan søke etter evt. alternativer.
Tips om steder som har kompetanse på vintage Pioneer mottas med takk.
Prøv Home - YESTERDAYSAUDIO Finnes en kjempehyggelig kar som heter Danny. Han har mye mer på lager enn det som fremkommer på nettsiden. Han har skaffet meg deler som er vanskelig å oppdrive.Han har jobbet med Pioneer i en mannsalder.Har skrudd den ut, og funnet modellbetegnelsen, "DT-039A-2". Dog lite info på nett om denne. Har ikke engang klart å finne specs.
Noen som har tips om hvor henvende seg?
Takk for tipset. Mail sendt.Prøv Home - YESTERDAYSAUDIO Finnes en kjempehyggelig kar som heter Danny. Han har mye mer på lager enn det som fremkommer på nettsiden. Han har skaffet meg deler som er vanskelig å oppdrive.Han har jobbet med Pioneer i en mannsalder. Vis vedlegget 303377Har skrudd den ut, og funnet modellbetegnelsen, "DT-039A-2". Dog lite info på nett om denne. Har ikke engang klart å finne specs.
Noen som har tips om hvor henvende seg?